Onko kellään tietoa mitä maksaisi ecolaattorin 10 asennettuna Kalajokilaakson alueelle?Itellä vähä harkinnassa..
ecolator 10 vaiko uponor 10?
105
11493
Vastaukset
- Jonsone
Itse ostin ecolaattorin ja oon enemmän kuin tyytyväinen. Kannattaa soittaa asiantuntija käymään, nehän tulee ihan veloituksetta. Parhaiten selvis asiat ittelläki ku soitti ja pyysi edustajan kahville... Laite on ollut nyt kaksi vuotta eikä minkäänlaista ongelmaa. Täytyy toki sen sanoa et hyvä maksaa aina, eihän ladan hinnalla audilla tai mesellä ajeta! ;)
- tosityytyväinen
Itse osti kakstoista vuotta sitten sinkkiämpärin,joku Eco.....oli nimeltään.On toiminu helvetin hyvin,kemikaalia oon lisänny joka kuudes vuosi kahvikupillisen.Just niin kuin myyntimies kaksitoista vuotta sitten neuvoi.Mummu,pappa ja enokin perheineen on paskonut siihen jatkuvasti,eikä sitä ole tarvinnut koskaan tyhjätä.Just niin kuin myyjä lupasi.Oli se tosi reilu kauppias,kahviakaan ei juonut,kuin kupillisen.Ajatteli varmaan minun säästöä.En ymmärrä,miten olisin tullut toimeen ilman tätä nerokasta laitetta ja rehtiä myyjää.Kalliiltahan se silloin tuntui,mutta nyt vuosien päästä ajateltuna 15000 euroa sinkkiämpäristä oli tosi edullista.Hyvä nimittäin maksaa aina.Iloisena ajelen Ladallani,koska tiedän jätevesiasioideni olevan kunnossa.Kiitos umpirehellisen myyjän.
- jokotainyt
kysyppä ecolaattorin edustajalta mikä oli testijakson pituus kuukausina ja kuinka paljon meni kemikaalia että päästiin ce merkinnän vaatimiin tuloksiin?
- rikosrekisterit
jokotainyt kirjoitti:
kysyppä ecolaattorin edustajalta mikä oli testijakson pituus kuukausina ja kuinka paljon meni kemikaalia että päästiin ce merkinnän vaatimiin tuloksiin?
Kysy esimerkiksi Hämeenlinnan poliisilaitokselta, että montako tutkintapyyntöä ecolatorin johtoa vastaan on tehty...
- Huhhuh...
rikosrekisterit kirjoitti:
Kysy esimerkiksi Hämeenlinnan poliisilaitokselta, että montako tutkintapyyntöä ecolatorin johtoa vastaan on tehty...
Aijaa - mihinkäs noi asiat liittyy?
- CE-MAN
jokotainyt kirjoitti:
Kaikki laitteet testataan samalla tekniikalla. 38 viikkoa kestää ja ajetaan oikealla ulosteella, oikeissa ympäristössä.
Täällä ajetaan ylikuormaa, alikuormaa ja virtakatkoksia. Testi on raaka ja jos tästä puhtaasti selviää, niin hyvän laitteen ostat. Ilman CE-merkintää olevaa laitetta ei kannata hankkia, koska niiden toimintaa ei ole testattu puolueettomasti eikä täten täytä olemassa olevia määräyksiä.
elämää jatkuu... - puhut!
CE-MAN kirjoitti:
Kaikki laitteet testataan samalla tekniikalla. 38 viikkoa kestää ja ajetaan oikealla ulosteella, oikeissa ympäristössä.
Täällä ajetaan ylikuormaa, alikuormaa ja virtakatkoksia. Testi on raaka ja jos tästä puhtaasti selviää, niin hyvän laitteen ostat. Ilman CE-merkintää olevaa laitetta ei kannata hankkia, koska niiden toimintaa ei ole testattu puolueettomasti eikä täten täytä olemassa olevia määräyksiä.
elämää jatkuu...Yksikään valmistaja ei todellisuudessa myy vastaavia laitteita, joita on testattu, se on fakta. Jokainen valmistaja tekee testausta varten ihan erilaisen laitteen, koska kenenkään valmistajan laite ei virittelemättä mene testistä läpi, valitettavasti.
No onhan meillä tietysti tämä ihmeitä tekevä ecolator, sehän tottakai puhdistaa kemikaalia lisäämättä vaikka naapurikunnankin linnunpöntöt ja seurantalot, tottakai, ja jopa itämeren, ja huonon omantunnon... - Elämä?
CE-MAN kirjoitti:
elämää jatkuu...Niinkuin sanoit. Elämä jatkuu,mutta kuinkahan kauan totutulla tavalla? No, kyllä se kamarilla selviää...
- Mixumaija
Ecolatorin myyntitykin kanssa justiinsa sovittiin, että tulee huomenna katsastamaan meidänkin lika-asioita ja kauppaa hieromaan. Sitten viimeistään, kun nuo asiat on pakko pistää kuntoon, niin olisiko hyvä pistää pystyyn jokin osuuskunta tms. kommuuni naapuruston kanssa ja alkaa sitten joukkovoimalla huudattamaan muitakin toimittajia? Minkähänlainen on ollut käytäntö tähän asti -vai onko ollut mitään käytäntöä.
- Löylyä lissää
Mixumaija kirjoitti:
Ecolatorin myyntitykin kanssa justiinsa sovittiin, että tulee huomenna katsastamaan meidänkin lika-asioita ja kauppaa hieromaan. Sitten viimeistään, kun nuo asiat on pakko pistää kuntoon, niin olisiko hyvä pistää pystyyn jokin osuuskunta tms. kommuuni naapuruston kanssa ja alkaa sitten joukkovoimalla huudattamaan muitakin toimittajia? Minkähänlainen on ollut käytäntö tähän asti -vai onko ollut mitään käytäntöä.
Olet tullut tälle palstalle, lukenut kaiken negatiivisen faktan ecolatorista ja silti vielä mietit ecolatorin edustajan tilaamista paikalle. Sori, sulla ei ole ehkä kaikki kotona!
- Jonsone
Sori tää palsta.... ei se enään toimikkaan!!
- kuluttaja ecoo
Tässä ekolaattorin miehille taas kommentoitavaa!
Kiva kattoo mitä tähän keksitään selitykseks.
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/070109/- Petelius kemistä
Markkinointia tuokin. Tosin jo yli vuoden vanha juttu ja ei ole missään muotoa enään käsittelyssä ko.asia! Ekolaattori hallitsee markkinat melkolailla Suomessa! 58 % markkinaosuus :) Kertoo hyvästä tuotteesta ja ahkerista myyntimiehistä!
- Perttiperusinsinööri
Petelius kemistä kirjoitti:
Markkinointia tuokin. Tosin jo yli vuoden vanha juttu ja ei ole missään muotoa enään käsittelyssä ko.asia! Ekolaattori hallitsee markkinat melkolailla Suomessa! 58 % markkinaosuus :) Kertoo hyvästä tuotteesta ja ahkerista myyntimiehistä!
ja Ecolaattorin markkinaosuus 58% on muuten oikein, mutta siinä on pieni pilkkuvirhe...5,8% lienee lähempänä totuutta. Mutta todellista lukua ei saa mistään selville, niin pitäähän sitä Ecolaattorin markkinointimiehen jotenkin leipänsä tienata...samalla tavalla varmaan, mistä kuluttajavirasto jo huomautti.
- valitaan huolella kunnat
Perttiperusinsinööri kirjoitti:
ja Ecolaattorin markkinaosuus 58% on muuten oikein, mutta siinä on pieni pilkkuvirhe...5,8% lienee lähempänä totuutta. Mutta todellista lukua ei saa mistään selville, niin pitäähän sitä Ecolaattorin markkinointimiehen jotenkin leipänsä tienata...samalla tavalla varmaan, mistä kuluttajavirasto jo huomautti.
