Vastailen

zonette

Viidelle ennustukseen.On täällä vähän huono ilmapiiri tällä hetkellä.Mutta ei voi mitään jokaisella on omat mielipiteet ja se heille sallitkoon.Zonette

46

1704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevättä aah

huomenta!

Ihana pakkasaamu ja aurinko paistaa.
      Mitä näkisit minulle rakkausasioihin? Olisko joku minuakin varten etten ilman jää (hyvää miestä)joku joka on rehellinen ja haluaa vain yhden rakkaan.Keväällä vai kesällä vaimilloin ja millainen?

• zonette

Nään tässä että sinulla on ollut murheita ja jonkinlaista suruakin olet kantannut sydämessä.Ja sen takia et ole huomannut miestä joka on kiinostunnut sinusta.Hän on ikävä kyllä löytännyt toisen jo.Kesällä tulet elämään kuuman ja kiihkeän rakkaus suhteen joka kestää sen kesän ajan ristiverinen mies hän on.Ole varovaine taloudellisissa asioissa jos rahan kanssa olet tekemisissä.Tummamies astuu kuvioihin syksymällä tapaat hänet jonkun illan vieton yhteydessä.Ystäväsi kanssa sinne olette menossa ristiverinen nainen.Koti asiasi tulevat parantumaan tämän miehen ilmestyttyä elämääsi.Tulette myös sitoutumaan pysyvästi noin kahden vuoden kuluttua.Muutto tulee myös eteen miehen koti seudulle. Pakkas aamu on täällä Rovaniemelläkin 18 astetta mitari näyttää.Rakkaudella Zonette

• Laitanko tämän tähän ketjuun

Tuoko kevät mitään uutta rakkausrintamalle, kyselee ristiverinen nainen (laitoin kysymyksen myös ylle, mutta lisäsin tähän, jos vastaat vain ketjussa).

• zonette

Jonkunlaista harmia sinulle tuottaa yksi ihminen nuoremasta ihmisestä on kyse.Näkisin että sinun rinnalasi on joku ihminen ruskeahkomies tunteita on ainakin häntä kohtaan .Nään myös jonkinlaisen elämän muutoksen olevan edessä.Näkisin tämän miehen jonkinlaisena virkamiehenä.Hauska matka on hänen kanssaan luvassa kesäntullessa.Rakkaudella Zonette

• lämpimästi
        zonette kirjoitti:

Jonkunlaista harmia sinulle tuottaa yksi ihminen nuoremasta ihmisestä on kyse.Näkisin että sinun rinnalasi on joku ihminen ruskeahkomies tunteita on ainakin häntä kohtaan .Nään myös jonkinlaisen elämän muutoksen olevan edessä.Näkisin tämän miehen jonkinlaisena virkamiehenä.Hauska matka on hänen kanssaan luvassa kesäntullessa.Rakkaudella Zonette

Kiitos katsannostasi. Iloa ja lempeyttä päivääsi toivoen.

• positiivinen ihminen

Hei!!
      olet oikeassa näillä palstoilla negatiivinen enrgia kyllä.
      katsoisitko minulle rakkauteen ja työhön,vilkastuuko myynti?ja sinkku olen..
      kiitos

• zonette

Työasiat joudut uhraamaan jotai työsi suhteen että pääse tasapainoon sen suhteen.Joudut uudelleen arviomaan tilanteen joka tuottaa tuloksia eteenpäin mentäessä.Myönteisenä nään sen etenevän sen jälkeen.Tällä on tulossa jokin entinen rakkaussuhde uudelleen elämääsi koska jälleen näkemisiä on luvassa.Joudut uudelleen arvioimaan ttätä tilanetta.Rakkautta nään välilänne olevan.Rakkaudella Zonette

• positiivinen..................
        zonette kirjoitti:

Työasiat joudut uhraamaan jotai työsi suhteen että pääse tasapainoon sen suhteen.Joudut uudelleen arviomaan tilanteen joka tuottaa tuloksia eteenpäin mentäessä.Myönteisenä nään sen etenevän sen jälkeen.Tällä on tulossa jokin entinen rakkaussuhde uudelleen elämääsi koska jälleen näkemisiä on luvassa.Joudut uudelleen arvioimaan ttätä tilanetta.Rakkautta nään välilänne olevan.Rakkaudella Zonette

kiitos..tuon ex miehen tunnistan mikä yrittääe lämääni mutten ota..ei vissiin ketään muuta näkynyt?
        kiitos

• Kevättalviaamu................

