Tasoskanneria vailla

Hämäläinen

Neuvokaa hyvät ystävät mikä malli kannattaisi ostaa, kun itse olen noissa ihan Uuno. Tarpeeni eivät ole kovin kummoiset ja enimmäkseen käyttäisinkin sitä ihan vaan asiapapereitten skannaamiseen. Olisi tietenkin hyvä jos sillä samalla laitteella saisi siirrettyä edes kohtuulaadulla vanhoja paperikuvia sähköiseen muotoon. Laitteen nopeus ei ole tärkeää, toimintavarmuus sen sijaan olisi arvokas ominaisuus. Mikä hankalinta, en haluaisi maksaa sittä monia satoja euroja. Miten luonnehtisitte esim. Verkkokauppa.Com sivuilta löytyviä Canonin malleja CanoScan 8800F, CanoScan Lide 200,tai CANOSCAN LiDE 600F. Nuo olisivat vielä budjettini raameissa. Olisiko joku muu suositeltavampi?

2

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • as-keetti

että tuohon käyttöön riittää mainiosti juuri
      tullut uutuus, CanoScan 100, hintaa n. 60€.
      Ei tuo CanoScan 200 paljoa kalliimpi ole.

Nuo
      CanoScan 8800F ja CANOSCAN LiDE 600F taitavat
      sisältää noin kevyeeseen käyttöön vähän turhan
      paljon hintaa ja tarpeettomia ominaisuuksia.

Itselleni ostin juuri Lide 100:n ja olen
      tyytyväinen.

• ihan peruskäyttöön...

niin monitoimilaitteitakin on saatavilla 50€ ylöspäin. Toki jos haluaa satsaa vähänkään laatuun, niin pitää mennä kolmenumeroiselle puolelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10569
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2281
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1071
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe