kovaa vasten ja halusin hieman vastauksia. Minulla ei leikitä ja tein sen selväksi, nyt sitten varmaan leikit lpoouivat kokonaan. Tai ainakin turhan odottelu, miten sitä keksiikään syitä sille ettei toinen ota enää yhteyttä. Sillä on varmaan kiire, tai se on väsynyt, pah, kyllä ottaa yhteyttä jos haluaa, niin se vain on. Hänellä olikin joku muu hyväuskonen jo kierroksessa. näin käy kun uskoo ihmisistä vain hyvää. Mien tulla kovasydämiseksi ja kylmäksi kuin hän, käyttää muita vain surutta hyväkseen..
Oon pilannu kaiken...
8
1493
Vastaukset
- tunteetonna helpompaa
Ihan oikein teit, kun vaadit vastauksia! Eihän yksin asioiden märehtimisestä mitään tule, hulluksihan siinä tulee. Parempi huonotkin uutiset, kuin jatkuva epätietoisuus pidemmän päälle, usko vaan. Asiat on hyvä selvittää heti, teit ihan oikein.
Jos tyttikselläsi nin kiire, ettei ehdi sulle soitella, tee sä samoin hälle. Paras opetus niin, mutta jos ei kultas mitään huomaa, tuskin se sun arvoisesi onkaan. Voimia sulle! - sä pilasit
kaiken? sähän vaadit rehellisyyttä. se toinenhan siinä kaiken pilasi olemalla sika.
älä vaan koveta itseäsi. usko vaan, että nämä peluri naiset kyllä saavat siipeensä joku päivä. maine leviää. kukaan fiksu itseään arvostava nainen ei sellaista huoli, vaikka kuinka vannottaisiin ummet ja lammet, että ollaan muuttuneita.
eli tuossa mielessä voit kovettaa itsesi: älä ala kynnysmatoksi, ymmärrä arvosi. - kyllä itteäsi,
mutta onnitellahan sun pitäisi enempikin ja tarjota ittelles kakkukahvit että et ollut leikissä mukana iäisyyksiä.
Se on naurettavaa haluta kovasydämiseksi, se vasta vaikeaa onkin, sitten kun tajuaa joskus vanhana korppuna että haluiskin jotain pysyvää ja aitoa, niin saapi olla varma että niin ei käy. Ihmiset luulee että elämä on ikuista ja mistään ei joudu tilille. Mä en tiedä taivaista enkä helveteistä, mutta sen mä tiedän että sen minkä taakseen jättään sen edestään löytää.
Se mitä pitäisi vaalia on se elämänilo, rakkauden puhtaus, rehellisyys, sellaisia pieniä asioita jotka tekee isoja asioita. Turhaan ollaan kiinni mitättömissä aisoissa ja murehditaan vuositolkulla jotain naista mitä ei saada tai ei edes uskalleta kysyä. Mitä sellaisella ihmisellä on 20 vuoden päästä? Kiire, sanon minä.
Ei sun tarvi kovettaa itteäsi että pärjäät, pysyt vaan rehellisenä itsellesi, siitä se lähtee. Jos sä et ole onnellinen suhteessa, sulla on oikeus kysyä kumppanilta syytä miksi.
Tää elämä on tässä, mitä vain voi tapahtua huomenna, se ei ole vain lehdissä eikä telkkarissa se kaikki ikävä vaan se jollain tapaa koskettaa joskus meitä kaikkia henkilökohtaisesti. Siksi, muistettava elää siten ettei eletyt päivät ole kaduttavia vaan muisteltavia.
Jos sä haluat tulla hyväksikäyttäjäksi, ei se ole vaikeaa, jos sä haluat pysyä hyvänä ihmisenä, se vaatii sulta suurta sydäntä mutta se tuo sulle jotain upeaa. Niin se menee, ei tässä muttia ole.- Ihana..
Ihania sanoja!! :) Kiitos näistä elämän pienistä iloista.
- ap.
kiitos tuosta, tiesinkin että täällä on viisaita naisia.
- StippaS
..hän ei uskalla. Ei riitä sisu ihmisessä seistä sanojensa ynnä tekojensa takana.. Mälsä homma vaan semmoisiakin tapauksia löytyy suorastaan liikaa :(
Ei siinä muu auta kuin itse pitää omista jutuistaan kiinni ja jättää tunnepolitiikka taka-alalle. Lakata säälimästä ja vatvomasta. Kun asiaa sihtaa isommasti niin onhan tällä pallolla muitakin ihmisiä :D Hommaapa itsellesi vaikka jotain muuta tekemistä siten ettei ajatus pyöri jatkuvasti samassa ympyrässä. Huomaat, että pärjäät kyllä :)- ap.
mutta ihmetyttää miten sitä joutuukaan tällaiseen tilanteeseen. Toinen tuli elämääni suurella ryminällä, minä olin se joka jarrutteli.
Sitten kun minä aloinkin tuntea jotain, niin ylättäen toisella olikin jo muitakin kuvioita.
Hitto että on paha mieli, ja syö se uskoa mihinkään aitoon ja puhtaaseen.
- pidä venyttää
liikaa. Jos olet tunteiden kanssa liikkeellä ja toinen ei niihin vastaa, onhan se tietenkin inhottavaa.
Vaikea arvata mitä kaikkea välillänne on tapahtunut, mutta negatiivisin vaihtoehtohan on, että sinua on käytetty aikuisviihteenä, Toivottavasti näin ei kuitenkaan ollut, eli oli jo aikakin laittaa sille - mitä ikinä se olikin- stoppi, ettet pety ja mene rikki enempää.
ei sydäntä pidä venyttää tarpeettomasti, se ansaitsee olla onnellinen ja sykkiä... luultavimmin teit ihan oikein, itseäsi kohtaan ja sitä kykyä kohtaan, että voit rakastua ja rakastaa uudelleen..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565745Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752932Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222168No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401935Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191828
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah721006