Canon G10 videokuvaus

kiire olisi ostaa

Täällä on jo melkoisesti juttua G10:stä mutta haluaisin vielä kuulla, killainen sen videokuvaus on. Uusi kamera pitäisi hankkia vähän äkkiä, ja olen nyt päätymässä tähän malliin. Videokuvaus olisi minulle tärkeä, vaikka eihän se pokkareissa ole mitään verrattuna itse videokameraan, tiedän. Kuitenkin, olen kuullut että kameran videokuvauksessa ei ole mahdollista käyttää zoomia, onko se totta? Tietääkö kukaan pokkaria joka yltäisi suunnilleen G10n tasolle, olen tutustunut eri malleihin ja merkkeihin ja tullut siihen tulokseen että se olisi paras. Haluaisin tavallaan järkkärin, työkaveri myisi halvalla kun osti uuden ja paremman, mutta tarvitsen videokuvausta, niin hullulta kun se kuulostaakin!

3

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yesshe

Canonilta tulee kohta myyntiin EOS 500D järkkäri, jossa on fullHD videokuvaus, osta sellanen (OK, maksaa sen 800€ pelkkä runko eli taitaa mennä yli budjetin).
      Mutta niin G10 videokuvaus ei ole kummoinen.
      Vain digitaalinen zoomi käytössä videoinnin aikana, eli melkoisen syvältä jos haluaa kuvata lähellä että kauempana olevia kohteita samaan pätkään.
      Muuten tuo kamera on kyllä kelpovekotin ja itselläni hyvä järkkärien kaveri, kulkee mukana siellä minne ei järkkäriä jaksa kantaa.

• kiitoskiitos

Kiitoksia kovasti että vaivauduit vastaamaan! täytyykin harkita tuota

• roskaa

FullHD-roskaa tarjolla. Mitä tekee videolla jossa on täysin epästandardi kuvausnopeus, 20 kuvaa/s!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe