oiskohan yhtään positiivista asiaa siitä asunnosta missä kukakin asuu??? Miks täytyy narista joka asiasta, oisko monella narisialla paha olla itsensä kanssa, ku ei oo muut tekemistä ku valittaa?? Järki käteen, vlitettavati nykyään äänet kuuluu ja se on vaan ELÄMÄÄ johon on totuttava!!!! Ei täää niin kauhiaa oo, anna naapurin kytätä, älä välitä, huomaat ettei se kauaa jaksa ku huomaa ettei sinuakaan kiinnosta kyttäämise vai kiinnostaaako??? mun mielest jokainen tehköön mitä tekee, oma ovi on rajana ja kun yön saa nukkua oon onnellinen. Nautitaan tätstä päivästä, huommenna voi olla jo myöhäistä.
löytyykö elämästä positiivisia asioita
6
306
Vastaukset
- kuomaseni!
Kiitos kirjoituksestasi! Ollaan onnellisia siitä mitä on, ja annetaan muidenkin olla. Voimia kaikille!
- samaa mieltä**
Hyvä kirjoitus.
Olen itsekin miettinyt, että näinkö huonosti ihmiset voivat kun lukee näitä juttuja.
Suvaitsevaisuutta ei nimeksikään ja kaikesta kehitetään riidanpoikasta. - hieno ilma
woi vitsit miten upee keli tänäänkin!!! Kun muksu heräilee päikkäreiltä ja saan hänet ruokittua niin sittenpä lähetään ihanan aurinkoiselle ulkoilulenkille vaunuilla ja kysyn lähtiskö Minna naapurista mukaan =)
Elämä rulettaa!!!!! - paljonkin
ilon niistä vie vaan aika tehokkaasti kun saa jokaikinen päivä yrittäessään tuulettaa, naapurin tupankansavua ikkunoista raittiin ilmaan sijasta!
- johtuu siitä
että, kaikki huomaavat ja muistavat omat oikeutensa, mutta kukaan ei huomaa ja muista omaa vastuutan.
- omppu
Tuo oli hyvin sanottu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770