Juoruämmät

kapee

Mitenkä on, eikö taksikuskeilla ole vaitiolovelvollisuutta ?

Kertoilevat asiakkaiden asioita pitkin kyliä, perk..e !

erikoista touhua sanon mä !

21

4293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törmännyt!

Ajon aikana kuulee parhaat juorut, mutta arvaas mitä sitten puhutaan kun selkäsi käännät? Arvaten sinusta itsestäs.

• J P

Kyllä taksikuskeilla on sama vaitiolovelvollisuus, kuin lääkäreilläkin.
      Kannattaa tehdä valitus kyseisestä kuskista, jolloin hän voi pahimmillaan menettää taksilupansa velvollisuuden rikkomisesta.

• höpö höpö

Ei ole taksikuskeilla mitään vaitiolovelvollisuutta. Taksikuskit nyt vaan näkevät elämää ja tietyillä ihmisillä sitä tässäkin kylässä näyttää riittävän kummastelemiseen asti. Jos syytä etsii niin tää vakioasiakas voi vain katsoa itseään kokovartalopeilistään...

• sun naamas
        höpö höpö kirjoitti:

Ei ole taksikuskeilla mitään vaitiolovelvollisuutta. Taksikuskit nyt vaan näkevät elämää ja tietyillä ihmisillä sitä tässäkin kylässä näyttää riittävän kummastelemiseen asti. Jos syytä etsii niin tää vakioasiakas voi vain katsoa itseään kokovartalopeilistään...

jos ne on moterneja takseja, niissä on kamerat, jotka nappaavat automaattisesti pärstäsi.
        Jos kuskit vielä pääsee kelaileen niitä kuvia, niin on varmaan hauskaa taksikopissa odotellessa uutta pokaa.

• toi on
        sun naamas kirjoitti:

jos ne on moterneja takseja, niissä on kamerat, jotka nappaavat automaattisesti pärstäsi.
        Jos kuskit vielä pääsee kelaileen niitä kuvia, niin on varmaan hauskaa taksikopissa odotellessa uutta pokaa.

törkeetä. Jokaisen vapaa-aika on jokaisen oma asia. Kukin on viihteellä tavallaan ja varmasti myös nauttii siitä tavallaan.
        Ei se kenellekään kuulu kuinka usein, missä kunnossa ja minne meni ja koska tuli ja mistä tuli. Helvetin käpykylän juorut koittakaa jo oppia pitämään huoli omista asioistanne. Ja ps. takseille, eipä taida teidänkään kaikki henkilökohtaiset juttunne kestää päivänvaloa, paljon on kuultu myös juttuja, kun taksikuskit juoruaa toisistaan, sitä se kilpailu teettää.

• J P
        höpö höpö kirjoitti:

Kannattaa varmistua asioista, ennen kuin kirjoittelee tänne mitään.

24 §
        Salassapitovelvollisuus
        Taksiluvan haltija tai hänen palveluksessaan oleva ei saa oikeudettomasti ilmaista eikä käyttää omaksi tai toisen hyödyksi taikka toista vahingoittaakseen, mitä hän tässä tehtävässään on saanut tietää asiakkaan liike- tai ammattisalaisuudesta taikka yksityisyyteen kuuluvista seikoista, jollei laissa muuta säädetä. Salassapitovelvollisuus säilyy liikenteenharjoittamisen tai kuljettajana toimimisen päätyttyä.

http://www.parlement.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/ev_263_2006_p.shtml

• aina hauskempaa
        toi on kirjoitti:

törkeetä. Jokaisen vapaa-aika on jokaisen oma asia. Kukin on viihteellä tavallaan ja varmasti myös nauttii siitä tavallaan.
        Ei se kenellekään kuulu kuinka usein, missä kunnossa ja minne meni ja koska tuli ja mistä tuli. Helvetin käpykylän juorut koittakaa jo oppia pitämään huoli omista asioistanne. Ja ps. takseille, eipä taida teidänkään kaikki henkilökohtaiset juttunne kestää päivänvaloa, paljon on kuultu myös juttuja, kun taksikuskit juoruaa toisistaan, sitä se kilpailu teettää.

