Pottunen hei!

Saara

Huomasin että kirjoittelit juuri äsken, oletko vielä kuulolla?

12

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pottunen

:-)

Oletko vielä siinä?

• Saara

Mutta ei mitään kiireellistä. nuku vain! :)

• Pottunen
        Saara kirjoitti:

Mutta ei mitään kiireellistä. nuku vain! :)

..sinullekin.

• Saara
        Pottunen kirjoitti:

..sinullekin.

Työniloa! Palataan asiaan! :)

• Pottunen

Mulla pitkiä työrupeamina nyt ja pakko huilia välillä.
      Nyt oli pitkästä aikaa hetki kirjoitteluun.
      En tiedä taas koska seuraavaksi.

Mukavia kevättä kohden eteneviä , yhä valoisempia päiviä!

Olehan varovainen kulkiessasi!

• pippuri

Nuku rauhassa Jumalan huomassa. Saaralle terveisiä, älä tee tästä palstasta treffipalstaa , semmonenkin on olemassa.-pilaat naisten mainetta! Minä olen tullut tänne opiskelemaan Raamatun totuuksia ja vaihtamaan näkemyksiäni Uskosta, kaiketi Sinäkin?

• Heipparallaa..
        pippuri kirjoitti:

Nuku rauhassa Jumalan huomassa. Saaralle terveisiä, älä tee tästä palstasta treffipalstaa , semmonenkin on olemassa.-pilaat naisten mainetta! Minä olen tullut tänne opiskelemaan Raamatun totuuksia ja vaihtamaan näkemyksiäni Uskosta, kaiketi Sinäkin?

siinäpä vasta pari, olim kylmä taikkapa vari.

• !Halleluja
        pippuri kirjoitti:

Ongelmia parisuhteen kanssa, tai sen muodostamisessa. Ellei peräti puutu kokonaan. Saara on todistanut kristuksesta. Ja jos oikein apuaan, niin hänellä on onnellinen mies rinnallaan, ja pysyy. Tuollaisia naisia ei kasva "joka oksalla", joten kannattaakin kädeitia!

• pippuri
        !Halleluja kirjoitti:

Ongelmia parisuhteen kanssa, tai sen muodostamisessa. Ellei peräti puutu kokonaan. Saara on todistanut kristuksesta. Ja jos oikein apuaan, niin hänellä on onnellinen mies rinnallaan, ja pysyy. Tuollaisia naisia ei kasva "joka oksalla", joten kannattaakin kädeitia!

Ei ole traumaa.. taisin kirjottaa asiasta kun noin kolahti...hmmm.jokainen taaplaa tyylillään.Eikä ole edes kademieltä minulla.Asiaa...

• sitä ehtaa
        pippuri kirjoitti:

lestadiolaisajattelua, jotta jos sanoo sanasenkin toisen sukupuolen edustajalle, on kysymyksessä jo vähintään seurusteluajatukset sun muut??????

Kummallisia juttuja, voihan ihmisillä olla toisilleen sanottavaa ilman mitään taka-ajatuksiakin!

Minun maineeni ei sitä paitsi pilaannu muusta kuin siitä, mitä itse teen tai jätän tekemättä!

• Pottunen
        pippuri kirjoitti:

Olen taas pian menossa nukkumaan, mutta huomasin viestisi ja nyt se on ajankohtainen uudestaan.

Lapsena opittu iltarukous:
        "levolle laske luojani, armias ole suojani,sijaltain jollen nousisi, taivaaseen ota tykösi, amen."

Nuku sinäkin rauhassa, Jumalan huomassa ( sitten kun menet).

• teuta
        Heipparallaa.. kirjoitti:

siinäpä vasta pari, olim kylmä taikkapa vari.

Joka oli sitä mieltä (kun tytöt lauloi jotain piisiä ja ei meinanneet osata) niin hän antoi mallia, ja veti päästä päähän. Myöhemmin sanoi jos jotain opettelette oppikaa kunnolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6673
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5037
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3289
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3158
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2338
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1696
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1331
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1282
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1196
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      964
    Aihe