Hei!
Harkitsen hakevani hoitotyön koulutusohjelmaan Oulun Diakonia-ammattikorkeakouluun ja sairaanhoitajan työt kiinnostaisivat.
Tässä olisi muutamia kysymyksiä, jos joku osaisi vastata:
Onko oppilaitos jotenkin kristillinen? Onko hoitotyön koulutusohjelma kyseisessä oppilaitoksessa ihan samanlainen kuin muuallakin eli ovatko työllistyminen, palkka, maine, opintotuki, koulutus yms. samaa tasoa kuin muualla ?
Itseäni mietityttää kovasti tuo kristillisyys. Itse olen luterilainen enkä mikään erityisen uskonnollinen..ihan tavallinen.
Olisin todella kiitollinen jos joku viitsisi vasta. :)
Sairaanhoitaja
Diakonia-ammattikorkeakoulu
1
249
Vastaukset
- fgj
Eipä se kristillisyys siellä niin hirveesti näy, ei ole mitään aamuhartauksia tai muita mutta jotain kirkkoja ne järjestää vaan eipä niihin ole pakko osallistua. koulutus on kutakuinkin samanlainen,koulutuksen tasokin ihan riittävä, toki pienessä koulussa on omat huonot puolensa mutta on sitten hyviäkin puolia verrattuna terkkaan joka on kait melko täynnä :D Maine vähän vaihtelee toiset arvostaa enemmän terkkaa ja toiset enemmän diakkia, en usko että työllistymiseen vaikuttaa millään lailla. Opintotuki on tietysti ihan sama kuin muissakin amk:ssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760