tämä on

olennaista...

Mä rakastuin suhun ja kaipasin sua niin paljon, mutta en mä koskaan voinut kertoa sulle sitä muuten kuin niillä runoilla..ja jos sä perehtyisit niihin jonkin verran enemmän niin voisit oivaltaa, että mun rakkaus sua kohtaan on ollu välillä onnellista ja välillä murheellista.
Oon kuitenkin hyvilläni siitä, että sä sait mun mieleen taas sen ihmisen, jonka syrjäytin elämästäni joskus ja saa mut arvostamaan elämää taas enemmän kun muistan kuinka tuon ihmisen elämä päättyi liian varhain.
Mutta: sä muistutat mua myös siitä, että on olemassa ihmisiä, jotka ei aina ymmärrä toisiaan ja joka tekee hyvin surulliseksi mut.
Mä ajattelin käytöksesi perusteella, että säkin ihastuit muhun, mutta jotenkin me ei kai oltu rehellsiä toisillemme. Sun aseman huomioon ottaen voi vaan kuvitella, että senkin turvin toimit niin kuin toimit mutta olisiko sulla ollut varaa pelailla? Jos sä olisit tiennyt musta sen, mitä ois pitäny, jo ajat sitten et kenties olisi ihastunut muhun ja se kai sai sut vihaiseksi ja pettyneeksi, kun huomasit, mikä oli totta sittenkin, muttet ollut vaan hyväksynyt tosiasiaa?
Muista silti, että sulla on aina paikka mun sydämessä ja jos en koskaan saa tilaisuutta sulle kertoa IRL niin kerron sen tässä: olen rakastanut sua, ja taidan tulla aina rakastamaan, jossain muodossa.
Lopuksi omistan sulle Pate Mustajärven esittämän "Sinun laulusi" ja toivotan sulle hyvät yöt ja kauniit unet :)
Toivottavasti me voitais aloittaa ns.puhtaalta pöydältä ja olla edes ystäviä :)

10

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se, että

toista ihmistä on joskus vaikea ymmärtää, varsinkin jos juuri mitään ei puhuta. Mielestäni toisen tunteilla leikkiminen on aina väärin, ja jos ei voi rakastaa, niin miksi tuottaa tuskaa toiselle kertomalla hänelle, että rakastan sinua, mutta sorry vaan, mitään en voi antaa. Ja jatkaa sitä loputtomiin. Siinä ei mielestäni ole rakkautta niinkään kuin itsekkyyttä. Jos puhuisin itsestäni, niin totuus ei ole valjennut minulle vieläkään, ja se tekee minut pettyneeksi ja vihaiseksi.

Sydäntä ei voi särkeä. Jos siellä on rakkaus niin se on siellä, vaikka rakkaus toiseen särkyisikin. On hyvä rakastaa myös itseään niin, ettei anna toisen satuttaa itseään liikaa. Joskus on vain käveltävä pois. Rakastaen.

• väärin, väärin

väärin.

Vain itsekäs ihminen voi toimia noin.

Koskaan ei " vain kävellä pois " rakastaen.

Se on hirveintä mitä toiselle ihmiselle voi tehdä

eikä siinä ole hiventäkään rakkautta.

Vain sinun itsekkyyttäsi ja omahyväisyyttäsi.

• sivullinen.

ihan kauhea viesti, tuli paha mieli kun luki sen :( Ei tuollainen ole rakkautta, enemmän tuo on marttyrismiä.

• todella..

että en ikuna kohtaa sunlaista ihmistä.

• hän voi

sinulle antaa avaa silmäsi

http://www.youtube.com/watch?v=XQuCJEtIqI8

• -> -> -> -> -...

-> in real life.

He made me want more.

• ap.

Kyllä tulee kyynel silmään aina, kun tuon biisin kuulee... Kunpa voisin joskus tanssia hitaita Hänen kanssaan tuon biisi tahdissa, sitä toivon :)

• ,, kun
        ap. kirjoitti:

Kyllä tulee kyynel silmään aina, kun tuon biisin kuulee... Kunpa voisin joskus tanssia hitaita Hänen kanssaan tuon biisi tahdissa, sitä toivon :)

suomenkielen 'hän' ei paljasta sukupuolta. Vaikutat naiselta? :)

• -sivusta-
        ,, kun kirjoitti:

eikös tuo sanonut, että menee miehelle?? :P

• oikeassa olet
        ,, kun kirjoitti:

Näin on asia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe