HUOMENTA ...
tänään meillä 21 0. la siis 6/8 2009.
kaikki mennyt hyvin tähän asti, alussa oli aika paha pahoinvointi mut loppu kokonaan rv 16. rakenneultrassa käytiin viimeviikolla, sukupuoli jäi vähän epäselväksi mut vauvalla kaikki hyvin ja painoarvioksi saitiin 333g :).
liikkeita olen tuntenut jo rv 14 (kolmas tulossa).
supistuksia tulee aika helposti, kun imuroi tai nostelee jotain vähän painavempaa. eilen huomasin kun kaupassa kävin ja nostin kassit kauppakärryistä autoon niin supisteli ja jatku vielä kotonakin.
mites te muut ... miten on mennyt ...
elokuussa LA :)
7
442
Vastaukset
- toinen tulossa..
meillä on LA 5.8.09 ja toista odotetaan. esikoinen on nyt 1v 5kk. alku raskaus oli todella raskasta, kauhea väsymys ja pahoinvointi, mutta onneksi nyt alkanut helpottamaan. meilläpäin ei rakenneultraa ole ollenkaan, neuvolassa sitten ultraavat jokaisella lääkärikäynnillä.
liikkeet alkoivat tuntumaan hipaisuina rv 13 tienoilla, nyt jo potkii ja masu muljuu melkein koko ajan. taitaa tulla meille pieni potkunyrkkeilijä :D
itse olen myös huomannut että supistuksia tulee todella helposti, esim just siivotessa. myös jos taaperoa kantelen ja nostelen paljon, tulee supistuksia mitkä ei meinaa lähteä pois... jännä, nimittäin ensimmäisessä raskaudessa näitä alkoi olemaan vasta ihan loppuvaiheessa. muuten ihan hyvin menee :) - omppu--
12.8 olis siis la.. rv 20 1.. rakenne ultra on ens viikolla.. ensimmäinen lapsi on tulossa joten en hirveesti oo vielä tuntenu mitään, tai en oo aina iha varma et onko se vaavi joka myllää vai suoli.. =)
ei oo ollu pahoinvointia eikä mitään muutakaan ihmeitä, paitsi vessassa on pitänu ruveta käymään tiheämpään tahtiin.. "Yölläkin joutuu nousemaan vessaan.."
oon lukenu noita muita vauva keskusteluja muilla sivuilla nii tuntuu että kaikilla on niin täydellistä elämää ja se odotus on niin ihanaa. Mies hoitaa kaiken ja ostetaan vaan parasta yms..
Jotenkin mua ei ihan kiinnosta enää edes käydä niillä sivuilla, ehkä toisilla on sit täydellinen elämä. Mut sen sanon että mulla ei ole.
Alkuun oli tosi vääntö miehenki kans et se tajus että oon raskaana, taida ihan täysillä vieläkää tajuta..
Talous on aika tiukilla nii pitää vähä miettiä mitä ostaa, eikä tosiaankaan osteta kalleinta mahdollista.. Pikku hiljaa ostetaan mitä tarvitaan..
Meidän elämä ei ehkä täydellinen ole mut silti olen onnellinen..- Helpoahan sulla on sitten o...
Mun mies on vasta nyt alkanut tajuamaan että lapsi on tulossa, mutta menojaan ei vieläkään hiljennä. Raha on tiukalla, asunto pieni, mulla on diabetes, kipuja melkein koko ajan, vessassa saa ravata, ummetusta, unettomuutta, aamupahoinvointi helpotti vasta viime viikolla, ei ole takkia, kun kaikki on pieniä, töissä pitäis käydä ja käiken tämän lisäksi pitäis yrityksen tilinpäätös olla valmis ensi viikolla :D
- kirjoittaja...
Helpoahan sulla on sitten o... kirjoitti:
Mun mies on vasta nyt alkanut tajuamaan että lapsi on tulossa, mutta menojaan ei vieläkään hiljennä. Raha on tiukalla, asunto pieni, mulla on diabetes, kipuja melkein koko ajan, vessassa saa ravata, ummetusta, unettomuutta, aamupahoinvointi helpotti vasta viime viikolla, ei ole takkia, kun kaikki on pieniä, töissä pitäis käydä ja käiken tämän lisäksi pitäis yrityksen tilinpäätös olla valmis ensi viikolla :D
... ei varmaankaan ajatellut, että pitäisi ruveta kilpailemaan kenellä on asiat huonoiten.
- rv 21+ ...
kirjoittaja... kirjoitti:
... ei varmaankaan ajatellut, että pitäisi ruveta kilpailemaan kenellä on asiat huonoiten.
älkää riidelkö ... halusin vaan kuulla kuulumisia ... kaikilla erinlainen raskaus ja synnytys :)
- omppu--
rv 21+ ... kirjoitti:
älkää riidelkö ... halusin vaan kuulla kuulumisia ... kaikilla erinlainen raskaus ja synnytys :)
mulla oli kyl et sanoin vaan noista muista keskustelu palstoista, en ajatellu ruveta kilpailee tai mitään. mua vaan ärsyttää se ku ihmiset kaunistelee asioita ja tekee itselleen sen elämän tänne nettiin...
- =)...
Laskettu aika 4.8. Kaksoset kyydissä, poikia ovat molemmat =D Alkuun pahoinvointi oli ihan mahdotonta. Oksenksin ekat 12 viikkoa. Kaksosraskauksissa pahoinvointi yleensä voimakkaampaa. Nyt menee ihan kohtalaisen hyvin. Hemoglobiini hurjassa laskussa ja rautaa napsitaan. Leposyke korkea ja rytmihäiriöitä jonkin verran. Kaikesta vaivoista huolimatta hyvin menee ja pikkuiset potkivat molemmin puolin masua vähän väliä =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994