heippa.. onko täällä odottajia, joilla ois syyskuussa laskettu aika, ois kiva tietää miten voitte ja miten on menny yms yms.. ja keskustella samassa vaiheessa olevien odottajien kanssa :):)
onko täällä..
22
921
Vastaukset
- äippä33
täällä on la 4.9 :) ihan kivasti on mennyt..mites sinulla?
- aamuvirkku!!
huomenta! joo kivasti myös mennyt.. :) odottelua.. huhtikuun lopulla on rakenneultra ja sitä kovasti odotellessa:) ja vauvan liikkeitä! odotatko ensimmäistä?
- äippä33
aamuvirkku!! kirjoitti:
huomenta! joo kivasti myös mennyt.. :) odottelua.. huhtikuun lopulla on rakenneultra ja sitä kovasti odotellessa:) ja vauvan liikkeitä! odotatko ensimmäistä?
joo o, odottelua tää on..minulla rakenne ultra on huhtikuun puoles välis:), millon sinulla on laskettuaika? mä odotan jo kolmatta , sinä?
- aamuvirkku!!
äippä33 kirjoitti:
joo o, odottelua tää on..minulla rakenne ultra on huhtikuun puoles välis:), millon sinulla on laskettuaika? mä odotan jo kolmatta , sinä?
ensimmäistä odotan.. :) laskettu aika on syyskuun puolessä välissä.. tunnetko jo vauvan liikkeet? eikö ensimmäisen odottajat yleensä tunne vasta myöhemmin..
- äippä33
aamuvirkku!! kirjoitti:
ensimmäistä odotan.. :) laskettu aika on syyskuun puolessä välissä.. tunnetko jo vauvan liikkeet? eikö ensimmäisen odottajat yleensä tunne vasta myöhemmin..
pientä olen tuntenut, niinhän ne sanoo että ekaa odottava tuntee hieman myöhemmin. joko on maha kasvanu?
- aamuvirkku!!
äippä33 kirjoitti:
pientä olen tuntenut, niinhän ne sanoo että ekaa odottava tuntee hieman myöhemmin. joko on maha kasvanu?
ei oo kyllä maha kasvanu viellä.. odottelen kovasti..:) tai siiis tosi tosi turvonnu se on.. ainakin luulen että se on turvotusta, koska se on navan kohdalta iso ja eikö se raskausmaha ala sitten kasvaa alempaa..?
oletko löytänyt muualta jotai keskustelua/palstaa missä syyskuun odottajat keskustelevat..? - äippä33
aamuvirkku!! kirjoitti:
ei oo kyllä maha kasvanu viellä.. odottelen kovasti..:) tai siiis tosi tosi turvonnu se on.. ainakin luulen että se on turvotusta, koska se on navan kohdalta iso ja eikö se raskausmaha ala sitten kasvaa alempaa..?
oletko löytänyt muualta jotai keskustelua/palstaa missä syyskuun odottajat keskustelevat..?muualla käyny katteleen kun täällä vaan. joo turvotusta on täälläkin aika reilusti, takin kun laittaa päälle niin maha on niiiin iso että vois luulla et on pidemmälläkin :)
- Nimetön
äippä33 kirjoitti:
muualla käyny katteleen kun täällä vaan. joo turvotusta on täälläkin aika reilusti, takin kun laittaa päälle niin maha on niiiin iso että vois luulla et on pidemmälläkin :)
no kait se kohta alkaa kunnolla kasvamaan.. :) sitä ootellessa ja potkujen tuntemista myös..
- Juliett09
aamuvirkku!! kirjoitti:
Minä rikon myytin siitä että ensimmäistään odottelevat tuntevat liikkeet myöhemmin! =) Itse tunsin ekat liikkeet samoja aikoja kuin moni niistä jotka ovat sanoneet toista (tai kolmatta jne) odottavansa, eli hyvin ajoissa. Ihana tunne! =) Kyllä minä sanon että varsinkin jos sattuu olemaan paikallaan kun ekat liikkeet tulee (itse lueskelin sängyssä ja oli rauhallista) niin kyllä sen huomaa. =)
- tarkalleen..
Juliett09 kirjoitti:
Minä rikon myytin siitä että ensimmäistään odottelevat tuntevat liikkeet myöhemmin! =) Itse tunsin ekat liikkeet samoja aikoja kuin moni niistä jotka ovat sanoneet toista (tai kolmatta jne) odottavansa, eli hyvin ajoissa. Ihana tunne! =) Kyllä minä sanon että varsinkin jos sattuu olemaan paikallaan kun ekat liikkeet tulee (itse lueskelin sängyssä ja oli rauhallista) niin kyllä sen huomaa. =)
ihana tunne varmasti!!! :):):):) millä vkolla olit silloi??
- syyskuussa
syyskuussa 8 pv laskettuaika ois. kovasti ootan että maha alkais näkyyn ja liikkeitä tuntuun.. en tiiä miten jaksaa oottaa. onko teillä muilla paino noussu vielä? mulla putos alussa melkein 5 kiloa ja nyt ehkä kilo tullu takas.
- aamuvirkku!!
huomenta! :) mulla ei oo kait paino noussu, tai ainakaa paljoa.. :) ne ketä lihoaa paljon raskauden aikana, niin koska mahtaa kiloja alkaa tulemaan.. kaikki siis yksilöllistä.. mutta mietin vaan:)ootatko sä ensimmäistä?
- äippä33
3kg on tullu..
