Käytiin viime viikonloppuna kylässä. Voi ristus sitä itsekehun määrää! Siellä kehuttiin tontit ja talot ja mukulat ja.......
Kaiken huipentuma oli kuitenkin ne karjalan piirakat! Ne kun oli paistettu LEIVINUUNISSA! Aatelkaa, saatiin syödä LEIVINUUNISSA paistettuja piiraita!
Oikeesti ne oli tasan saman makuisia kuin missä tahansa paistetut piiraat. Tosin suolaa olisi voinut olla vähän enemmän siinä kuoressa.
Miten ihmisestä tulee noin dorka?!?
Karjalan piirakoita
5
398
Vastaukset
- Hiivatäti
paistan piirakat ja kaiken muunkin ruokaleivän leivinuunissa ja tosi hyvää tulee. Parempaa kuin sähköuunissa. Sinä et taida osata leipoa?
- meille tulit syömään
Eikö kotona ollut kun meille tulit,
Mulkvtsi - tuli??
Et oo ihan täyspäinen ittekään, kun menet kylään noin vastenmieliseen paikkaan! Piruakos sinne tuppaat, jos isäntäväki on noin p:stä?
- ja osa jää laiturillekkin
Fiksut ihmiset eivät kehua retosta itteänsä tuolla tavalla. Ne on jotakin nousukkaita joilla on noussu pissa päähän. Itse olen lähtöisin köyhistä oloista ja elämäni aikana olen tavannut ns. koulutettuja ja varakkaitakin ihmisiä ja kukaan heistä ei ole kehua retostanut itseään ja omaisuuttaan.
Nyt on varallisuutta itselläkin ja ei tule mieleenkään kehua sillä, riittää kun itse tietää. - mistä dorka
suomalainen ihminen on perusluonteeltaan ujo
ja kuoreensa vetäytyvä (en tarkoita piiraan kuoria)
se mistä dorka tulee niin lue oma kirjoituksesi
ja mieti
en tiedä minkäälainen uuni talossa oli vaan sen
tiedän,että paistopaikassa on eroja
kunnon puu-uuni on paras paikka
piiraan kuoreen saa suolaa lisää kun laittaa
kunnon voita (niin minä teen olen vanhan kansan
juntti)
Olen joutunut kyläilemään samallaisissa
paikoissa joissa kehutaan kaikki mikä on
omaa (80%pankin) keksin konstin miten voi välttyä
kahumisen kuuntelulta
ei mene kylään
mie oon karjalassa syönyt aitoja karjalan
piiraita (peruna) jotka on paistettu kunnon
puu-uunissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862