... kun itse valitaan parhaat kunnat, missä on eniten kusetettuja mummoja, niin saadaan markkinaosuus näyttämään hyvältä. Totuus on monesti vähän toisenlainen. Pystyisipä joku tekemään todellisen asiakastyytyväisyyskyselyn ecolatorin asiakkaille, tyytymättömyysprosentti lähentelisi yli 1000%. Tai jos kuntien rakennustoimistoilta kysyttäisiin palautetta, kuten itse olen kysynyt kymmenistä kunnista, voisi luku olla vielä paljon huonompi, minet kunnat kun ei anna enää lupaa asentaa ecolatoria.
- Babyloniassa
valitaan huolella kunnat kirjoitti:
... kun itse valitaan parhaat kunnat, missä on eniten kusetettuja mummoja, niin saadaan markkinaosuus näyttämään hyvältä. Totuus on monesti vähän toisenlainen. Pystyisipä joku tekemään todellisen asiakastyytyväisyyskyselyn ecolatorin asiakkaille, tyytymättömyysprosentti lähentelisi yli 1000%. Tai jos kuntien rakennustoimistoilta kysyttäisiin palautetta, kuten itse olen kysynyt kymmenistä kunnista, voisi luku olla vielä paljon huonompi, minet kunnat kun ei anna enää lupaa asentaa ecolatoria.
Irakissa oli myös Saddamin aikaan äänestyprosentti yli 110!Totuuttako?Ja Vitut!Kaunisteltuja tilastoja,mieleiseksi muutettuja tuloksia!
- mä_199
www.puhdastulevaisuus.fi
- jioera
mun ymmärtääkseni mitä enempi lietteessä pumppuja sitä haavoittuvampi on laite(ja se sähkönkulutús,,,()
- maksulliseksi
Tämä mainos media.
Näkyy pääasiassa olevan iisin ja ekon innokkaita myyjiä kertomassa "tyytyväisinä asiakkaina" omastaan.
Sopii näköjään mukaan muitakin innokkaita.
Hyvä että on toimijoilla vielä mukana intoa ja virtaa..
Kun nyt vaan keskusteluun tulisi mukaan muutakin kuin naamioituneita myyjiä...
Tälläkin sivulla olisi kiva nähdä oikean asiakkaan komentti joukossa mukana. - Mainosmies
maksulliseksi kirjoitti:
Tämä mainos media.
Näkyy pääasiassa olevan iisin ja ekon innokkaita myyjiä kertomassa "tyytyväisinä asiakkaina" omastaan.
Tälläkin sivulla olisi kiva nähdä oikean asiakkaan komentti joukossa mukana.Sinä sitten olet.
Näillä mainitsemillasi valmistajilla taitaa olla ainoana Suomessa oma myyntiorganisaatio (tosin toisistaan näistä todella poikkeava) eivätkä myy tuotteitaan "tukkuvetoisesti". Kirjoittajia varmaan tätä kautta riittää.
Valmistajia näillä sivuilla tuskin on. - oikea asiakas
maksulliseksi kirjoitti:
Tämä mainos media.
Tälläkin sivulla olisi kiva nähdä oikean asiakkaan komentti joukossa mukana.On nyt vajaan vuoden ollut ecolaattori käytössä.Sähköä tuntuu vievän aikalailla kun on 6 ihmistä vettä loruuttamassa.Kemikaalia laitettiin asennuspaketin mukana tulleet 60 litraa ja ne riittivät n.8kk.Poistopumppu on aika herkkä tukkeutumaan,joten ei pitkiä hiuksia,laudeliinoja yms.viemäriin ja kannattaa kerran kuukaudessa tarkistaa että pumpun reiässä ei ole tumppua.Laitteeseen olen aika tyytyväinen,mutta myyjämieheen en.Kun kyselin kemikaalin saatavuudesta,niin sanottiin;sitä saa rautakaupasta,eikä maksa paljoa.Eipä taida saada muualta kuin ecolatorilta.Ja sähkön kulutuksesta;juu ei se vie enempää kuin 60watin hehkulamppu.No,kerrottuna kahdella.Tässäpä tätä.Asiallisia kommentteja/kysymyksiä.Turhan turpattajille on omat palstansa.
- myös aito asiakas
oikea asiakas kirjoitti:
On nyt vajaan vuoden ollut ecolaattori käytössä.Sähköä tuntuu vievän aikalailla kun on 6 ihmistä vettä loruuttamassa.Kemikaalia laitettiin asennuspaketin mukana tulleet 60 litraa ja ne riittivät n.8kk.Poistopumppu on aika herkkä tukkeutumaan,joten ei pitkiä hiuksia,laudeliinoja yms.viemäriin ja kannattaa kerran kuukaudessa tarkistaa että pumpun reiässä ei ole tumppua.Laitteeseen olen aika tyytyväinen,mutta myyjämieheen en.Kun kyselin kemikaalin saatavuudesta,niin sanottiin;sitä saa rautakaupasta,eikä maksa paljoa.Eipä taida saada muualta kuin ecolatorilta.Ja sähkön kulutuksesta;juu ei se vie enempää kuin 60watin hehkulamppu.No,kerrottuna kahdella.Tässäpä tätä.Asiallisia kommentteja/kysymyksiä.Turhan turpattajille on omat palstansa.
En ollenkaan tyytyväinen laitteeseen. Talvella piti ostaa vastusjohto poistoputkeen, kun muuten jäätyi umpeen. Sähkön kulutus on tosiaan aikamoista. Ja ne hajuhaitat, ei meidän putken päästä ainakaan valu mitään kirkasta nestettä tontin reunalla menevään ojaan, vaikka tuntuisi ettei kahden hengen talous paljon kuormittaisi. Minua ainakin kaduttaa laitteen hankinta ja 10000€ menetys suunnattomasti. Ja kyllä jäi niin ruman näköinen takapiha jäljelle "avaimet käteen" toimituksesta. Omalla kustannuksella piti tilata auto ja kone siivoaan ylimääräinen maa-aines pois.
- vaihtoehtoja?
myös aito asiakas kirjoitti:
En ollenkaan tyytyväinen laitteeseen. Talvella piti ostaa vastusjohto poistoputkeen, kun muuten jäätyi umpeen. Sähkön kulutus on tosiaan aikamoista. Ja ne hajuhaitat, ei meidän putken päästä ainakaan valu mitään kirkasta nestettä tontin reunalla menevään ojaan, vaikka tuntuisi ettei kahden hengen talous paljon kuormittaisi. Minua ainakin kaduttaa laitteen hankinta ja 10000€ menetys suunnattomasti. Ja kyllä jäi niin ruman näköinen takapiha jäljelle "avaimet käteen" toimituksesta. Omalla kustannuksella piti tilata auto ja kone siivoaan ylimääräinen maa-aines pois.
Tee nyt ihmeessä reklamaatio laitteesta! Jos kerran vesi ei vastaa sitä mitä on luvattu. Karkea arvaukseni on, että puhdistamossa on liikaa aktiivilietettä, joka sitten päätyy purkuojaan ja/tai selkeytys ei toimi kunnolla.
Ostitko muuten ensimmäisen vastaan tulleen puhdistamon, vai selvititkö lainkaan muita vaihtoehtoja?
Avaimet käteen vaihtoehdosta minua kiinnostaa tuo suunnittelun osuus. Kävikö teillä lainkaan varsinaista suunnittelijaa vai tekikö myyjä ns. maastomittaukset? - myös aito asiakas
vaihtoehtoja? kirjoitti:
Tee nyt ihmeessä reklamaatio laitteesta! Jos kerran vesi ei vastaa sitä mitä on luvattu. Karkea arvaukseni on, että puhdistamossa on liikaa aktiivilietettä, joka sitten päätyy purkuojaan ja/tai selkeytys ei toimi kunnolla.
Ostitko muuten ensimmäisen vastaan tulleen puhdistamon, vai selvititkö lainkaan muita vaihtoehtoja?
Avaimet käteen vaihtoehdosta minua kiinnostaa tuo suunnittelun osuus. Kävikö teillä lainkaan varsinaista suunnittelijaa vai tekikö myyjä ns. maastomittaukset?Ei meillä käynyt mitään suunnittelijaa, vaan myyjän kanssa kahdestaan mitattiin tontin korot ja etäisyydet. Myyjä ( tai liikkeen edustaja) oli sitten yhteydessä kuntaan lupien takia ja sai myöntävän päätöksen. Kyselin tarjouksia muista kaivoista ilman asennusta ja asennuksen kanssa, mutta tuo "avaimet käteen" tuntui helpoimmalta.
- Ei toinenkaan
Ei meillä käynyt mitään suunnittelijaa, vaan myyjän kanssa kahdestaan mitattiin tontin korot ja etäisyydet. Myyjä ( tai liikkeen edustaja) oli sitten yhteydessä kuntaan lupien takia ja sai myöntävän päätöksen. Kyselin tarjouksia muista kaivoista ilman asennusta ja asennuksen kanssa, mutta tuo "avaimet käteen" tuntui helpoimmalta.
Meillä kävi kaupparatsu ja mittasi tontin mitat ja sokkelin sekä kellarilattian koron. Tämän jälkeen teki suunnittelija pöydällään poikkileikkaus- ja sijoituskuvat ja kunta hyväksyi. Kiinnosti niin paljon, että mittasin pohjaveden korkeuden (sattui olemaan käytöstä poistettu kaivo ko.paikalla) ja jouduin ottamaan yhteyttä suunnittelijaan. Pohjavesi liian korkealla. Ei kuulema aiheuta huolta, koska urakoitsijalle menee tieto asiasta. Joopa joo. Myyntimies kehui kemikaalin maksavan 1€/litra, mutta kaskummaa kun tilaat, tulee hintaa kotiin tuotuna 3€/litra. Aikamoinen hinnannousu vuoden aikana. Tietääkö muuten kukaan saako ko. kemikaalia muualta kuin Ecolaattorilta?
Muutama sana käytöstä. Se vähä kokemus mitä minulla vielä on, on se, että myyntimiehen puhe ja lupaukset liittyy tähän edustamaansa tuotteeseen, mutta ne eivät edes puhdistu. Tyhjennysväli putoaa puoleen tai parhaassa tapauksessa kolmasosaan luvatusta, sähkönkulutus on noin puolitoistakertainen ja tosiaan kemikaalin kustannus on kolminkertainen.
Muuten ei ole moittimista, paska häviää jonnekin (osa loka-autoon), hajua ei esiinny lainkaan, pumput ovat toimineet hyvin, kemikaalipumpun toimintaa tosin ei pysty tarkistamaan ja koska meillä on maahan imeytys, niin en ole ottanut minkäänlaista näytettä imeytyskaivosta.
Lopputarkastusta ei ole tehty, enkä tiedä onko edes käyttönottoilmoitusta tehty kuntaan, vaikka rakennusluvassa niin vaadittiin. Tämä ei ole minun päänsärky, koska laitos on toimitettu avaimet käteen periaatteella.
Työn laadusta vielä. Muuten työ oli ammattitaitoista, mutta ns. maisemointi jäi kyllä tekemättä. Urakkasopimuksessa kyllä oli maininta esim. kivien ja mahdollisten betonirenkaiden siirrosta tontilla omistajan osoittamaan paikkaan, eli jätteiden poisvienti ei kuulu urakkaan.
Kerrotaan lisää, kun kokemus kasvaa, tällä välin odotetaan Itämeren puhdistumista, koska haja-asutulaisethan kuulemma ovat suurin syy meren paskaantumiseen, mutta tämän jälkeen ei ainakaan meidän perhe ole eli on otettu talkoisiin osaa. - perumaan kaupan
Pystyt siis vieläkin perumaan kaupan, jos ecolatori on toiminut sinunkin kanssasi niin kuin yleensä eli sinulle on tullut mainoskirje, jossa sinulle tarjotaan ilmaista kartoitusta. Sitten sinulle myytiin väkisin kokonaispaketti. Tämä on laitonta. Jos markkinoidaan kartoitusta, silloin ei voi samalla kerralla myydä ilman kotimyyntiasiakirjaa eli jos et saanut kotimyyntiasiakirjaa niin peru kauppa, voit tehdä sen vielä vuosi asennuksen jälkeen. Toinen tärkeä pointti on, että jos myyjä otti sinuun yhteyttä eli aloite tuli myyjältä, silloin pitää saada kotimyyntiasiakirja, jota ecolatori ei yleisesti käytä, silloin voit myös purkaa kaupan. Ja jos ilmoitat kaupan purkamisesta, voit esittää, että pidät laitteen, jos he hyvittävät 6000 euroa, muuten saavat hakea laitteen pois, tuskin hakevat. Jos haluat lisää infoa ja ilmaista neuvontaa, ilmoita emailisi tai puhelinnumerosi.
- panospuhdistamo
oikea asiakas kirjoitti:
On nyt vajaan vuoden ollut ecolaattori käytössä.Sähköä tuntuu vievän aikalailla kun on 6 ihmistä vettä loruuttamassa.Kemikaalia laitettiin asennuspaketin mukana tulleet 60 litraa ja ne riittivät n.8kk.Poistopumppu on aika herkkä tukkeutumaan,joten ei pitkiä hiuksia,laudeliinoja yms.viemäriin ja kannattaa kerran kuukaudessa tarkistaa että pumpun reiässä ei ole tumppua.Laitteeseen olen aika tyytyväinen,mutta myyjämieheen en.Kun kyselin kemikaalin saatavuudesta,niin sanottiin;sitä saa rautakaupasta,eikä maksa paljoa.Eipä taida saada muualta kuin ecolatorilta.Ja sähkön kulutuksesta;juu ei se vie enempää kuin 60watin hehkulamppu.No,kerrottuna kahdella.Tässäpä tätä.Asiallisia kommentteja/kysymyksiä.Turhan turpattajille on omat palstansa.
http://www.youtube.com/watch?v=p8BD3gIRHXI
-katseleppa video - etsivä löytää
Ei toinenkaan kirjoitti:
Meillä kävi kaupparatsu ja mittasi tontin mitat ja sokkelin sekä kellarilattian koron. Tämän jälkeen teki suunnittelija pöydällään poikkileikkaus- ja sijoituskuvat ja kunta hyväksyi. Kiinnosti niin paljon, että mittasin pohjaveden korkeuden (sattui olemaan käytöstä poistettu kaivo ko.paikalla) ja jouduin ottamaan yhteyttä suunnittelijaan. Pohjavesi liian korkealla. Ei kuulema aiheuta huolta, koska urakoitsijalle menee tieto asiasta. Joopa joo. Myyntimies kehui kemikaalin maksavan 1€/litra, mutta kaskummaa kun tilaat, tulee hintaa kotiin tuotuna 3€/litra. Aikamoinen hinnannousu vuoden aikana. Tietääkö muuten kukaan saako ko. kemikaalia muualta kuin Ecolaattorilta?
Muutama sana käytöstä. Se vähä kokemus mitä minulla vielä on, on se, että myyntimiehen puhe ja lupaukset liittyy tähän edustamaansa tuotteeseen, mutta ne eivät edes puhdistu. Tyhjennysväli putoaa puoleen tai parhaassa tapauksessa kolmasosaan luvatusta, sähkönkulutus on noin puolitoistakertainen ja tosiaan kemikaalin kustannus on kolminkertainen.
Muuten ei ole moittimista, paska häviää jonnekin (osa loka-autoon), hajua ei esiinny lainkaan, pumput ovat toimineet hyvin, kemikaalipumpun toimintaa tosin ei pysty tarkistamaan ja koska meillä on maahan imeytys, niin en ole ottanut minkäänlaista näytettä imeytyskaivosta.
Lopputarkastusta ei ole tehty, enkä tiedä onko edes käyttönottoilmoitusta tehty kuntaan, vaikka rakennusluvassa niin vaadittiin. Tämä ei ole minun päänsärky, koska laitos on toimitettu avaimet käteen periaatteella.
Työn laadusta vielä. Muuten työ oli ammattitaitoista, mutta ns. maisemointi jäi kyllä tekemättä. Urakkasopimuksessa kyllä oli maininta esim. kivien ja mahdollisten betonirenkaiden siirrosta tontilla omistajan osoittamaan paikkaan, eli jätteiden poisvienti ei kuulu urakkaan.
Kerrotaan lisää, kun kokemus kasvaa, tällä välin odotetaan Itämeren puhdistumista, koska haja-asutulaisethan kuulemma ovat suurin syy meren paskaantumiseen, mutta tämän jälkeen ei ainakaan meidän perhe ole eli on otettu talkoisiin osaa.saa muualtakin kuin Ecolaattorilta ja halvemmallakin.
- Anonyymi
oikea asiakas kirjoitti:
Vaihda poistoputken päähän uusi sihti tai ritilä tuupi ei rupia tukkeutumaan.kemikaalia saa kaupasta kui kaupasta nykyään.ecolaattori5 ollu käytössä noin 20v eikä ongelmia,kaikki sähkölaitteet kuluttaa sähköä,niinmyös ecolaattori kuin vaimojen hiustenkuivaajat ja muut laitteet,eco paras jätevesi puhdistamo.
- Anonyymi
Ei toinenkaan kirjoitti:
Kerrotaan lisää, kun kokemus kasvaa, tällä välin odotetaan Itämeren puhdistumista, koska haja-asutulaisethan kuulemma ovat suurin syy meren paskaantumiseen, mutta tämän jälkeen ei ainakaan meidän perhe ole eli on otettu talkoisiin osaa.Kemikaali maksaa 15,00-20,00 ekeä 3ol, astia
- mitä typeryyttä...
Mahtaako täältä se hinta löytyä - ota nyt ihmeessä kyseiseen paskafirmaan yhteyttä jos haluat välttämättä sellaisen hankkia..
- pelikaanina
Pitää ostaa kaksi jos haluaa halvan sekä hyvän! Ei ole hyvää ja halpaa olemassakaan?
- betonirunkoinen
Itsellä tämmönen http://www.goodwell.fi/
Ostahan kunnon järeä betonirunkoinen eikä mitään muovista lelua. Sehän pullahtaa maanpaineesta ylös.- RaakaRane
kommenttiisi. Muoviset säiliöt eivät pullahda ylös maanpaineesta, vaan pohjaveden nosteesta. Ja toiseksi ne eivät pullahda ylös, jos ne ankkuroidaan asennusvaiheessa valmistajan ohjeiden mukaisesti.
Kolmas kommentti: Muoviset säiliöt ovat huomattavasti pitkäikäisempiä, eivät haperru, kuten betoninen ja saumat eivät rupea vuotamaan kuten betonisissa.
- tarjousta
..Rautialta. Hesarissa tänään UPO 7 asennettuna ja suunniteltuna alle 9000 egee. On muuten hyvä että alkaa kilpailua esiintyä.
- Sitten
WehoPuts. Itellä ollut parivuotta. No problem
- kotoa, ikävää...
Sitten kirjoitti:
WehoPuts. Itellä ollut parivuotta. No problem
Vai "no problem" - - - - - -
Mies on töissä myymässä näitä järjestelmiä - pohjapalkka on NOLLA EUROA, joten hän on aamusta iltaan ja illasta aamuun töissä.
Se on PROBLEM!
Yritys kieroilee ja pelaa omia pelejään ja suoraan sanoen huijaa myyjiä.
Ikävää, kun parisuhde menee piloille yrityksen ahneuden ja itsekkyyden takia. Mies toivoo ja toivoo - kuukausi kuukaudelta palkat on ihan paskoja - ja auton kulut pitää maksaa itse !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Halveksin pikkusieluisia "johtajia" jotka puhuu paskaa ja pitää työntekijöitä pelkkänä riesana... - ei ongelmia
kotoa, ikävää... kirjoitti:
Mies on töissä myymässä näitä järjestelmiä - pohjapalkka on NOLLA EUROA, joten hän on aamusta iltaan ja illasta aamuun töissä.
Se on PROBLEM!
Ikävää, kun parisuhde menee piloille yrityksen ahneuden ja itsekkyyden takia. Mies toivoo ja toivoo - kuukausi kuukaudelta palkat on ihan paskoja - ja auton kulut pitää maksaa itse !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Halveksin pikkusieluisia "johtajia" jotka puhuu paskaa ja pitää työntekijöitä pelkkänä riesana...3 Betonirengaskaivoa ,jo vuodesta 1970, ei mitään vikaa.Ostan 10,000 eurolla asuntovaunun.
- ecolaattori
ei ongelmia kirjoitti:
3 Betonirengaskaivoa ,jo vuodesta 1970, ei mitään vikaa.Ostan 10,000 eurolla asuntovaunun.
miten teillä ilmastus toimii?
käykö pitkiä aikoja
itellä saattaa puoli päivää käydä!
onko oikein - eiks niin?
ecolaattori kirjoitti:
käykö pitkiä aikoja
onko oikeinKysyppä siltä ecolaattorin valmistajalta toimiiko oikein? Tai tarkista ensin onko käyttö- ja huolto-ohjeissa mitään mainintaa asiasta.
- PaVaJuAr
ecolaattori kirjoitti:
käykö pitkiä aikoja
onko oikeinEcolaattori on panospuhdistamo, eli sen ilmastut toimii jaksottaisesti. Tällä periaatteella toimivat myös monet muut laitepuhdistamot. Laitteen logiikkayksitköstä säädetään jaksotukset ja sen mukaan ilmastusaika. Kannattaisi tutustua käyttöohjeeseen.
- abs2
PaVaJuAr kirjoitti:
Ecolaattori on panospuhdistamo, eli sen ilmastut toimii jaksottaisesti. Tällä periaatteella toimivat myös monet muut laitepuhdistamot. Laitteen logiikkayksitköstä säädetään jaksotukset ja sen mukaan ilmastusaika. Kannattaisi tutustua käyttöohjeeseen.
Montakohan panosta vuorokaudessa ecolatorin puhdistusprosessin pitäisi tehdä?
- oå
kotoa, ikävää... kirjoitti:
Se on PROBLEM!
Halveksin pikkusieluisia "johtajia" jotka puhuu paskaa ja pitää työntekijöitä pelkkänä riesana...ne on niitä lestareita
- ökökllkökök
Hinnalla kyllä kannttais paskoa jo saaviin ja viettää se taksilla jäteasemalle.
- uponor
http://www.youtube.com/watch?v=p8BD3gIRHXI
- Ce merkki hässäkkä- Huijattu
Ostin Ecolaattorin ja edelleen sama kusetus jatkuu. Kotimyyntiasiakirjaa ei ole tehty. Edustaja soitti ja pyysi päästä esittelemään jossa myös myi itse jätevesijärjestelmän. Eli kts. http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/070109/
- Reiska remontoi
Huijattu kirjoitti:
Ostin Ecolaattorin ja edelleen sama kusetus jatkuu. Kotimyyntiasiakirjaa ei ole tehty. Edustaja soitti ja pyysi päästä esittelemään jossa myös myi itse jätevesijärjestelmän. Eli kts. http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/070109/
Ei tarvitse jättää kotimyynti asiakirjaa taloon. Kannattaa selvittää asioita, ennen kuin heittelee kommenttia. Remonttikauppaa 12 vuotta...Ja kaikki kotia tehtynä!
