Miten on mahdollista, että henkilökohtaisella Visa Elecronilla tekemäni ostot Party Pokerissa veloitettiin suoraan omistamani yhtiön tililtä? Ei siis tullut mitään erillistä laskua ja rahat lähtivät täysin väärältä tililtä jonnekin Bahamalle?
Yhtiölläni ei mitään tekemistä ko. Visan kanssa, joten on todella erikoista, että sen tiliä veloitettiin suoraan?
En missään vaiheessa ole edes antanut yritykseni tilinumeroa Party pokeriin. Onko jollain samoja kokemuksia. Reklamoin asiasta, mutta mitään ei ole vastattu!
Outo homma Party Pokerissa
Ihmettelenvaan
5
1014
Vastaukset
- Visan vastatilinä
se firman tili? Electroniin ei nimittäin luoteta yleensäkään, joten se voisi selittää.
- Sama.
Ei ole, vaan oma tilini. Kuka vastaa kun tiliä veloitetaan, ilman, että olen itse siihen syyllinen.
- Pankki on
Sama. kirjoitti:
Ei ole, vaan oma tilini. Kuka vastaa kun tiliä veloitetaan, ilman, että olen itse siihen syyllinen.
syyllistynyt petokseen.
- ole touhunnut..
juovuspäissään,) -niin kysy pankilta miten tuo on mahdollista.
Kerro vastaus tänne! Mielenkiintoinen tapaus! - pesre
homoja löytyy betssonillakin siellä on paska ja ruottalaisten homojen tekemä pelipaikka jos etit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin31310973IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3377591Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut822113Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?862067Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1281842Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61561- 1101221
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin491013Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26868MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312772