Taksikuskit on ihmisiä siinä kuin asiakkaatkin, luulenpa että hyvät naapurit levittävät siinä juoruja kuin kuskitkin.

• Brunettemustapää
        aina hauskempaa kirjoitti:

Taksikuskit on ihmisiä siinä kuin asiakkaatkin, luulenpa että hyvät naapurit levittävät siinä juoruja kuin kuskitkin.

siinä, että naapureilla ei ole vaitiolovelvollisuutta!

• MERKIT NÄKYVIIN NII
        J P kirjoitti:

Kannattaa varmistua asioista, ennen kuin kirjoittelee tänne mitään.

24 §
        Salassapitovelvollisuus
        Taksiluvan haltija tai hänen palveluksessaan oleva ei saa oikeudettomasti ilmaista eikä käyttää omaksi tai toisen hyödyksi taikka toista vahingoittaakseen, mitä hän tässä tehtävässään on saanut tietää asiakkaan liike- tai ammattisalaisuudesta taikka yksityisyyteen kuuluvista seikoista, jollei laissa muuta säädetä. Salassapitovelvollisuus säilyy liikenteenharjoittamisen tai kuljettajana toimimisen päätyttyä.

http://www.parlement.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/ev_263_2006_p.shtml

TIIETÄÄN MITÄ TOLPPARENKII KANNATAA VÄLTÄÄ

• aattelit
        MERKIT NÄKYVIIN NII kirjoitti:

TIIETÄÄN MITÄ TOLPPARENKII KANNATAA VÄLTÄÄ

välttää kun volga kurvaa pihalles, tai joku muu auto?

• ämmän

miettiä, missä suunsa avaa?

Ei kyllä tulis mieleenkään lähtee avautumaan taksissa. Taidat huudella asias myös kaupan kassalla, onko niillä kuulijoilla kans vaitiolovelvollisuus?

Tapana on ollu, jos kerran salasia asioita pitää puhua (pitääkö niitä muuten puhua?) hoitaa ne kahden kesken naamatusten, jonkun superluotetun ystävän kanssa. Ja naamatusten tarkoittaa ihan naamatusten,kosketusetäisyyttä, ei se ole naamatusten, kun kaupassa, linja-autossa, parkkipaikalla, taksissa tms paikassa huudetaan nokialaiseen, kuten niin kovin monella on tapana.

• joku taksi-

suhari itse vastata, mutta luulen, että alottajan pointti on se, että nakkilan takseissa usein kuulee kuinka usein kukakin on taksilla ajellu, missä kunnossa ja minne menny jne.

• ja luotettava
        joku taksi- kirjoitti:

suhari itse vastata, mutta luulen, että alottajan pointti on se, että nakkilan takseissa usein kuulee kuinka usein kukakin on taksilla ajellu, missä kunnossa ja minne menny jne.

taksikuskikin löytyy, nimittäin Kerhi ei juorua ja on muutenkin mukava ja taitaa olla ainut nakkilan takseista.

• paikallinen ja paras
        ja luotettava kirjoitti:

taksikuskikin löytyy, nimittäin Kerhi ei juorua ja on muutenkin mukava ja taitaa olla ainut nakkilan takseista.

ja välitön ihminen,on ehkä kertonut omia asioitaan minulle joita minä en kerro eteenpäin!!!!!!!!!!!!!!!!

• kapee
        paikallinen ja paras kirjoitti:

ja välitön ihminen,on ehkä kertonut omia asioitaan minulle joita minä en kerro eteenpäin!!!!!!!!!!!!!!!!

joo, Lassen kohdalla tämä ei päde, mutta muutama muu siellä juttelee asiakkaiden menoista ja kunnoista ja kuka maksoi kuinkakin paljon (kimppakyydissä ).

Itse en Nakkilan autoja paljon käytä, koska asun senveraan sivussa.

• ainoa, joka
        kapee kirjoitti:

joo, Lassen kohdalla tämä ei päde, mutta muutama muu siellä juttelee asiakkaiden menoista ja kunnoista ja kuka maksoi kuinkakin paljon (kimppakyydissä ).

