Osaisko seurakuntalaisista joku sanoa, ottaisinko valkoisen vai sinisen tabletin? On aika v-mäinen olo ja hirvee ahdistus.
Kumman ottaisin?
9
694
Vastaukset
- suosista
sininen,onpahan vahvempi.
- Osasto7x
Kiitos neuvosta, otin kuitenkin molemmat ihan vaan varmuuden maksimoimiseksi. Mulla on joskus kaupassa sama juttu, mietin ottaisinko 10 vai 20kpl kalapuikko pakkauksen. Sitten en saa päätetty ja alkaa hävettämään. Mietin että katteleeko joku myyjä, että mikähän hullu toikaan on?
No mä ovelasti meen takasin sinne hedelmä tiskille, ihan kuin oisin unohtanut jotain...siinä kävellessä mä saan lisää miettimis aikaa.
Taidan ottaa viel yhen... - Osasto7x
Osasto7x kirjoitti:
Kiitos neuvosta, otin kuitenkin molemmat ihan vaan varmuuden maksimoimiseksi. Mulla on joskus kaupassa sama juttu, mietin ottaisinko 10 vai 20kpl kalapuikko pakkauksen. Sitten en saa päätetty ja alkaa hävettämään. Mietin että katteleeko joku myyjä, että mikähän hullu toikaan on?
No mä ovelasti meen takasin sinne hedelmä tiskille, ihan kuin oisin unohtanut jotain...siinä kävellessä mä saan lisää miettimis aikaa.
Taidan ottaa viel yhen...Näihin pillereihin on varmaan jostakin avaruudesta tullut jotain ihme astraalisäteilyä tai vastapimeysvoimagravitaatioaaltoja, kun nämä ei kyllä ollenkaan toimi. Pakko kyllä ottaa taas tommonen sininen, jos se auttais.
Oisko kellään pikkukotikemistillä tietoo miten tämmösiä pieniä sinisiä pillereitä voi valmistaa kenttä- ja kotiolosuhteissa? Mulla on kämpillä trangia retkikeitin, voisko siitä tehdä tyhjiötislaimen, sitten mun terästermarista vois tehdä krakkaimen ja jostakin kattilasta alkylointiyksikön...mitä muuta mä tarviisin? Voisinkohan mä saada tuolta keittiöltä noita tarvikkeita lainaan niin voisin perustaa tänne mun huoneen komeroon oman labran? Mulla oli pienenä semmonen mikroskooppi, mä olin silloin tiedemies. Mä kattelin sillä mikroskoopilla tähtiä, galakseja ja glustereita.
Päivällä kun kävin kaupassa niin sain ilmaseksi jonkun kevätkukan, se oli vähän huonossa kunnossa. Söin ne huonot lehdet ja nyt se on tossa auringon paisteessa alkanut voida ihan hyvin. Noi kukatkin on sinisiä. Hieno homma ne mä voin syödä huomenna tai yöllä jos tulee nälkä! - coffin
Osasto7x kirjoitti:
Taidan ottaa viel yhen..."Mulla on joskus kaupassa sama juttu, mietin ottaisinko 10 vai 20kpl kalapuikko pakkauksen. Sitten en saa päätetty ja alkaa hävettämään. Mietin että katteleeko joku myyjä, että mikähän hullu toikaan on? "
ööhhh mulla on kans sama ongelma, paitsi et 100000000x vahvempana se on kaikissa asioissa! en osaa päättää herranjumala otanko ton vai ton appelsiinin, jos otan väärän niin kuolen tai vastaavaa. sit siinä heilun edestakasin kun en tiedä kumpi on oikea.toivottavasti ihmiset ei kiinnitä tohon huomiota.no ei kyllä olis uus juttu et mua pidettäs hulluna. - Osasto7x
coffin kirjoitti:
"Mulla on joskus kaupassa sama juttu, mietin ottaisinko 10 vai 20kpl kalapuikko pakkauksen. Sitten en saa päätetty ja alkaa hävettämään. Mietin että katteleeko joku myyjä, että mikähän hullu toikaan on? "
ööhhh mulla on kans sama ongelma, paitsi et 100000000x vahvempana se on kaikissa asioissa! en osaa päättää herranjumala otanko ton vai ton appelsiinin, jos otan väärän niin kuolen tai vastaavaa. sit siinä heilun edestakasin kun en tiedä kumpi on oikea.toivottavasti ihmiset ei kiinnitä tohon huomiota.no ei kyllä olis uus juttu et mua pidettäs hulluna.Toi ominaisuus taitaa muistaakseni olla pakko-oire juttui? Mukavasti toikin kapeuttaa elämää pahimmillaan...
Täytyy alkaa tarkkailemaan hedelmäosastolla, jos vaikka näkis jonkun tyypin heilumassa kahden appelsiinin välillä:)
Jos näkisin, niin kävelisin viereen ja sanoisin ota molemmat. Joo, eipä taitaisi onnistua, siis en kuitenkaan uskaltaisi.
Toi taitaa olla sellasia koodeja jotka vaan toinen hullu tunnistaa. Sitten tietty voit aatella että hauskutat jotain myymälä etsitvää, kunse miettii että meinaako toi tosiaan pölliä ton apelsiinin...
Mä muuten on AINA sen alimmaisen tai takimmaisen tuotteen, mikähän lääke tohon auttaisi?
Mä söin äseken noi kukan siniset kukat, ihan hyviä olivat. - Nillimilis
Osasto7x kirjoitti:
Toi ominaisuus taitaa muistaakseni olla pakko-oire juttui? Mukavasti toikin kapeuttaa elämää pahimmillaan...
Täytyy alkaa tarkkailemaan hedelmäosastolla, jos vaikka näkis jonkun tyypin heilumassa kahden appelsiinin välillä:)
Jos näkisin, niin kävelisin viereen ja sanoisin ota molemmat. Joo, eipä taitaisi onnistua, siis en kuitenkaan uskaltaisi.
Toi taitaa olla sellasia koodeja jotka vaan toinen hullu tunnistaa. Sitten tietty voit aatella että hauskutat jotain myymälä etsitvää, kunse miettii että meinaako toi tosiaan pölliä ton apelsiinin...
Mä muuten on AINA sen alimmaisen tai takimmaisen tuotteen, mikähän lääke tohon auttaisi?
Mä söin äseken noi kukan siniset kukat, ihan hyviä olivat.Nosiis, tietenkin kannattaa otta molemmat. Kannataa ottaa kaikki mitä saa. Minun mielipide, ihan paska, tiedetään, mutta näin ajattelen.
Sitten, minä olen usein kaupassa yli tunninkin. Ihan vaan kun en tiedä mitä ostaisin, en osaa päättää tai en vaan keksi. Välillä otan kamaa koriin ja vien takaisin. Nämä ei kyllä ole mitään pakko-oireita, muuten vaan haahuilen siellä, eikä kyllä hävetä pätkääkään. Yritä sinäkin olla häpeämättä, mitä se muille kuuluu minkä verran kenelläkin vippaa päästä. - avohoidokki76
Osasto7x kirjoitti:
Toi ominaisuus taitaa muistaakseni olla pakko-oire juttui? Mukavasti toikin kapeuttaa elämää pahimmillaan...
Mä söin äseken noi kukan siniset kukat, ihan hyviä olivat.Siis aina pitää ottaa mahdollisimman kaukaa hyllystä joku tuote, mulla se juontaa siitä kun luulen ekojen olevan jotenkin myrkytettyjä. Ja aina katon päivämäärät niin tarkkaan mut se ei ole varmaan mikään oire kuhan haluan tuoretta ruokaa. Älä syö sinisiä kukkia pyydä vaikka temestaa saat pollan sekaisin, kun muistat vetää vielä viinaa illalla. Olen tässä kaksiviikkoa testaillut ja hyvin ollaan taas psykoosissa, eli ei viisasta.
- -Morpheus-
"You take the blue pill, the story ends, you wake up in your bed, and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland, and I show you just how deep the rabbit hole goes."
- Osasto7x
Thanks. It was a funny story. Is it someone you sleep or your life? Sometimes life is like a dream and the dream likes lives. We live in one of the border. Soon I will take the blue pill again.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804