Laiton kevättalviaamu kysymykseni tuohon erikseen. En tiennyt kumpaan. Katsoistko minulle mitä näet.

• Elämäni tarkoitus?!

Voi kumpa osaisit lohduttaa ja kertoa minulle kauanko tätä tuskaista oloa vielä riittää, tuntuu, että voimavarat hupenee kaiken aikaa...
      Millaisena näet kevään/kesän näytttävän kohdallani? Onko odotettavissa edes jotain positiivista niin rakkauselämässä ja muutenkin? Kiitos Sinulle, jos juuri minulle ehdit vastaamaan!

• zonette

Rakkaus asioissa nään toiveesi täyttyvän ihmisen rinnalla joka haluaa sinulle antaa rakkautta ja huolen pitoa.Esteitä nään tällä olevan työnsuhteen mutta kohtaa ne ja sinulla on auttava ihminen läheläsi nuorenmpi nais henkilö joka pystyy auttamaan kuuntele häntä.Nään tässä jonkin hovaamis asian jonka kanssa joudut uhramaan myös itsesi raha asiat myös tähän liityy.Muutos on tulossa tilanteeseesi ja sairauteen joka näkyy taustalla.Parempana nään sen kesän tullessa tasapaino palaa elämääsi ja voit rauhassa miettiä mihsuuntaan lähdet elämässäsieteen päin.Rakkaudella Zonette

• kevätalviaamu.................

Huomasitko Zonette tuon kevättalviaamu kysymykseni menit yli siitä.

• kysyn.

onko hänellä tunteita? ottaako yhteyttä?
      häntä rakastan.

• zonette

Ne tuntemukset jotka on sisäläsi usko niihin tämän ihmisen suhteen.Häneläkin on perustelut asioista ota nekin huomioon,muuten tämä suhde voi loppua siihen.Hän on ottamassa yhteyttä sinuun ja vietätte lämpimän hetken yhdessä.Rakkaudella Zonette

• kysyn.
        zonette kirjoitti:

Ne tuntemukset jotka on sisäläsi usko niihin tämän ihmisen suhteen.Häneläkin on perustelut asioista ota nekin huomioon,muuten tämä suhde voi loppua siihen.Hän on ottamassa yhteyttä sinuun ja vietätte lämpimän hetken yhdessä.Rakkaudella Zonette

näkisitkö siis, että meille olisi rakkaudellinen suhde jossain vaiheessa tulossa? Olet oikeassa tuossa, että minun on huomioitava hänenkin perustelunsa tilanteelle, olen joskus turhan jääräpäinen tiettyjen asioiden suhteen.

• merenneitonen.

Saanko tuolta "arielilta" vastakaikua tunteisiini? Onko hän minuun ihastunut?

• zonette

Saat kun keksit sen oikean tavan lähestyä häntä.Se on sinun itse tehtävä joten en neuvo sinua.Rakkaudella Zonette

• Yksinäinen....................

Mitä näet minulle rakkauteen.. Tunteet on erääseen mieheen mutta ei taida välittää minusta.Kiitos Zonette jos tähän vähän valaisisit tunnelmia tulevia.

• zonette

Se mitä ajatelet hänestä rupea pikkuhiljaa toteutamaan niitä häntä kohtaan.Kärsivällisyyttä häntä kohtaan vaaditaan.Myöhemmin tulette phtimaan asioita yhdessä ja ymmärrys syntyy välilenne.Koska tässä on jokin väärin ymmäretty asia välillännen.Seurustelua on luvassa välillänne mutta en nää sitä kuinka kauvan yhdessä olette.Rakkaudella Zonette

• yksinäinen kiittää
        zonette kirjoitti:

Se mitä ajatelet hänestä rupea pikkuhiljaa toteutamaan niitä häntä kohtaan.Kärsivällisyyttä häntä kohtaan vaaditaan.Myöhemmin tulette phtimaan asioita yhdessä ja ymmärrys syntyy välilenne.Koska tässä on jokin väärin ymmäretty asia välillännen.Seurustelua on luvassa välillänne mutta en nää sitä kuinka kauvan yhdessä olette.Rakkaudella Zonette

Kiitos! Mukavaa aurinkoista päivän jatkoa.

• Enkelikuppi

Niin olisin kysynyt, että näkyykö minulle matkaa tai muuta piristystä tähän vuoteen?

• zonette

Tässä nousee mieshenkilö viereesi jonka kanssa tulet tekemään onnistuneen ja hauskan matkan, pitempi matka on tulossa.Piritää en voi sinua raha asioitten suhteen pieniä raha huolia näkyvissä.Syksyn puolella teet lyhyen matkan joka on ikävä matka liityy vaaleahkoon naiseen ja johonkin sairauteen.Myös harmia tuottaa ristiverinenmies raha asioitten suhteen jostain perintö asioista on kysymys.Rakkaudella Zonette

• Enkelikuppi
        zonette kirjoitti:

Tässä nousee mieshenkilö viereesi jonka kanssa tulet tekemään onnistuneen ja hauskan matkan, pitempi matka on tulossa.Piritää en voi sinua raha asioitten suhteen pieniä raha huolia näkyvissä.Syksyn puolella teet lyhyen matkan joka on ikävä matka liityy vaaleahkoon naiseen ja johonkin sairauteen.Myös harmia tuottaa ristiverinenmies raha asioitten suhteen jostain perintö asioista on kysymys.Rakkaudella Zonette

Kiitos paljon! :)) No voi harmi, että nuo rahahuolet vielä jatkuu, nyt ollut jo todella tiukkaa.. :( Mutta jos pienikin matka piristää niin onhan se mukavaa vaihtelua tähän arjen aherrukseen. :) Varmaankin sitten oma mies lähtee mukaan. ;) Perintöasioista vielä vaikea sanoa mitään.

• siivissä keijupölyä :)

saankohan toteutttua suuria unelmiani? uuteen ammattiin opsikelen tässä, mutta näkyisikö jo että pääsisin päämäärääni?

• zonette

Tähän nousee suurien raha asioita ja innostava mies joka auttaa sinua toteutamaan päämääräsi.Tämä asia tulee myös uudistamaan sinua henkisesti kun päämäärä on saavutettu.Rakkaudella Zonette

• siivissä keijupölyä
        zonette kirjoitti:

Tähän nousee suurien raha asioita ja innostava mies joka auttaa sinua toteutamaan päämääräsi.Tämä asia tulee myös uudistamaan sinua henkisesti kun päämäärä on saavutettu.Rakkaudella Zonette

päämäärän saavuttaminen vie vielä paljon aikaa ja hermoja, mutta jospa sen saavuttaisin kovalla työllä ja sinnikkydellä.

• Jaksaisit katsella

Koska tämä rakkaustilanteeni oikein kohenee,koska saan rinnalleni ihanan kulkijan,olenko jo kenties hänet tavannutkin.Saapuuko rakkaus pian elämääni.

• zonette

Rakkaus on jo olemassa rinnalasi hieman kärsivällisyyttä vanhaa suhdetta lämmitellessä.Siis suhde joka sammui syttyy uudelleen pysyvään suhteeseen.Rakkaudella Zonette

• Jaksaisit katsella
        zonette kirjoitti:

Rakkaus on jo olemassa rinnalasi hieman kärsivällisyyttä vanhaa suhdetta lämmitellessä.Siis suhde joka sammui syttyy uudelleen pysyvään suhteeseen.Rakkaudella Zonette

Kiitän kovasti sinua,nyt tajuan miksei minua kukaan lähesty,olen kuin kuplassa.Minua kai säästetään hänelle,se on hieno juttu jos hänet saan,koska tämä mies on sitä mitä toivonkin.Kuinkahan kauan joudun odottamaan vielä hänen paluutaan joko kohta jotain tapahtuu.

• Tunteita paljon...

Aurinkoista aamupäivää...
      Mitä näkisit viikonloppuuni? Mies jota tapaillut näänkö enään?

• zonette

Jos hän on tummamies tapaat hänet illalla pienen matkan yhteydessä.Romantiikkaa on luvassa viikonloppuna.Ystäväsikanssa olet lähdössä ja hänen rinnalaan nään ristiverisenmiehen.Rakkaudella Zonette

• että katsoisit,

mies käyttää alkoholia todella reippaasti ja silloin hänestä tulee tosi ilkeä ja paha.En tiedä mitä tekisin kun mitkään puheet eivät näytä tehoavan.Mitä tässä pitäisi tehdä,entä miten tulevaisuus??
      Kiitän jos viitsisit katsoa ja vastata,olen niin epätoivoinen.