Itse en Nakkilan autoja paljon käytä, koska asun senveraan sivussa.

ei juorua, eikä paljon puhu se nainenkaan, loput hoitavat homman näidenkin edestä. Ne muutamat kerrat kun olen kyydissä ollut, niin AINA on jostakin naapuristani, tai baarin asiakkaasta kuski juorunnut, vaikkei mitään sinne viittavaa ole edes kysytty. Aika outoa käytöstä, tarttee varmaan ruveta kulkee nauhuri taskussa, että saa käydä soittamassa naapureille, mitä paskaa kenestäkin kerrotaan.

• käytä takseja.
        ainoa, joka kirjoitti:

ei juorua, eikä paljon puhu se nainenkaan, loput hoitavat homman näidenkin edestä. Ne muutamat kerrat kun olen kyydissä ollut, niin AINA on jostakin naapuristani, tai baarin asiakkaasta kuski juorunnut, vaikkei mitään sinne viittavaa ole edes kysytty. Aika outoa käytöstä, tarttee varmaan ruveta kulkee nauhuri taskussa, että saa käydä soittamassa naapureille, mitä paskaa kenestäkin kerrotaan.

Naapurin poika vie minut kylille ja hakee sitten takaisin kun tarvitaan. Maksan mieluummin pojalle kulkurahaa kuin joillekin perkeleen taksirosvoille.

• näitä
        joku taksi- kirjoitti:

taksijuttuja lukee niin tulee mieleen että kannattasko mennä sinne taksikopille ja ihan suoraan sielä valittaa näistä asioista. Tää tuntuu koko touhu tääl palstoilla olevan ilkeää ja kateellisen katkeraa pahansuopuuden levittämistä. Joku kai saa nautintonsa siittäkin? Oli aihe mikä tahansa katkerat ihmiset nauttii taksin, kaupan, kuppilloiden ja muiden mollaamisesta. Tuntuu kovin pienisieluiselta,tyypilliseltä nakkilalaiselta touhulta. Itse ei pystytä mitään ja ne jotka jotain tekee ne haukutaan ja panetellaan lyttyyn.Harvoin täällä käyn ja aina yhtä pettynyt tähän panettelupalstaan.

• oikeessa,
        näitä kirjoitti:

taksijuttuja lukee niin tulee mieleen että kannattasko mennä sinne taksikopille ja ihan suoraan sielä valittaa näistä asioista. Tää tuntuu koko touhu tääl palstoilla olevan ilkeää ja kateellisen katkeraa pahansuopuuden levittämistä. Joku kai saa nautintonsa siittäkin? Oli aihe mikä tahansa katkerat ihmiset nauttii taksin, kaupan, kuppilloiden ja muiden mollaamisesta. Tuntuu kovin pienisieluiselta,tyypilliseltä nakkilalaiselta touhulta. Itse ei pystytä mitään ja ne jotka jotain tekee ne haukutaan ja panetellaan lyttyyn.Harvoin täällä käyn ja aina yhtä pettynyt tähän panettelupalstaan.

tosin tässä ketjussa on kehuttukkin. :)

• Kake1111
        ainoa, joka kirjoitti:

tyytyväisiä että kuskit viitsii kuskata nakkilan juoppoja ja kuunnella juoppojen örvellystä.Pitäkää päänne kiinni siel autos jollei kiinnosta puhua.Kyl on jutun aiheet vähissä nakkilassa kun kuskeja täytyy mollata.Miettikää kuinka vaarallist hommaa kuskit tekee ei koskaan tiedä minkä hörhön kyytiin saa.

• sit, et
        Kake1111 kirjoitti:

tyytyväisiä että kuskit viitsii kuskata nakkilan juoppoja ja kuunnella juoppojen örvellystä.Pitäkää päänne kiinni siel autos jollei kiinnosta puhua.Kyl on jutun aiheet vähissä nakkilassa kun kuskeja täytyy mollata.Miettikää kuinka vaarallist hommaa kuskit tekee ei koskaan tiedä minkä hörhön kyytiin saa.

mistä tääl saa puhuu? Ku tuntuu, et kaikki o kielletty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2551
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe