Olen surullinen, että tässä kävi lopulta näin. Olisin toivonut kauniimpaa loppua. Olen pahoillani.
http://www.youtube.com/watch?v=19rC-Fl-KwM
Sinulle
21
2841
Vastaukset
- minäkin'''
sinua. Olen niin surullinen.
http://www.youtube.com/watch?v=L2BjJbKQkgc - olen mutta
se ajatus helpottaa, ettei tämä ollut minun käsissäni enää, vaan sinun.
- ikävä...
Halusin vain sinun parastasi.Luulen että olet onnellisin siellä missä sanoitkin haluavasi olla.Rakkaudesta sinuun luovuin sinusta. You are the one.
- ja vihaat
ja inhoat ja haluat satuttaa ja kiusaat ja kaipaat ja kaikkea tätä samaan aikaan tai vinhasti vaihdellen. Mun tekis mieli painaa nappia, joka pysäyttäisi sun laukkaavan mielen ja tunnekuohunnan. Ei oo mitään hätää, kaikki on hyvin.
Tämä oli ihana viesti ja haluan uskoa siihen kaikesta huolimatta. I love you. - oletkin
ja vihaat kirjoitti:
ja inhoat ja haluat satuttaa ja kiusaat ja kaipaat ja kaikkea tätä samaan aikaan tai vinhasti vaihdellen. Mun tekis mieli painaa nappia, joka pysäyttäisi sun laukkaavan mielen ja tunnekuohunnan. Ei oo mitään hätää, kaikki on hyvin.
Tämä oli ihana viesti ja haluan uskoa siihen kaikesta huolimatta. I love you.ainut joka sen voi pysäyttää. Täällä on sit se nappi jos kiinnostaa.
- onks se
oletkin kirjoitti:
ainut joka sen voi pysäyttää. Täällä on sit se nappi jos kiinnostaa.
nenä vai koko sinä :)
- mun luokse
onks se kirjoitti:
nenä vai koko sinä :)
tai jotain niin näytän sulle sitten.
- vain sinä itse
oletkin kirjoitti:
ainut joka sen voi pysäyttää. Täällä on sit se nappi jos kiinnostaa.
voit sen tehdä rakas. Olisi kiva jos voisin siinä olla tukena, mutta en oikein voi. Tiedät miksi. Olen siitä suruissani.
- niin?
vain sinä itse kirjoitti:
voit sen tehdä rakas. Olisi kiva jos voisin siinä olla tukena, mutta en oikein voi. Tiedät miksi. Olen siitä suruissani.
En ymmärrä, miksi sä et voi tulla tänne, mutta mä voin tulla sinne? :(
- ei,
vain sinä itse kirjoitti:
nyt meni väärin. Mutta en kyllä siltikään ymmärrä ollenkaan mitään. Masentavia nämä palstat on oikeasti. --->hus
- sulle :
niin? kirjoitti:
En ymmärrä, miksi sä et voi tulla tänne, mutta mä voin tulla sinne? :(
kato kun kaikki täällä puhuu vain vieraiden kaa, silloin ei voi kukaan ymmärtää mitään kun ei tiedä mitään :)
aika yksinkertaista, eikö :)
- tallustelisit tänään
luokseni ja sanoisit, että kanssani haluisit olla, niin vastaisin sinulle hymyllä ja sanoisin, että niin minäkin haluaisin sinun kanssa. eikä tarvitsisi edes miettiä.
- lopeta..
sä vaan nimettömällä viestillä,olen siihen jo tottunut .
olet luuseri ja paskanjauhaja joka haluaa loukata kaikkien tunteita ,kerjäät säälipisteitä,että pysyt henkissä .
paskamaista päivän alkua sulle... - oli kiinni
sinusta. Sinä toimit niinkuin toimit, et välittänyt minusta tai minun tunteistani koskaan
mitään.
Sinulle riitti aina nämä nimettömät viestit, mitään muuta et kaivannut.
Niinkuin tämäkin, kukaan ei tiedä kuka olet ja kenelle kirjoitat.Ja kuitenkin olisit toivonut
kauniimpaa loppua!!
Minä en olisi halunnut että meidän yhteys loppuu koskaan.Aina ajattelin niin ettei se loppuisi.
Että merkittäisiin toisillemme niin paljon että
haluttaisiin olla yhteydessä, tavata, nähdä....
Mutta sinä et halunnut koskaan mitään, et halunnut edes puhua minulle.
Miksi itse aiheutit tällaisen lopun?
Miksi kohtelit niin pahasti?
En minä halunnut loppua. - mahdollinen.
Tämän pahemmin ei voi loukata ketään.Kaunista
kaipailet mutta mitä teet ja olet tehnyt sen kauniin eteen itse?
Nimetön viesti ei kerro rakkaudesta eikä minkäänlaisista tunteista.
Tämähän on kenelle vain eikä kuitenkaan kenellekkään.
Tee toiselle se mitä toivot hänen tekevän itsellesi.
Kolkko tapa osoittaa rakkautta. - siis loppua....??
niinkö..?
näinkö sä teit koko ajan...?
mä suren sen ihmisen puolesta. - ihmiset hyvät
ette voi puhua ihmiselle itelleen, antakaa olla
kokonaan.
älkää tehkö näin. - kommentoida....
MUTTA - en ole halunnut ottaa sinuun yhteyttä, koska viimeisin viesti, jonka sinulta olen oikeassa elämässä saanut oli hyvin selvä: Et halua koskaan tavata minua. Se mitä on täällä kirjoiteltu elää omaa elämäänsä ja samoin kuin kaikki muut sanovat, en voi edes tietää oletko koskaan tänne mitään kirjoittanutkaan..vaikka tiedänkin. Niin.
- saa kiusata
tällaisilla,, ihmiset ymmärtäkää mitä teette
toisillenne. - kauniisti kirjoitettu
mutta enkö olis ansainnut edes henk.kohtaisen viestin, jos et sanomaan pysty...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241