Täällä on jo melkoisesti juttua G10:stä mutta haluaisin vielä kuulla, killainen sen videokuvaus on. Uusi kamera pitäisi hankkia vähän äkkiä, ja olen nyt päätymässä tähän malliin. Videokuvaus olisi minulle tärkeä, vaikka eihän se pokkareissa ole mitään verrattuna itse videokameraan, tiedän. Kuitenkin, olen kuullut että kameran videokuvauksessa ei ole mahdollista käyttää zoomia, onko se totta? Tietääkö kukaan pokkaria joka yltäisi suunnilleen G10n tasolle, olen tutustunut eri malleihin ja merkkeihin ja tullut siihen tulokseen että se olisi paras. Haluaisin tavallaan järkkärin, työkaveri myisi halvalla kun osti uuden ja paremman, mutta tarvitsen videokuvausta, niin hullulta kun se kuulostaakin!
Canon G10 videokuvaus
3
418
Vastaukset
- yesshe
Canonilta tulee kohta myyntiin EOS 500D järkkäri, jossa on fullHD videokuvaus, osta sellanen (OK, maksaa sen 800€ pelkkä runko eli taitaa mennä yli budjetin).
Mutta niin G10 videokuvaus ei ole kummoinen.
Vain digitaalinen zoomi käytössä videoinnin aikana, eli melkoisen syvältä jos haluaa kuvata lähellä että kauempana olevia kohteita samaan pätkään.
Muuten tuo kamera on kyllä kelpovekotin ja itselläni hyvä järkkärien kaveri, kulkee mukana siellä minne ei järkkäriä jaksa kantaa.- kiitoskiitos
Kiitoksia kovasti että vaivauduit vastaamaan! täytyykin harkita tuota
- roskaa
FullHD-roskaa tarjolla. Mitä tekee videolla jossa on täysin epästandardi kuvausnopeus, 20 kuvaa/s!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780