- syyskuussa
aamuvirkku!! kirjoitti:
huomenta! :) mulla ei oo kait paino noussu, tai ainakaa paljoa.. :) ne ketä lihoaa paljon raskauden aikana, niin koska mahtaa kiloja alkaa tulemaan.. kaikki siis yksilöllistä.. mutta mietin vaan:)ootatko sä ensimmäistä?
juu ootan ensimmäistä. pitäs päättää että käykö rakenneultrassa vai ei. ku täällä ei saa ku np ultran ilmaseks..
- aamuvirkku!!
syyskuussa kirjoitti:
juu ootan ensimmäistä. pitäs päättää että käykö rakenneultrassa vai ei. ku täällä ei saa ku np ultran ilmaseks..
mä oon käyny yksityisellä kaks kertaa ultrassa vko 6 ja 9 ja sitten siinä np-ultrassa ja nyt oottelen sitä rakenneultraa!! :) pakko päästä näkeen, onko kaikki kunnossa! :)
- elisabet79
Kamala olo, mut onneks nyt alkaa hieman helpottaa. kiloja tullu tasan 10, mut ootanki kaksosia, jotka ovat lapset numero 3 ja 4 :) Rakenne ultra luultavasti muutaman viikon päästä, jolloin toivottavasti selviää sukupuolet...
- 1.9.2009
täällä yksi ensimmäistä odottava. laskettuaika 1.9.
kovasti odottelen että pääsis jo rakenneultraan on 14.4 aika.pelottaa ja jännittää onko kaikki kunnossa.
vielä ei tunnu liikkeitä.maha ei pahemmin näy,tuntuu että noi tissit kasvaa samaan tahtiin mahan kanssa ettei sitten erota onko kasvanut. - ........
onko teillä vielä keskenmenonpelkoa?
- syyskuulainen!!
Hello! Minulla la 1.9. Kyseessä 2. raskaus. Tosin edellisestä raskaudesta on jo 13 v. aikaa;) Kauheeta pahoinvointia oli vkosta 6 vkoon 16. Onneksi se alkaa olla ohitse. Liikkeitä tunsin eka kerran selkeästi viime vkolla eli vkolla 17. Vatsa on kasvanut mukavasti, iltaisin aika turvoksissa. Kärsimättömänä odotan, että tää aika meni nopeammin:) Parin vkon päästä on rakenneultra. Toivottavsti kaikki on pikkusella hyvin. Olis se kiva saada sukupuolikin tietoon.
- Juliett09
syysmasun kantaja =) ...Pikkuisen näkyy jo vatsa itselle ja esim. sukulaiseni huomasi kun olimme saunassa. Ekat liikkeet tunsin eilen, ihan huippua =)
Rinnat tosiaan kasvaa mullakin ihan hurjaa vauhtia, täs vaihees tuntuu et vatsa ei koskaan kasvakaan mut rinnat kyllä :D
Ihanaa kun pahoinvoinnit on menny pääsääntösesti ohi. Ja keskenmenoriski pienentyny. Nyt sitä ei jaksa enää pelätä, eiköhän sitä alitajusesti kuitenki tiiä raskauden riskit eikä halua niitä ajatella liian paljon.
Onnea kaikille syyskuun tuleville äideille ja lycka till raskauteen!!- sieninen
Täällä la 10.9 - itse kyllä silti väitän että vähän myöhemmin syyskuussa on lähempänä oikeaa. ;)
Minulla on ainoastaan rinnat oireilleet koko raskauden aikana, edelleen vähän vaikea uskoa koko asiaa todeksi! Yllätys-esikoinen siis tulossa. :) Oman jännittävän lisänsä tähän tuo se, että asun koko alkuraskauden ajan ulkomailla...
Olen käynyt yhdessä ultrassa viikolla 13 ja rakenneultra olisi huhtikuun loppupuolella, luojan kiitos Suomessa. Mulla oli lähtötilanteessa ylipainoa pari kiloa, ja lisäpainoa ei ole tullut vielä yhtään, eikä kyllä tarviikkaan vielä aikoihin. Mahasta vaatteet kyllä jo kiristää.
Kunnon pallomasua ja liikkeitä odotellessa oikein ihanaa odotusaikaa kaikille syysvauvojen äideille ja toki muillekin! :) - tilda..
sieninen kirjoitti:
Täällä la 10.9 - itse kyllä silti väitän että vähän myöhemmin syyskuussa on lähempänä oikeaa. ;)
Minulla on ainoastaan rinnat oireilleet koko raskauden aikana, edelleen vähän vaikea uskoa koko asiaa todeksi! Yllätys-esikoinen siis tulossa. :) Oman jännittävän lisänsä tähän tuo se, että asun koko alkuraskauden ajan ulkomailla...
Olen käynyt yhdessä ultrassa viikolla 13 ja rakenneultra olisi huhtikuun loppupuolella, luojan kiitos Suomessa. Mulla oli lähtötilanteessa ylipainoa pari kiloa, ja lisäpainoa ei ole tullut vielä yhtään, eikä kyllä tarviikkaan vielä aikoihin. Mahasta vaatteet kyllä jo kiristää.
Kunnon pallomasua ja liikkeitä odotellessa oikein ihanaa odotusaikaa kaikille syysvauvojen äideille ja toki muillekin! :)hei!
syysvauvaa malttamattomana odotellaan myös täällä...esikoinen olisi tuloillaan, ja kaikki vielä aika uutta ja ihmeellistä! laskettu aika 14.9. Maha näkyy jo selvästi..sanoivat neuvolassa, että näkyy jo nyt sen vuoksi että oon niin pieni ja laiha..np ultra käytynä, ja siellä oli vilkas pieni vaavi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764