• zonette

Sisua sinulla näyttää olevan miehesi suhteen.Olet keskustellut hänen kanssaan asioista ja tulet keskustelemaan jatkossakin erosta.Tulet muutamaan viellä sieltä pois kun et enää usko lupauksiin joita hän sinulle antaa.Se on hyvä kun uskallat aukasta lejonan kidan ja katsoa todellisuutta silmiin.Rakkaudella Zonette

• unelmiakovain

Hei, olin kärsimätön ja kysyin jo yllä. Jos vastaat olen kiitollinen. Siis tauko sydänystävän kanssa. Miten edetä, onko karman suhde. Miten työ ja talous, henkiset asiat kiinnostavat, arkityötä ei tahdo löytyä. Onko kesä millainen . Kiitos ja voimia sinnekin päin.

• zonette

Karma ei toimi tällaisissa suhteissa .Karma on oppi läksy jota käymme läpi udestaan ja uudestaan niin kauvan kuin ymmärämme vääryydet joita elämän matkalla teemme.Se on tie uuteen hyvään elämään itseämme kohtaan.Tulette solmimaan uusia yhteyksiä hänen kanssaan tämä tauko vaan vahvistaa sitä.Pysyvän työn nään sinulle ja siihen liityvän ansaitun voiton siitä.Kesää kohti kulje pelotomin ja avoimin mielin.Olet onnelinen pysyvästä suhteesta.Päätäväisenä sinut myös nään ja teet ajatuksistasi totta.Rakkaudella Zonette

• annaL

Muuttuuko nykyinen työsuhde pysyväksi?

Kestääkö suhteemme tulossa olevat muutokset?

Kiitos jos jaksat katsoa.

• zonette

Työsuhde muutuu pysyväksi ja sillä tasapainotat itseäsi ja suhdetasi.Jokin unelma täyttyy tärkeän viestin myötä.Rakkaudella Zonette

• eräs nainen.

Saankohan lapsia tämän elämän aikana? Millainenhan on heidän tuleva isänsä ja olenko jo tavannut ohimennen? kiitos.

• Nuala.

Olisipa ystävällistä, jos vielä ennättäisin mukaan.

Kahdesta miehestä kysyisin. Tummasta, jonka tapaisin vain kerran sattumalta. Vieläkö kohtaamme?

Vaalea. Millaisin fiiliksin hän minua ajattelee? Ottaako vielä yhteyksiä?

• remppavaimo

Saadaankohan ensi kesän aikana remontoitua yksi makuuhuone talossamme? Ollaan suunniteltu sitä jo vuosi.

• Jaanaliina

Hei Zonette!

Olen aivan sekaisin tunne-elämältäni. Millaisena näkisit seuraavan puoli vuotta? Avioliiton suhteen ennenkaikkea. Työpaikka on uhattuna ihan yhtäkkiä. Näetkö tämän suhteen mitään?

Epätoivoisesti vastausta odotellen.

Kiitos

• tosi rahaton

Hei !
      Kirjoitin tuonne taloudellisesta tilanteestani joka on aika out, siihen vaikutti pitkä sl. ja operaatio joka tehtiin.
      Mutta miten selviän kaikista näistä laskuista?
      Onko valoa tunnelin päässä? Siis yhtään kyllä tämä on ihan kamalaa:

• uusi täällä

vastata minullekin? Olen uusi täällä ja olen kovasti yrittänyt saadaa jonkun katsomaan pari minulle tärkeä asia. Olen syntynyt Helsingissä, toukokuussa v.68 ja haluaisin tietää onko elämääni tulossa muutoksia? Tulenko saamaan töitä? Entäs mies johon olen ollut jo kauan ihastunut mutta on varattu?

• Pieni nainen

...sinä vastaisit joskus myös minulle.

Hei Zonette !

On kai ollut vaikeaa nähdä, koska et ole koskaan vastannut minulle. Siksi toivonkin että kertoisit miten mun elämä menee eteen päin esim. tänä vuonna.

Kysymyksiä:
      Onko mahdollisesti romantiikkaa tiedossa ? oma talous, romahtaako vaiko nousee ? jne.

Ehkä odotan sulta liikaa, mutta kärsivällisyyttä toivon sinulta.

• Yritän vielä= AnnA

Pysynkö tässä työpaikassa lopun ikää vai vaihdanko joskus?

Lainat on pian maksettu, miltä näyttää raha asioissa tulevaisuus?

Muutanko tänä vuonna ja jos niin minkälainen on uusi kotini, tilava, mieluinen, omakotitalo, rivari?

• zonettelle

Zonette sentään vastaa kysyjille, eikä poista ketjua kahden päivän jälkeen!

Hyvä Zonette!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2551
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe