en niin kovin välkky tyyppi ole

asshole of a person

Kerron nyt kaikki katkeruuteni aiheet ja siten toivon pääseväni niihin käsiksi mahdollisesti eroon hetkeksi.

Minulla katkeruutta näistä asioista:

-en pysty saamaan kunnon suhdetta aikaan
-olen ens kuussa 25 en ole saanut lapsia, eikä ole poikaystävää
-olen katkera siitä että en ole onnellinen suhteissani ja siksi joudun jättämään poikaystäväni
-olen katkera edellisestä suhteesta koska poikaystäväni ei edes myöntänyt että seurustelimme
-olen katkera siitä että hänellä ei koskaan ollut aikaa minulle
-olen katkera siitä että tämänhetkinen lähin ystäväni on suuttunut minulle
-olen katkera siitä ettei hän anna anteeksi
-eikä ota anteeksipyyntöäni tosissaan
-olen katkera siitä että hän ei anna anteeksi ihan vain mukavuudenhalustaan
-olen katkera koska hänelle en ole ilmeisesti yhtä tärkeä kuin hän minulle
-olen katkera siitä että ihmiset ympärilläni ovat täysi mysteeri
-olen katkera siitä että hukkaan tavarani
-olen katkera siitä että olen riippuvainen marihuanasta
.olen katkera sitä edelliselle poikaystävälleni siitä että olen riippuvainen marihuanasta
-olen katkera koska käyttäydän kuin vastuuton 12-vuotias sen takia että olen niin katkera
-olen katkera siitä että olen aivan hölmö vaikka en edes polta marihuanaa
-olen katkera siitä että osa porukasta joutuu kadulle
-olen katkera siitä että inuitit ovat kadulla
-olen katkera koska olen huono siinä asiassa mitä opiskelen
-olen katkera koska joudun opiskelemaan
-olen katkera koska en koskaan voi tehdä sitä työtä mitä opiskelen
-olen katkera siitä että poskilihakseni tulevat kireämmäksi ja kireämmäksi
-olen katkera koska olen katkera
-olen katkera koska en halua päästä katkeruudesta eroon
-olen katkera koska ihmiset pitävät minua itsekeskeisenä
-olen katkera koska en ymmärrä asioita
-olen katkera koska minulla ei ole mitään tekemistä
-olen katkera koska se mitä teen ei ole kivaa
-olen katkera koska olen tietokoneella aamusta iltaan vaikka en pidä siitä
-olen katkera monista muistakin asioista
-olen katkera siitä että kaikki voivat ajatella että ongelmani johtuvat siitä että poltan
-olen katkera koska minulla on kivaa oikeastaan vaan kun poltan marihuanaa
-olen katkera koska se on ainoa asia mitä en missään nimessä saa tehdä
-olen katkera koska kaipaan edellistä poikaystävääni ja silti tyhmyyttäni jätin hänet koskä hän oli työnarkomaani
-olen katkera koska en osaa kääntää itseäni onnelliseksi vaikka kaikki on itsestä kiinni
-olen katkera koska mulle sanotaan että kaikki johtuu siitä että elämäni on niin helppoa eikä mulla ole oikeita vastoinkäymisiä
mitä vittua se tarkoitta???

olen katkera siitä että ihmiset jotka eivät välitä, jaksavat aina kuitenkin arvostella

10

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä yhtään yritä

      Mä oon ainakin katkerampi kuin sä!

      Ensinnäkin. Menetin työpaikkani eilen koska mun mummoni joka on huolehtinut musta siiä lähtien kun olin kaks, jolloin mun vanhemmat kuoli, oli hukannu mun Datsun avaimet ja jouduin vitsit etsiin niitä noin kaks tuntii ja sik olin myöhässä ja mun esimies oli ihan hiton vihainen.

      oon sitä paitsi muutenkin katkerampi kuin sä.

      • Sirpauttaja

        Hei vaan kaikille ja kiitos tästä ihanasta palstasta!

        No, katkeruus on tietynlainen tunnetila, josta on kevään tullen aika helppo päästä eroon. aurinko paistaa ja ihmiset on yleisestikin paljon iloisempia kuin ennen. On ihan turhaa olla katkera. Kyllä asiat aina ratkeavat.

