tämä :
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/74/Volkswagen_W16.jpg
Luulis sen riittävän itkijälle ! Joo bugatti lukee kannen päällä mutta volkkari sen valmistaa
VW-bensakoneiden kunkku
7
945
Vastaukset
- moottoriko
Onko kyseinen auto hyvä rahasampo volkkarille.... heh Kone ja auto on tosin hieno paketti ja oli hauska katsoa kun The Stig ajoi sillä. Turhan raskas peli silti se veyron tai jotain sinne päin.
- muutama..
painallus ja BOKS**** Sitte itketään oikeesti.
- koko autosta
riittää kaksi sanaa: VIA DOLOROSA
- totta.
Joo totta, tuon möhkäleen vieressä bemarin V10 ja Mersun V8 moottorit kompressoreineen näyttävät ihan leluilta. Jos tehdään tehokas moottori, niin tehdään sitten kunnollinen eikä mitään aneemista 500hv vaan tuplat.
- dasauto
Jep, kyllä volkkarikin tekee isoja koneita W12, W8 (ei varmaankaan tuotannossa enää) ja V10 TDI mm.
Kunkku on tuo W16 4:llä ahtimella.
- vaan olet
ja mä ajan fiat panda-83 ja nyt paukuttelen henkseleitä kun fiat valmistaa ferrarin-kyllä oon reteetä kun ajan ihan melkein ferrarilla...no joo taidat olla tyhmä tai et taida
- dasauto
Niin no, W12 ja V10TDi:n mm. saa ihan volkkarimerkin taakse.
Phaeton, Touareg?
Ja Veyronin päällikköinsinööri on entinen VW:n Golf-insinööri.
Kukas se tyhmä on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654