Kyseessä on 1,3 multijet lounge, helmiäisvalkoisella värillä. http://www.automerkit.fi/uutuudet/autoesittely/mallitiedot/yhteenveto/haku/2009/fiat/500/13-75-multijet-lounge2058000.html juuri tuollainen siis tulossa.
Tiedän, tiedän, ei ehkä mitään järkeä ja varmaan liian kallis ominaisuuksinsa nähden mutta se on vaan niin makee! pari viikkoa vielä menee niin pääse ajelemaan. jonkinlaista tuunaus meinasin myös, ainakin hieman isompaa vannetta ym.
Fiat 500 tilattu!
23
3522
Vastaukset
- maailman
kalosseja sitä ostetaan.
- on kyseisessä autossa?
voitko kertoa? itse olen kerran kokeillut ja oli kyllä pikkuautoksi erittäin hyvän tuntuinen. ei vaan ole omalle lompakolle sopiva... ehkä muutaman vuoden kuluttua käytettynä...
- on!
Tuolla rahalla olisi kannattanut ostaa viisivuotias tuunattu Audi! Enemmän amisrispektiä! HOX!
- Nimetön
onneks olkoon
- ottaa tuollaisen
vaimokin varmaan heruttaisi enemmän jos tommosen kauppakassin hälle hommais.
- Auto!
Milanossa noita ihailin syksyllä. Todella onnistuneelta vaikuttava malli. Hinta on kokoon nähden kova, mutta autokin on melko spesiaali, eli lienee kohdallaan.
- GP sporty
Vuosi sitten tuli katseltua samanlaista, mutta toimitusajaksi sanottiin noin vuosi! Se oli liikaa, joten tilalle tuli 3d GP sporty valkoisena. Varastossa olisi ollut punaisia 1,2 malleja, mutta ei kiitos.
Koeajoin myös tuon diesel 500:n ja olin myyty. Koneessa tuntui olevan ponnekkuutta maantienopeuksilla ja oli muutenkin miellyttävä ajaa. Välitykset voisivat olla pidemmätkin. Auto on taideteos, joka kerää katseita. Käythän ensitöiksesi ruostesuojauttamassa autosi, että säilyy jälkipolvillekin, koska tuo on tuleva klassikko.- alkuperäinen kirjoittaja
Sopivan auto sattui olemaan varastossa, joten toimitusaika oli tosi lyhyt. Auton olisi varmaan saanut paljon nopeamminkin, mutta omien aikataulujeni takia toimitusajaksi tulee 3 viikkoa.
kyselin itse myös jo vuosi sitten ko autoja, ja silloin oli tosi pitkä toimitusaika. edelleenkin varmaan kestää useita kuukausia jos tehtaalta tilaa, mutta varastomalleja oli ihan mukavasti saatavilla. - GP sporty
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Sopivan auto sattui olemaan varastossa, joten toimitusaika oli tosi lyhyt. Auton olisi varmaan saanut paljon nopeamminkin, mutta omien aikataulujeni takia toimitusajaksi tulee 3 viikkoa.
kyselin itse myös jo vuosi sitten ko autoja, ja silloin oli tosi pitkä toimitusaika. edelleenkin varmaan kestää useita kuukausia jos tehtaalta tilaa, mutta varastomalleja oli ihan mukavasti saatavilla.Tarkista autosi kunnolla, koska maahantuontihuollossa tuota ei tehdä. Oman autoni maalipinta oli naarmutettu myllytettäessä suojavaha pois. C-pilarissa näkyi myllytyskoneen pyöreän sienen jälki ja katosta löytyi myöhemmin kuoppa.
Jos autossa on mielestäsi liikaa em. kaltaisia vikoja, jätä ostamatta. Huolto taikka takuuosasto ei ole kiinnostunut korjaamaan vikoja. Omaan autooni huolto vaihtaisi kattopellin, mutta tiedän mitä siitä seuraa: siitä ei tule tiivistä. Maalipinnan naarmuja ei pysty korjaamaan. Nämä selvisivät vasta ensimmäisenä aurinkoisena päivänä, joilloin näkyivät selvästi. - alkuperäinen kirjoittaja
GP sporty kirjoitti:
Tarkista autosi kunnolla, koska maahantuontihuollossa tuota ei tehdä. Oman autoni maalipinta oli naarmutettu myllytettäessä suojavaha pois. C-pilarissa näkyi myllytyskoneen pyöreän sienen jälki ja katosta löytyi myöhemmin kuoppa.
Jos autossa on mielestäsi liikaa em. kaltaisia vikoja, jätä ostamatta. Huolto taikka takuuosasto ei ole kiinnostunut korjaamaan vikoja. Omaan autooni huolto vaihtaisi kattopellin, mutta tiedän mitä siitä seuraa: siitä ei tule tiivistä. Maalipinnan naarmuja ei pysty korjaamaan. Nämä selvisivät vasta ensimmäisenä aurinkoisena päivänä, joilloin näkyivät selvästi.joo, täytyy tosiaan tsekata huolella että kaikki on kunnossa, jos tosiaan on syytä epäillä että delta ei hoida asiaa kunnolla.
- Sport
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
joo, täytyy tosiaan tsekata huolella että kaikki on kunnossa, jos tosiaan on syytä epäillä että delta ei hoida asiaa kunnolla.
Valitsit persoonallisen pikku auton.Minullakin oli kiinnostusta saman laiseen.Ostin kuitenkin uuden punto T-jet sportin ja olen tyytyväinen tuoteeseen.Harmi kun Suomen tuonti ohjelmaan ei kuulu Abarth versiot kummastakaan mallista.Homaan viellä jossain vaiheessa sellaisen itselleni maksoi mitä maksoi.
- alkuperäinen kirjoittaja
Sport kirjoitti:
Valitsit persoonallisen pikku auton.Minullakin oli kiinnostusta saman laiseen.Ostin kuitenkin uuden punto T-jet sportin ja olen tyytyväinen tuoteeseen.Harmi kun Suomen tuonti ohjelmaan ei kuulu Abarth versiot kummastakaan mallista.Homaan viellä jossain vaiheessa sellaisen itselleni maksoi mitä maksoi.
jep, abarth olisi kova sana. vaimolle ajatusta ei ollut vain mahdollista myydä tällä kertaa.. abarth mallit on haettava saksasta tai italiasta. mutta mikäs siinä, yhdistää lomareissuun. lennot vaikka milanoon ja autokauppaan ja sitten ajelee pohjoiseen päin ja viettää hieman lomaa matkalla.
- T-jet tulossa
Sport kirjoitti:
Tiedätkö jos sopii GP 95 15" vanteet GP T-jettiin. Voi olla että ei sovi koska Turbossahan on levyjarrut myös takana ja muutenkin isompi levy. Ajattelin vaan että yhden talven ajetut 15" orkkis peltivanteet voisi säästää jos sopii , muuten menkööt auton kanssa samalla vaihtoon...
- Skorpion
T-jet tulossa kirjoitti:
Tiedätkö jos sopii GP 95 15" vanteet GP T-jettiin. Voi olla että ei sovi koska Turbossahan on levyjarrut myös takana ja muutenkin isompi levy. Ajattelin vaan että yhden talven ajetut 15" orkkis peltivanteet voisi säästää jos sopii , muuten menkööt auton kanssa samalla vaihtoon...
Luulen että 15" vanteet käy ei ne jarrulevyt niin massiiviset ole.Itse otin talvirenkaiksi 195/65/16 koon.Pulttijako on Fiatiksi aika erikoinen 4x100.Milloin saat autosi ja minkä värin tilasit? Minulla on valkoinen.Parasta mielestäni autossa on moottori ja sen mainio alavääntö 1.4 moottoriksi myös Sporttinen kokonaisuus pieneksi kinneriksi teki päätöksen helpoksi ja päädyin T-jettiin.....kuten Räikkönenkin,,,Heh Heh
- T-jet
Skorpion kirjoitti:
Luulen että 15" vanteet käy ei ne jarrulevyt niin massiiviset ole.Itse otin talvirenkaiksi 195/65/16 koon.Pulttijako on Fiatiksi aika erikoinen 4x100.Milloin saat autosi ja minkä värin tilasit? Minulla on valkoinen.Parasta mielestäni autossa on moottori ja sen mainio alavääntö 1.4 moottoriksi myös Sporttinen kokonaisuus pieneksi kinneriksi teki päätöksen helpoksi ja päädyin T-jettiin.....kuten Räikkönenkin,,,Heh Heh
Bilikan tilasin 1/2välii joulukuuta sinisenä New orleans blue.Ajattelin että niitä mustia ja punaisia kuitenkin myydään eniten. Silloin luvattiin luovutusta maaliskuussa , jota hiukan epäilin kun tiesin että suurin osa Italian tehtaista on tammikuussa pakkolomalla. Silloin oli Suomen varastossa useampi musta , punainen ja valkoinen menopeli. No nykyinen GP on punainen , ja mustaa ja valkoista en huolinut joten meni tehdastilaukseen.Samalla otin tummenentut lasit. Muita lisukkeita en ottanut. No tulihan se anaa...uups ovaali pakoputkepää tilattua vielä. Tiedä sitten laitetaanko se tehtaalla vaiko Suomessa.... Edellisen GP:n kun ostin niin kävin kovaa kädenvääntöä sinisen ja punaisen välillä ja punaisen otin joten olkoon tämä sitten sininen.
- huomasin että
Itse meinsasin hankkia Fiat 500:n, mutta jäi tilaus laitttamatta, kun pysäköin sen nykyisen autoni viereen.
En olisi uskonut, että Fiat 500 ei näytä enää kovinkaan tyylikkäältä, jos sen vieren laitetaan kunnon auto. Niin vain kävi.
Jaa mikä auto? no Fiat tietysti! 3-ovinen Fiat Stilo, valkoinen, kiillotetut isot alut ja mustaksi tintatut ikkunat. Tämän Stilo yksilön rinnalla uusi Fiat 500 näytti vanhalta ja "surkealta".
Olin yllättynyt, koska minun piti vaihtaa Stiloni 500:een. Jäi siis tekemättä, koska haluan ajaa hienointa Fiatia, jonka rahalla saa!- edellinen
Tässä kuva Fiat 500:n tappajasta:
http://www.ostamyy.com/autot/kuvat/stilo_2005_214_207.jpg
Minulla on siis hienommat vanteet kun tuossa yksilössä ja tummennetut ikkunat. Stilo on sivulta paremman näköinen kuin edestä ja luonnossa noin 100 kertaa kuvia paremman näköinen! On siinä Fiat 500-kuskeilla ihmettelemistä, että "mikä Fiat toi on?" Luulevat helposti, että heillä on "hieno" Fiat, kun eivätole koskaan nähneet 3-ovista valkoista Stiloa tummennetuilla ikkunoilla ja kiillotetuilla aluvanteilla (kuvassa tavalliset alut eli rumat). - että Stilo
on jonkun mielestä hienompi. mutta itselle 500:n juttu on se että se on niin symptaattinen ja tulee vanhan ajan autoilu mieleen. kun koko porukka ahtautui pikku fiiatttiin ja lähti reissuun. tottakai on olemassa satoja "parempia" autoja kuin 500, mutta eipä ole mielestäni montaa yhtä positiivisella hengellä varustettua.
- edellinen
että Stilo kirjoitti:
on jonkun mielestä hienompi. mutta itselle 500:n juttu on se että se on niin symptaattinen ja tulee vanhan ajan autoilu mieleen. kun koko porukka ahtautui pikku fiiatttiin ja lähti reissuun. tottakai on olemassa satoja "parempia" autoja kuin 500, mutta eipä ole mielestäni montaa yhtä positiivisella hengellä varustettua.
Fiat 500 retro-muotoilun viehättävyyttä en edes minä voi kiistää.
Olen ajanut 500:lla. hieno peli!
- 500
Tuo hinnat alkaen-malli löytyy nyt myös Suomesta. Autoverollinen hinta 1.2 Pop-mallille on 13500 euroa.
- ;)))
Minä olen nyt ajellut omalla pienellä viissatasellani 10kk, mittariin on kertynyt reilut 11000km.
Tyytyväinen olen ollut tähän 1,3 diesel-versioon.
Halpahan tämä oli, 18500€, kauneuteensa nähden.
Sain tämän ihanalta mieheltäni lahjaksi.- noin 2000 km
olen ollut todella tyytyväinen autoon, muutamassa viikossa tullut jo noin 2000 km ajoa. Diesel on todella hyvä valinta tähän autoon. Ei tarvitse kierrättää niinkuin bensakonetta, ja kulutuskin on pieni.
Olen ottanut myös käyttöön ecodrive ohjelman, jonka avulla voi oppia ajamaan taloudellisemmin. suhtauduin siihen aluksi aika skeptisesti, mutta kyllä siitä hyötyäkin on, täytyy sanoa. eco ajelu ei kyllä kiireisille sovi, kaasujalan kanssa saa olla tarkkana! - -------------------
noin 2000 km kirjoitti:
olen ollut todella tyytyväinen autoon, muutamassa viikossa tullut jo noin 2000 km ajoa. Diesel on todella hyvä valinta tähän autoon. Ei tarvitse kierrättää niinkuin bensakonetta, ja kulutuskin on pieni.
Olen ottanut myös käyttöön ecodrive ohjelman, jonka avulla voi oppia ajamaan taloudellisemmin. suhtauduin siihen aluksi aika skeptisesti, mutta kyllä siitä hyötyäkin on, täytyy sanoa. eco ajelu ei kyllä kiireisille sovi, kaasujalan kanssa saa olla tarkkana!Minulla on kans fiat 500 1.3 multijet mittarissa 3000km olis kysymys oletteko testanneet usb muistitikkua. Latasin musiikkia ja ihmettelen kun soittaa samaa kappaletta koko ajan ei vaihdu muuta kuin ratin nuolipainikkeilla niinkuin olis toisto päällä .En ole löytänyt ratkaisua asiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455090Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121264- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4960Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773