        Yksikin tapaus tulee tässä heti mieleeni. Olin viimeviikolla eräässä maatalousnäyttelyssä ja siellä näin sitten kaikenlaista mukavaa. Kaneja ja pupuja ja lehmiä ja sitten yhtäkkiä semmoinen iso sonni.
        Kyllä mun mielestä jos eläimetkin voi olla niin iloisia ihan vankeudessakin, ihmisenkin kannattaa vähän saada sitä hymyä supieliin.

        Terppuja kaikille ja iloista kevättä sinne lantakasankin keskelle!

        Sirppa


      • sertraliini

        Mun katkeruuteni on sisäistä, siksi sitä ei voi erottaa tuollaiseksi listaksi. Kypsää onkin käyttää esim sertraliinia. Se on ihan lääkärin määräämänä aika turvallista.

        Sunkin kannattaisi mieluummin käsitellä noita asioita jotenkin rakentavammin. Sitä paitsi toi sun päihteiden käyttö vaikuttaa hieman arvelluttavalta... Ehkäpä kannattais harkita lopettamista....


    • nojatuoli psykiatri

      hei!

      tosi hyvä keino!
      Jo muinaiset pirkkalalaiset käyttivät tätä metodia siten että kaivoivat kuopan maaperään ja huutelivat sinne. Sitten laittoivat multaa päälle.

      historia toimii vähän niin kuin evoluutiokin.

      onnea matkaan!

      • auringon apulainen

        morjestukset!

        Toinen hyvä keino on tietysti arkipäivän huumori. Siis sellainen joka piristää päivää sen tutun harmaudenkin keskellä. Kannattaa ihan rohkeasti tehdä sellaisa asioita jotka tuttavat mielihyvää, myös toisille! Kaikkea hyvää ja jaksamista.


      • bilsan ope tuusulasta

        Joo, parhaiten kautta historian ovat selvinnet sen kaltaiset ihmiset kuin mitä täällä maan päällä on tällä hetkellä!
        Siis niitten on oltava oikeestaan aika hyviä. Mä en usko negatiiviseen evoluutioteoriaan. Pitäkää hattu korkealla!
        Ei kannata katkeroitu turhasta!


      • Musiikin harrastaja
        bilsan ope tuusulasta kirjoitti:

        Joo, parhaiten kautta historian ovat selvinnet sen kaltaiset ihmiset kuin mitä täällä maan päällä on tällä hetkellä!
        Siis niitten on oltava oikeestaan aika hyviä. Mä en usko negatiiviseen evoluutioteoriaan. Pitäkää hattu korkealla!
        Ei kannata katkeroitu turhasta!

        yksi hyvä keino on myös jo seitsämänkymmentäluvulla toimivaksi todettu progressiivisen rock-musiikin kuunteleminen. Noh nykyään on tietysti näitä uudempiakin musiikin suuntauksia, mutta kyllä vanha kunnon proge on kuitenkin hyväksi todettu kamaa edelleenkin näinä päivinä.

        Hyviä vointeja Bilsan opelle sinne Tuusulaan!


    • sisilisko

      hei vaan!

      Ymmärrän miltä susta tuntuu, mutta mun mielestä ei kannata niin kauheesti keskittyä noihin negatiivisiin tunteisiin. On täällä maailmassa kuitenkin aina joku joka voittaa kilpailun surkeudesta. Siinä menee niin sanotusti "oma elämä helposti hukkaan".

    • shoppaaja

      Ihmetyttää tollaset tekopyhät tyypit jotka tulee tänne palstoille nyyhkyttään omaa pahaa oloaan.

      Osta elämä, tyyppi.

      • asshole of a person

        Hei kiitos kaikille teille ihanille ihmisille vastauksista.
        Jotenkin tuntuu kuitenkin paremmalta kun siellä jossain on joku joka välittää. Välillä tulee vaan sellasia heikkouden hetkiä ettei tiedä miten niistä pääsee eteenpäin.

        kiitos! Kuuntelin tossa just jethro tullia ja se helpottikin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe