Huomasin että kirjoittelit juuri äsken, oletko vielä kuulolla?
Pottunen hei!
12
573
Vastaukset
- Pottunen
:-)
Oletko vielä siinä?- Saara
Mutta ei mitään kiireellistä. nuku vain! :)
- Pottunen
Saara kirjoitti:
Mutta ei mitään kiireellistä. nuku vain! :)
..sinullekin.
- Saara
Pottunen kirjoitti:
..sinullekin.
Työniloa! Palataan asiaan! :)
- Pottunen
Mulla pitkiä työrupeamina nyt ja pakko huilia välillä.
Nyt oli pitkästä aikaa hetki kirjoitteluun.
En tiedä taas koska seuraavaksi.
Mukavia kevättä kohden eteneviä , yhä valoisempia päiviä!
Olehan varovainen kulkiessasi!- pippuri
Nuku rauhassa Jumalan huomassa. Saaralle terveisiä, älä tee tästä palstasta treffipalstaa , semmonenkin on olemassa.-pilaat naisten mainetta! Minä olen tullut tänne opiskelemaan Raamatun totuuksia ja vaihtamaan näkemyksiäni Uskosta, kaiketi Sinäkin?
- Heipparallaa..
pippuri kirjoitti:
Nuku rauhassa Jumalan huomassa. Saaralle terveisiä, älä tee tästä palstasta treffipalstaa , semmonenkin on olemassa.-pilaat naisten mainetta! Minä olen tullut tänne opiskelemaan Raamatun totuuksia ja vaihtamaan näkemyksiäni Uskosta, kaiketi Sinäkin?
siinäpä vasta pari, olim kylmä taikkapa vari.
- !Halleluja
pippuri kirjoitti:
Ongelmia parisuhteen kanssa, tai sen muodostamisessa. Ellei peräti puutu kokonaan. Saara on todistanut kristuksesta. Ja jos oikein apuaan, niin hänellä on onnellinen mies rinnallaan, ja pysyy. Tuollaisia naisia ei kasva "joka oksalla", joten kannattaakin kädeitia!
- pippuri
!Halleluja kirjoitti:
Ongelmia parisuhteen kanssa, tai sen muodostamisessa. Ellei peräti puutu kokonaan. Saara on todistanut kristuksesta. Ja jos oikein apuaan, niin hänellä on onnellinen mies rinnallaan, ja pysyy. Tuollaisia naisia ei kasva "joka oksalla", joten kannattaakin kädeitia!
Ei ole traumaa.. taisin kirjottaa asiasta kun noin kolahti...hmmm.jokainen taaplaa tyylillään.Eikä ole edes kademieltä minulla.Asiaa...
- sitä ehtaa
pippuri kirjoitti:
lestadiolaisajattelua, jotta jos sanoo sanasenkin toisen sukupuolen edustajalle, on kysymyksessä jo vähintään seurusteluajatukset sun muut??????
Kummallisia juttuja, voihan ihmisillä olla toisilleen sanottavaa ilman mitään taka-ajatuksiakin!
Minun maineeni ei sitä paitsi pilaannu muusta kuin siitä, mitä itse teen tai jätän tekemättä! - Pottunen
pippuri kirjoitti:
Olen taas pian menossa nukkumaan, mutta huomasin viestisi ja nyt se on ajankohtainen uudestaan.
Lapsena opittu iltarukous:
"levolle laske luojani, armias ole suojani,sijaltain jollen nousisi, taivaaseen ota tykösi, amen."
Nuku sinäkin rauhassa, Jumalan huomassa ( sitten kun menet). - teuta
Heipparallaa.. kirjoitti:
siinäpä vasta pari, olim kylmä taikkapa vari.
Joka oli sitä mieltä (kun tytöt lauloi jotain piisiä ja ei meinanneet osata) niin hän antoi mallia, ja veti päästä päähän. Myöhemmin sanoi jos jotain opettelette oppikaa kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964