Vakavan Conficker-madon tiedetään aktivoituvan ensi keskiviikkona eikä kukaan tiedä mitä tapahtuu. Configer-mato on jo saastuttanut miljoonia koneita eikä madon poistamiseen ole edes mahdollisuuksia.
Poistakaa Windows välittömästi!
6
756
Vastaukset
- ATK Asiantuntija
Joku kirjoittelee täällä täysin päinvastaisia mielipiteitä minun nimelläni!
- ATK Asiantuntija
sinun, minä olen tätä käyttänyt jo vuodesta 2004. Todistit juuri olevasi nimimerkillä ex-linuxisti kirjoittanut hyypiö. Tee kuten lupasit ja pysy poissa.
- ATK Asiantuntija
ATK Asiantuntija kirjoitti:
sinun, minä olen tätä käyttänyt jo vuodesta 2004. Todistit juuri olevasi nimimerkillä ex-linuxisti kirjoittanut hyypiö. Tee kuten lupasit ja pysy poissa.
Miksi kirjoitatte minun nimimerkilläni?
- nimim. ex-linuxisti
ATK Asiantuntija kirjoitti:
Oli pakko tarttua tähän koska selvästi tahallasi jatkat solvaamistani. En ole IKINÄ kirjoittanut ATK-asiantuntija nimimerkillä ja mikäli olet lukutaitoinen niin varmaan huomasit että se paska mitä Sotiin kirjoitin oli vitutuksissa tehtyä enkä siis ollut tosissani niissä antilinux-jutuissani!
En oikeasti ole linuxia vastaan! Mua vaan otti sen yhden kusipään ja hullun puusilimän sekoilut ja muu paskanjauhaminen niin päähän että päätin antaa vähän tuuletusta.
Ja jos et sinä paskapää hyypiö sitä tajunnut niin oma häpeäsi mutta jätä jo toi mun vainoaminen tai saat vastata seuraamuksista!
PS. sulle kusipää joka jaksat solvata, niin tiedokses että en ole hylännyt linuxia, olen sillä edelleenkin täällä joten siitäs sait!
Tämän siis osoitan nimimerkille ATK Asiantuntija joka kirjoitti 26.3.2009 klo 13.37
- Mäkkihöperö
Pitkästä aikaa arvoisa nimimerkki kirjoittaa jotakin vakavasti otettavaa asiaa. Muut tämän palstan jutut ovatkin sitten sodat-palstalta yli pursuneita.
Näin on käynyt kun sheriffi lähti vapaalle - valitettavasti :-( - jo nyt
helevetissä täällä urpoilu!. Menkää vaikka ulos hiekkalaatikolle leikkimään ja älkääkä pilatko tätä palstaa. Wintoosa on hyvä käyttis ja sillä siisti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760