- Savonlinna55
Huijattu kirjoitti:
Meillä ostettiin Ecolator ja kauppakirjojen takakanteen painettu kotimyyntiasiakirja. Oliko teidän kauppakirjat revitty siis kahtia? Tuskin :)
Jollakin XXX merkin edustajalla vaivaa...markkinajohtaja hoitaa asiat juuri niikuin pitää... - uusi ecolainen
Savonlinna55 kirjoitti:
Meillä ostettiin Ecolator ja kauppakirjojen takakanteen painettu kotimyyntiasiakirja. Oliko teidän kauppakirjat revitty siis kahtia? Tuskin :)
Jollakin XXX merkin edustajalla vaivaa...markkinajohtaja hoitaa asiat juuri niikuin pitää...Taitaa höpöttää reiska kun ovat ecolaattorilla painaneet niin hankalaan paikkaan sen, että sitä ei saa poies :)
- ent myyjä
Huijattu kirjoitti:
Lähin pois ecolaattorilta.Homma haisi!
- Nurina_lapa
ent myyjä kirjoitti:
Lähin pois ecolaattorilta.Homma haisi!
Kerro jotain tarkempaa?
Miksi haisi?
Miten palkkaus?
Ps. turhat pulinat pois ja faktaa pöytään! - Yrittäjä69
Nurina_lapa kirjoitti:
Kerro jotain tarkempaa?
Miksi haisi?
Miten palkkaus?
Ps. turhat pulinat pois ja faktaa pöytään!taisi tulla L leiristä...
Hyi helvetti.
Epärehellisintä porukkaa, ,mitä maa päällään "elättää".
En ota ikinä töihin. - homma haisi
Nurina_lapa kirjoitti:
Kerro jotain tarkempaa?
Miksi haisi?
Miten palkkaus?
Ps. turhat pulinat pois ja faktaa pöytään!ecolaor uhkaa oikeus kanteella jos vaihtaa firmaa.vitun ääliöt
- Teme 3
homma haisi kirjoitti:
ecolaor uhkaa oikeus kanteella jos vaihtaa firmaa.vitun ääliöt
Nyt varsinkin alkaa oikeusjuttuja tulemaan...Totuus lestojen pöntöstä TM rakennusmaailmasta
- Obelix ja Asterix
Teme 3 kirjoitti:
Nyt varsinkin alkaa oikeusjuttuja tulemaan...Totuus lestojen pöntöstä TM rakennusmaailmasta
Voisitko kertoa tarkemmin? Mistä muka voisi tulla mitään juttua? Eihän TM testi ole mitenkään laillinen tai osoita millään tavalla oikeita puhdistustuloksia. Vai aikooko Ecolator haastaa TM:n oikeuteen tälläisesta lokaavasta mediapelistä?? Eikö kukaan oikeasti tiedä mitään???
- ladatmies
Obelix ja Asterix kirjoitti:
Voisitko kertoa tarkemmin? Mistä muka voisi tulla mitään juttua? Eihän TM testi ole mitenkään laillinen tai osoita millään tavalla oikeita puhdistustuloksia. Vai aikooko Ecolator haastaa TM:n oikeuteen tälläisesta lokaavasta mediapelistä?? Eikö kukaan oikeasti tiedä mitään???
Uponor-panospuhdistamoita valmistetaan eri kokoja. Uponor-panospuhdistamo 7 (aiemmin Upoclean 7, Upoclean 5) on tarkoitettu 1-7 asukkaan jätevesien käsittelyyn.
TM tuntuu olevan pahasti väärässä - että näin
ladatmies kirjoitti:
Uponor-panospuhdistamoita valmistetaan eri kokoja. Uponor-panospuhdistamo 7 (aiemmin Upoclean 7, Upoclean 5) on tarkoitettu 1-7 asukkaan jätevesien käsittelyyn.
TM tuntuu olevan pahasti väärässäMillä tavalla TM testi on väärä? Taitaa ECOLATOR miehiä vituttaa.
- mr
Nurina_lapa kirjoitti:
Kerro jotain tarkempaa?
Miksi haisi?
Miten palkkaus?
Ps. turhat pulinat pois ja faktaa pöytään!Minne Ecolaattorin miehet ovat kadonneet? Kertokaa lisää totuuksia laitteesta.Pitäskö TM lehti vaikka kieltää??
- matkavasara
mr kirjoitti:
Minne Ecolaattorin miehet ovat kadonneet? Kertokaa lisää totuuksia laitteesta.Pitäskö TM lehti vaikka kieltää??
ei se mikään hyvä lehti ole muuteskaa. turhaan haukkuvat eculatoria. niitä on myyty kymmeniä tuhansia ja toimii kaikki hyvin. ihmisten ympäristö on nyt paljon puhtaampi. muistekkee että kaikki palvelut eculatorilta suotte saman katon alta! se on tosi hyvä palvelu. katsokaa eculatorin nettisivuja. melkein kaikki asiakkaat ovat tyytyväisiä. yksi oli ahvenanmaalla ketä luultiin ettei ole tyytyväine mutta olihan sekin kun suotiin ruottin tulkki paikalla. ei kukaan oikeen ymmärtäny mitä se tarkoitti kun huusi heja heja heja eculator ! heja heja heja eculator ! eculators är bäst kleningvärksom heter här Putte säger! ostekkaa kaikki oma ecultor!
- laurinen
Teme 3 kirjoitti:
Naurattaa TALOUSTUTKIMUS Oyn tekemä ECOLATOR tutkimus, kyllä nyt meni taloustutkimuksen maine....pitää vissiin mennä kuluttaja-asiamiehelle vaatimaan korvauksia Taloustutkimuksen suosittelemasta paskasta ecolaattorista!!!
- tutkitaan lisää
laurinen kirjoitti:
Naurattaa TALOUSTUTKIMUS Oyn tekemä ECOLATOR tutkimus, kyllä nyt meni taloustutkimuksen maine....pitää vissiin mennä kuluttaja-asiamiehelle vaatimaan korvauksia Taloustutkimuksen suosittelemasta paskasta ecolaattorista!!!
Olen henkilökohtaisesti ollut yhteydessä kymmeniin ecolatorin käyttäjiin, yksikään heistä ei ole tyytyväinen. Mistähän ero johtuu, olisiko sama syy kuin testiraporttien ero eli firman manipuloima näkemys.
- lafa
Älä osta.
- RemesMikkA
Meille laite upotettiin syyskuussa 2008 Hyvä peli, vaikka talossa asuu 6 henkeä niin silti kapasiteetti riittänyt. Vanha greenpack ei riittänyt isolle perheelle. Paskan haju oli aina pihassa ja pumppu takkuili koko aika.
Tm testiä lukiessa tuli mieleen, että maanantain kappaleen ovat testanneet. Meillä toiminut moitteettomasti. 2 vuotta.
Huoltosoppari tehtiin 2009 joulukuussa, kun 2 kerran jo tarjoosivat sitä.
Taitaa olla ainut postiivinen kirjoitus ekolatorista :) - bb
RemesMikkA kirjoitti:
Meille laite upotettiin syyskuussa 2008 Hyvä peli, vaikka talossa asuu 6 henkeä niin silti kapasiteetti riittänyt. Vanha greenpack ei riittänyt isolle perheelle. Paskan haju oli aina pihassa ja pumppu takkuili koko aika.
Tm testiä lukiessa tuli mieleen, että maanantain kappaleen ovat testanneet. Meillä toiminut moitteettomasti. 2 vuotta.
Taitaa olla ainut postiivinen kirjoitus ekolatorista :)Miksihän laitetta ei annettu testiin muuta kuin bulvaanin kautta???? Siis ökylaattoria.Kommenttia!
- merkkivalo2010
RemesMikkA kirjoitti:
Taitaa olla ainut postiivinen kirjoitus ekolatorista :)"Tm testiä lukiessa tuli mieleen, että maanantain kappaleen ovat testanneet. Meillä toiminut moitteettomasti. 2 vuotta."
Teillä on vissiin vihreä valo palanut koko ajan niin kuin TM:n testissä ja MOT:n ohjelmassa. - jk
merkkivalo2010 kirjoitti:
"Tm testiä lukiessa tuli mieleen, että maanantain kappaleen ovat testanneet. Meillä toiminut moitteettomasti. 2 vuotta."
Teillä on vissiin vihreä valo palanut koko ajan niin kuin TM:n testissä ja MOT:n ohjelmassa.kun ecolaattori kauppias tulee niin kannattaa laittaa punainen valo päälle heti ovella.
- pp
merkkivalo2010 kirjoitti:
"Tm testiä lukiessa tuli mieleen, että maanantain kappaleen ovat testanneet. Meillä toiminut moitteettomasti. 2 vuotta."
Teillä on vissiin vihreä valo palanut koko ajan niin kuin TM:n testissä ja MOT:n ohjelmassa.Ootko myyjä vai muuten johtolestari?
- kk
pp kirjoitti:
Ootko myyjä vai muuten johtolestari?
Missä ökylatorin miehet?
- wwd
kk kirjoitti:
Missä ökylatorin miehet?
Ei enään rekrytointeja, ei paljoa myyjiä, ei enään ihmisille pahanmielen aiheutusta.
- Myyjä Turbolla
wwd kirjoitti:
Ei enään rekrytointeja, ei paljoa myyjiä, ei enään ihmisille pahanmielen aiheutusta.
Olen seurannut palstaa noin vuoden ajan sivusilmällä. Olen Ecolatorilla töissä ja väitteet ovat täysin tuulesta temmattuja sekä lähinnä säälittää tämä yksi kirjoittava mies... Hankkisit itselle uuden elämän :))
Täällä kirjoittaa yksi "pelokas" sadan miehen edestä :)))))))))
Nyt hän keksinyt tälläisen pelokas työntekijä "jutun", jota hän toistelee jokaisessa Ecoon liittyvässä ketjussa. Se on totta, että Ecolatorilla on vaihtunut työntekijöitä, mutta sama kiertokulku toistaa itseään jokaisessa SUORAMYYNTI YRITYKSESSÄ. Kaikista ihmisistä ei tule suoramyyjiä...ei puolestakaan. Työ paikoin raskasta, mutta antoisaa...
Yritys toiminut samoilla arvoilla, jotka ovat hyvin yksinkertaiset ja rehdit. Jokaisella työntekijällä on hyvin yksiselitteinen työsopimus, jonka jokainen työntekijä allekirjoittaa omasta tahdosta. Työsopimus on TÄYSIN LAIN VOIMAINEN! Samainen kaveri vihjailee yrityksen epärehellisyydestä, mutta on erikoista että juuri valmistunut VEROTTAJAN TARKASTUS ei aiheuttanut huomatuksia. Sekin on erikoista, että iso sijoitusyritys osti Ecolatorin ja siinä yhteydessä selvittävät tarkoin tuotteen, yrityksen, työntekijät ja täältä suomi24 luettuna juurikin näissä on isoja epäkohtia :) Miksi he ostivat jos olisi tuotteessa ollut isoja kysmysmerkkejä? Kysynpäs vain :)
On totta, että tuotteessa voi olla vikoja, mutta tuhannet laitteet hurisevat asiakkailla ja jätevedet puhdistuvat...Lisäksi asiakkaat ovat tyytyväisiä...Jos laitetaan sama määrä kelloja markkinoille, niin hyvin monessa voi olla vikaa? Virheetöntä valmistuslinjaa ei ole olemassakaan ja parantamisen varaa on AINA.
Tässä yrityksessä on mukava olla töissä. Täällä on erittäin motivoitunut työyhteisö sekä hyvä työmoraali. Hyvät tuotteet!
Oikeita ja vanhoja myyjiä tällä palstalla liikkyy hyvin vähän. Ei kannata laittaa sanoja kenenkään suuhun. Puhu vain omista kokemuksesta ja näkemyksistä. On turhaa yrittää tämän palstan kautta "lietsoa" joukkohypeä, koska täällä istuu muuan laitevalmistaja ja muutamat vanhat parrat. (kts lukukerrat) - eco fani-pala
Myyjä Turbolla kirjoitti:
Olen seurannut palstaa noin vuoden ajan sivusilmällä. Olen Ecolatorilla töissä ja väitteet ovat täysin tuulesta temmattuja sekä lähinnä säälittää tämä yksi kirjoittava mies... Hankkisit itselle uuden elämän :))
Nyt hän keksinyt tälläisen pelokas työntekijä "jutun", jota hän toistelee jokaisessa Ecoon liittyvässä ketjussa. Se on totta, että Ecolatorilla on vaihtunut työntekijöitä, mutta sama kiertokulku toistaa itseään jokaisessa SUORAMYYNTI YRITYKSESSÄ. Kaikista ihmisistä ei tule suoramyyjiä...ei puolestakaan. Työ paikoin raskasta, mutta antoisaa...
Yritys toiminut samoilla arvoilla, jotka ovat hyvin yksinkertaiset ja rehdit. Jokaisella työntekijällä on hyvin yksiselitteinen työsopimus, jonka jokainen työntekijä allekirjoittaa omasta tahdosta. Työsopimus on TÄYSIN LAIN VOIMAINEN! Samainen kaveri vihjailee yrityksen epärehellisyydestä, mutta on erikoista että juuri valmistunut VEROTTAJAN TARKASTUS ei aiheuttanut huomatuksia. Sekin on erikoista, että iso sijoitusyritys osti Ecolatorin ja siinä yhteydessä selvittävät tarkoin tuotteen, yrityksen, työntekijät ja täältä suomi24 luettuna juurikin näissä on isoja epäkohtia :) Miksi he ostivat jos olisi tuotteessa ollut isoja kysmysmerkkejä? Kysynpäs vain :)
On totta, että tuotteessa voi olla vikoja, mutta tuhannet laitteet hurisevat asiakkailla ja jätevedet puhdistuvat...Lisäksi asiakkaat ovat tyytyväisiä...Jos laitetaan sama määrä kelloja markkinoille, niin hyvin monessa voi olla vikaa? Virheetöntä valmistuslinjaa ei ole olemassakaan ja parantamisen varaa on AINA.
Tässä yrityksessä on mukava olla töissä. Täällä on erittäin motivoitunut työyhteisö sekä hyvä työmoraali. Hyvät tuotteet!
Oikeita ja vanhoja myyjiä tällä palstalla liikkyy hyvin vähän. Ei kannata laittaa sanoja kenenkään suuhun. Puhu vain omista kokemuksesta ja näkemyksistä. On turhaa yrittää tämän palstan kautta "lietsoa" joukkohypeä, koska täällä istuu muuan laitevalmistaja ja muutamat vanhat parrat. (kts lukukerrat)Teidän 150 hengen myyjä armeijasta ei ole jääneet jäljelle kuin 50 myyjää ja heillä kaikilla on KK palkkaus annettu. Se miksi heillä on KK palkkaus eikä pelkkä provikka ei kuulu minulle, mutta olisiko jotain tekemistä sillä että heillä on jotain yhteistä johtajien kanssa. Vihjeeksi kerron että en tarkoita sitä että he välttämättä olisivat sukulaisia. Ja kyllähän te varmasti olette verotarkastuksen läpikäyneet eikä mitään huomautettu. Onneksi olkoon! Ansaitsette varmasti suomalaisen työn tukemisesta jotain merkkejä ja prenikoita. Onnea ja menestystä koko Ecolatorin porukalle. Se ketä vielä niitä saa kaupaksi on TODELLA KOVANLUOKAN myyjä.
- Nimimerktitöntaiteit
eco fani-pala kirjoitti:
Teidän 150 hengen myyjä armeijasta ei ole jääneet jäljelle kuin 50 myyjää ja heillä kaikilla on KK palkkaus annettu. Se miksi heillä on KK palkkaus eikä pelkkä provikka ei kuulu minulle, mutta olisiko jotain tekemistä sillä että heillä on jotain yhteistä johtajien kanssa. Vihjeeksi kerron että en tarkoita sitä että he välttämättä olisivat sukulaisia. Ja kyllähän te varmasti olette verotarkastuksen läpikäyneet eikä mitään huomautettu. Onneksi olkoon! Ansaitsette varmasti suomalaisen työn tukemisesta jotain merkkejä ja prenikoita. Onnea ja menestystä koko Ecolatorin porukalle. Se ketä vielä niitä saa kaupaksi on TODELLA KOVANLUOKAN myyjä.
...ei tuosta kyllä ymmärrä mitään.
Vai että oikeen kk palkka? En usko...provikalla siellä juostaan :) - econ fanittaja
Nimimerktitöntaiteit kirjoitti:
...ei tuosta kyllä ymmärrä mitään.
Vai että oikeen kk palkka? En usko...provikalla siellä juostaan :)No et taida olla ihan perillä asioista
- sewari
Oikeita ja vanhoja myyjiä tällä palstalla liikkyy hyvin vähän. Ei kannata laittaa sanoja kenenkään suuhun. Puhu vain omista kokemuksesta ja näkemyksistä. On turhaa yrittää tämän palstan kautta "lietsoa" joukkohypeä, koska täällä istuu muuan laitevalmistaja ja muutamat vanhat parrat. (kts lukukerrat)Jos perusmyyjä tietää kaiken tilintarkastuksesta, verontarkastuksesta ja yrityskaupoista, asioista mitä yrityksen myynnissä tapahtuu, sekä valmistuslinjasotosta, niin on aika kumma homma.
Vesittyi tämäkin kommentti.
Messuilla myyjät eivät tienneet edes millaisia uppopumppuja on puhdistamossa. - cocaine blow brains
sewari kirjoitti:
Jos perusmyyjä tietää kaiken tilintarkastuksesta, verontarkastuksesta ja yrityskaupoista, asioista mitä yrityksen myynnissä tapahtuu, sekä valmistuslinjasotosta, niin on aika kumma homma.
Messuilla myyjät eivät tienneet edes millaisia uppopumppuja on puhdistamossa.Ei ole uppopumppuja. On 600w jätevesipumppuja tai oikeammin ferrarin tasoisia käsinkäämittyjä erikoismyllyjä. Ovat varma toimisia ja käytännössä ikuisia. Vain ehkä ja korostan ehkä vain timantit kestävät etukaivon lietteessä kauemmin. Mutta siihen ei ihmiskunnan elinikä riitä testaamaan kumpi sinne lopulta ennen syöpyy. Kaivon nerokas ulkokuori on sulatettu niin kuumissa oloissa että jopa pakkasukko sulaisi sinne. Ajatelkaa vielä sitä nerokasta tietokonetta mikä ohjaa prosessia. Huhu kiertää että kaikki Ecolatorit olisivat langattomassa verkossa yhteyksissä toisiinsa muodostaen tällä tavalla supertietokoneen. Sitä voidaan käyttää esimerkisi HIV lääkkeen keksimiseen ja syöpärokotteen ymmärtämiseen. Sain naapurilta kuulla että Ecolatorit jopa voisivat etsiä maan ulkopuolista elämää! Eikö olekin nerokas laite. Eikä tässä vielä kaikki. Mehumaija ja kahvelit tulee sitten kaupanpiälle! Eikä siinäkään vielä kaikki. Kaikille jotka ostavat 2010 syksyyn mennessä saa aidon SA-int nasse kaasunaamarin. Sitä voi käyttää varsinkin silloin kun tekee laskeutustelinekokeita ja kokee sen "kakkin" hajun epämiellyttäväksi. Varsin nerokas ratkaisu meidän Penan yökkäys ongelmiin.
- Vanha myyjä
Oikeita ja vanhoja myyjiä tällä palstalla liikkyy hyvin vähän. Ei kannata laittaa sanoja kenenkään suuhun. Puhu vain omista kokemuksesta ja näkemyksistä. On turhaa yrittää tämän palstan kautta "lietsoa" joukkohypeä, koska täällä istuu muuan laitevalmistaja ja muutamat vanhat parrat. (kts lukukerrat)Haha on tuo suuri vitsi, monenko yrityksen johdolla riittää aikaa lukea ja kirjoittaa palautetta suomi24. Kyllä arvoissa olisi ecolatorilla parantamisen varaa, epärehellisyys on yrityksen toinen nimi.
- MyyjäTurbolla
sewari kirjoitti:
Jos perusmyyjä tietää kaiken tilintarkastuksesta, verontarkastuksesta ja yrityskaupoista, asioista mitä yrityksen myynnissä tapahtuu, sekä valmistuslinjasotosta, niin on aika kumma homma.
Messuilla myyjät eivät tienneet edes millaisia uppopumppuja on puhdistamossa.Kuka on väittänyt tilintarkastuksista? Verotarkastus saattaa näkyä jopa myyjälle, kun käy konttorilla. Yrityskaupat tiedotettu henkilöstölle ensin ja sitten medialle. Sisäinen tieto kulkee hyvin.
On harmillista jos messuilla ei myyjät sinulle kertonut pumpun merkkiä tai tietoa mitä kysyit. Silti ymmärrän myyjää joka ei edes halua kertoa sitä sinunlaiselle rentulle :) Et kuitenkaan pysty edes ostamaan mitään! Osta uusi elämä ...vaihdossa voit antaa sen kateellisen osan... - voi rutto
MyyjäTurbolla kirjoitti:
Kuka on väittänyt tilintarkastuksista? Verotarkastus saattaa näkyä jopa myyjälle, kun käy konttorilla. Yrityskaupat tiedotettu henkilöstölle ensin ja sitten medialle. Sisäinen tieto kulkee hyvin.
On harmillista jos messuilla ei myyjät sinulle kertonut pumpun merkkiä tai tietoa mitä kysyit. Silti ymmärrän myyjää joka ei edes halua kertoa sitä sinunlaiselle rentulle :) Et kuitenkaan pysty edes ostamaan mitään! Osta uusi elämä ...vaihdossa voit antaa sen kateellisen osan...Oletteko jokaiselle kouluttaneet vastaavaan asiakasta halveksivan asenteen?
- uuslahkolainen
Vanha myyjä kirjoitti:
Haha on tuo suuri vitsi, monenko yrityksen johdolla riittää aikaa lukea ja kirjoittaa palautetta suomi24. Kyllä arvoissa olisi ecolatorilla parantamisen varaa, epärehellisyys on yrityksen toinen nimi.
Paljonko maksaa asetuksen vastaisen alimitoitetun puhdistamon ylöskaivaminen? Kenelle voi osoittaa laskun?
- esimerkkieero
uuslahkolainen kirjoitti:
Paljonko maksaa asetuksen vastaisen alimitoitetun puhdistamon ylöskaivaminen? Kenelle voi osoittaa laskun?
Asianomaiselle...
Esimerkkinä vaikka Suomen Jätevesi Oy:lle - uuslahkolainen
esimerkkieero kirjoitti:
Asianomaiselle...
Esimerkkinä vaikka Suomen Jätevesi Oy:lleJos lain mukaan on 100km:n nopeusrajoitus, ylinopeus on tällöin laitonta toimintaa.
Jos lain mukaan on AVL 5 minimi mitoitusvaatimus, on tällöin alimitoittaminen laitonta toimintaa.
Jos myyjä myy 20000 km ajetun auton, mutta todellinen mittarilukema onkin 50000 km, kyseessä on petos.
Jos myyjä väittää myyvänsä AVL 5 lain minimi vaatimukset täyttävän puhdistamon, TM testasi totuus AVL 2, kyseessä on petos. - Pirttihirmu66
esimerkkieero kirjoitti:
Asianomaiselle...
Esimerkkinä vaikka Suomen Jätevesi Oy:lleMyyjä tehnyt konkan ja myydyt laitteet ovat susia. Voisiko tässä tapauksessa laskun osoittaa vaikka valmistajalle ?
- ladatmies
Pirttihirmu66 kirjoitti:
Myyjä tehnyt konkan ja myydyt laitteet ovat susia. Voisiko tässä tapauksessa laskun osoittaa vaikka valmistajalle ?
Minne on kadonnut Uponorin ja Ecolatorin CE-testiraportit, eivät lataannu kotisivuilta.
http://www.ecolator.fi/tuotteet/ce-hyvaksytty - åä
voi rutto kirjoitti:
Oletteko jokaiselle kouluttaneet vastaavaan asiakasta halveksivan asenteen?
kyllä
- tt
ladatmies kirjoitti:
Minne on kadonnut Uponorin ja Ecolatorin CE-testiraportit, eivät lataannu kotisivuilta.
http://www.ecolator.fi/tuotteet/ce-hyvaksyttyOnko myynti romahtanut ecolla
- tributtitar
tt kirjoitti:
Onko myynti romahtanut ecolla
mutta minä myin viime viikolla useamman putsarin.
Tais olla koko viikon myynti jotain 40 putsarin ja 20 maasuodattamon viikko. Aika peruskauraa tuo 50 -60 kauppaa / viikko. - Kauppakäykuinsiimaa
tributtitar kirjoitti:
mutta minä myin viime viikolla useamman putsarin.
Tais olla koko viikon myynti jotain 40 putsarin ja 20 maasuodattamon viikko. Aika peruskauraa tuo 50 -60 kauppaa / viikko.Samoissa lukemissa ollaan täällä Tampereen seudulla. 10 Myyjää ja keskiarvoltaan 30 putsaria per ukko. Meni sellainen 300 panospuhdistamoo viime viikolla :D Melkein kaikki meni asennettuna avaimet kätöseen kun ihmiset on ruvennu pelkäämään ettei toimi. Tulee kunnon takuut jos ei paikalliset Penat niitä asentele.
- sivusta jo vuosia se
Kauppakäykuinsiimaa kirjoitti:
Samoissa lukemissa ollaan täällä Tampereen seudulla. 10 Myyjää ja keskiarvoltaan 30 putsaria per ukko. Meni sellainen 300 panospuhdistamoo viime viikolla :D Melkein kaikki meni asennettuna avaimet kätöseen kun ihmiset on ruvennu pelkäämään ettei toimi. Tulee kunnon takuut jos ei paikalliset Penat niitä asentele.
"asiantuntija käymään"
Egolatorilla ei varmasti ole yhtäkään asiantuntijaa talossa.Putsarit tehdään josain muualla.ei ole oikeasti omaa tuotetta vaan myydän huonoa putsaria kauheella katteella.Rahat pois asikkailta.
Ecolatorin CE merkinnät ja syke testien tulokset katosivat koska kyseiset putsarit eivät yltäneet vaadittuihin rajoihin. miettikää hyvät ihmisit mihin rahanne laitatte.
Kyseisen kommuuni vei rahat erätukun myötä, nyt ne putsaavat lompakkonne jätevesien muodossa. itse en ole heidän peliin hurahtanut,haistoin paskan ja kusetuksen jo kaukaa.
- pp
Vieläkö paskapytyt menee kaupaksi?Ja myyjillä jättitulot
- kurkekoslot
Ei tarvitse paskapyttyjen mennä kaupaksi.. Nyt myydään tekotaloja ja lämpimiä luxus ikkunoita.. Ja myyjillä on jättitulot edelleen kyllä!
- Le´stadion
Pyydä ilmainen kartoitus nyt!!
- pp
Onhan ne tulot taas aikansa! Kun taas totuus paljastuu.
- ermeko
Mites tämä aiheeseen liittyy??
- vaihtoehtoja..
hyvä vaihtoehto on umpitankki, ja imeytyskenttä. Tankin hinta on noin 3000€ asennettuna, 10m3. Imetyskenttä sitten vielä vähän lisää hintaa. Mutta halvemmaksi se jää, kun nämä puhdistamot.
- Paskaa mikä paska
Ecolator, oikea paskojen paska. Erehdyin ostamaan tämän aparaatin v 2009. Se jopa toimi ensimmäiseen tyhjennykseen asti.Sit alko ongelmat ,paska haisi pihalla ,ei tarvinnut kesällä enää leivän päälle laittaa mitään ehosteita.Soitin tähän sontaa myyvään firmaan ja kerroin ongelmasta.Siellä joku viisas insinööri ehdotti Ecolaattorin tyhjennystä .Sen jälkeen prosessi alusta ilman et kemikaali ei ole mukana kuukauden ajan. Tein työtä käskettyä. Tyhjennettiin kaivo maksoi 90e.Kaksi kuukautta ohjeista paska haisi ja panjot soi.Tyhjensin koko kaivon uppo pumpulla lasku ojaan ,tulee liian kalliiksi tilata parin kuukauden välein autoja tyhjentämään.Pesin paine pesurilla koko kaivon ja olin yltä päältä paskassa . Tämä toimenpide piti tehdä kahteen kertaan. Nyt tuntuis sille niinkuin toimis tai sit on mennet haju aisti, Mitä tulee näytteeseen minkä otin niin ei siitä kurasta saa mitään selvää missä sakan pinta on . Sanon vaan et jos rakastatte paskan hajua tämä laite on siihen erinomainen,muuten pysykää kaukana tämän firman tuotteista.
- paskan ostanut
Paskahan se on, mutta kun tuli hankittua niin kyselen. Onko kukaan vaihtanut tai vaihdattanut ilmastuspumpun lameleita ja jos on, niin paljonko on osat ja paljonko on työ. Vuosihuoltosopimus tulee tautisen kalliiksi.
Muuten kyllä toimii muutaman takuukorjauksen jälkeen edes jotenkuten, mutta käyttö on kyllä pirun kallista. Umpisäiliö tulisi vielä kalliimmaksi pitkän tyhjennysmatkan vuoksi (ja kunta nosti lietteen vastaanottohintaa rajusti). Joten pidetään vielä toistaiseksi ja tehdään sitten "pommi". - Maxwellsmart III
Hanki Clewer. Siinä ei ole vaihdettavia ilmastimia lainkaan ja CE testattu 300m3:n lietteentyhjennysväli eli 6-7 harvemmin tyhjennys kuin Uponorilla tai Ecolatorilla.
- paskan ostanut
Haloo Maxwellsmart III, ookkona lukutaitoinen? Kyselin ainoastaan lamelien tai työn hintaa ja sinä höpiset jostain muusta asiasta. Jos haluan kehumasi Clewerin, niin hinnan kyllä kysyn muualta kuin Suomi 24 palstalta.
- Laattorin omistaja
paskan ostanut kirjoitti:
Haloo Maxwellsmart III, ookkona lukutaitoinen? Kyselin ainoastaan lamelien tai työn hintaa ja sinä höpiset jostain muusta asiasta. Jos haluan kehumasi Clewerin, niin hinnan kyllä kysyn muualta kuin Suomi 24 palstalta.
Vastataan nyt tähän vaikka onkin vanha kysymys:Lamellit 5kpl maksaa n. 100euroa,kalliita on,mutta en löytänyt juurikaan halvempia mistään.Vaihto onnistuu helposti itseltäkin,mutta jos teetät niin tunnissa onnistuu helposti.Uusi kompura 259 euroa jossa uudenlainen pumppu,ei lamelleja,lisäksi vie puolet vähemmän sähköä.
- pp
ostanpa varmasti näiltä myyjiltä mitään taloja tai ikkunoita
- kl
Vieläkö ecolaator myy?
- ex-ecokauppias
myy ne edelleen. Nyt on hinnatkin kohdallaan ja huolto toimii!
- Anonyymi
Ecolator ja Koskelon huijarisuku
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123856Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313240Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2973222Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82050- 2541911
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81858Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2461476- 811411
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431214Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133