Meillä Frolicia käytetty pelkästään makupaloina ja koirat olivat aika ns. himona niihin =D.
Koostumus ilmeisesti nyt muuttunut, kun ei enää kelpaa koirille ollenkaan.
Ne rinkulat on tummempia ja haisevat aika pistävälle moskalle...eipä osteta enää meille.
Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Frolic koostumus
5
1355
Vastaukset
- miina08
Niin meilläkin ne on vain namipaloja ei varsinainen ruoka ( joka on eagle holistic ) mutta oletko huomannut että frolic renkaita on kahta lajia on kanaa ja lihaa. Meillä kelpaa vaan tuo kana
- aloittaja
Meillä ovat sitä liha-frolic-rinkulaa saaneet makupaloina ainoastaan, kun kana ei ole maistunut. Mielestäni se koostumus on eri kuitenkin nykyään.
- kamala hinta sillä on
http://keskustelu-2007.koirat.com/viewtopic.php?t=3245
Katselin, että maksaisi 4,50e/1,5kg eli 15 kiloa maksaisi 45 euroa!! 55e:lla saa jo eläinkaupasta laaturuokaa. - frolic
En tiedä onko koostumus muuttunut, mutta olen tehnyt ihan samat huomiot kuin sinäkin. Meilläkin on Frolicia käytetty makupalana ja oli aiemmin ainoa makupala, joka varmasti maistui. Ensimmäinen koiramme tuli meille kodinvaihtajana ja oli todella heikosti opetettu. Ulkona vain häselsi (ja välillä jopa rähjäsi). Jouduin etsimällä etsimään makupalan, joka kelpaisi ja Frolic oli ainut. Nyt ei kelpaa kunnolla meidän ahneemmallekaan koiruudelle. Itsestänikin renkuloiden haju on erilainen, kuin aiemmin. Vähän sellainen hapanleipämäinen ja pistävä.
- Anonyymi
Muuttunut on, ei kelpaa enään meidänkään koirille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578987Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123529Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262740Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812149Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641806Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681070