Heipsis!
Suunnitellaan matkaa ihan lähiviikoille ja katselin HIspaniasta lähtöjä Hurghadaan. Hiukan houkuttelisi, kun hotellit näyttää ihan hyviltä ja lämpöäkin riittää. Eikä se ole kaukana!
Onko kellään Hispaniasta kokemuksia? Miten homma toimii. Entä millaisia hotellit ovat? Ovatko ok? Määrittelemätön majoitus todellakin houkuttelisi, kun hinta on tosi alhainen, mutta jos noista hotelleista joku on ihan rotanloukku, niin sitten maksamme hiukan enemmän :)
Entäpä se pukeutuminen?
Moni hotelleista on aika kaukana keskustasta. Onko tämä hyvä vai paha asia? Suositteletteko enemmän sitä Sakkalan keskustaa vai etäisempiä rantahotelleja?
Hurghada, Hispanian hotellit
8
715
Vastaukset
- Sakka Kala
Oltiin vuoden lopulla Hispanian matkalla ja kyllä meillä ainakin toimi kaikki mitä tarivitsimme.
Eli lento, kuljetus ja hotelli. Mitään kädestä kiinnipitäjää emme matkoilla ole viellä tarvinneet. Määrittelemätön majoitus voipi olla myös muualla kuin esitteen hotelleissa.
Suosittelen pukeutumista vaikka alastikkin tarkenee päivällä. Illalla ja yöllä voi tulla kuitenkin kylmä.
Se on makuasia kaipaako Sakkalon vilinää vaiko hieman rauhallisempaa paikka. Me olimme kauempana
ja aivan tarpeeksi ehdittiin kahdessa viikossa nähdä tuota keskustaa. Matkathan sielä ei maksa juuri mitään. - Hispanian matkalla ollut
Me halusimme lomaltamme rentoa olemista altaalla ja rannalla, valitsimme Alf Leila Wa Leilan, eikä hotelliin tarvinnut pettyä. Sakkalaan pääsi taksilla halvalla ja sama kyyti tuli hakemaankin, kun sovimme kellon ajan. Eikä oman rannan puute vaivannut, bussikyyti naapuri hotellin rantsuun kulki nonstoppina. Snorklausretki varattiin hotellista, paikalliselta.
Hispanian opas oli nuori ja ilmeisesti vasta aloittanut, oli paikalla jokapäivä aamupäivällä. Ei ongelmia matkatoimiston kanssa.
Itse kunnioitin pukeutumisellani paikallista uskontoa ja peitin polveni ja olkapäät liikkuessamme hotellin ulkopuolella. Ei ollut iso vaiva.- molemmille!
Me otimme nyt Hispanian kautta sitten viikon matkan, ei voitu tähän väliin ottaa pidempää, vaikka hiukan houkuttelikin :)
Valittiin Aqua Vista ja All Inclusive, vaikuttaa oikein hyvältä. Katseltiin sitä Alf Leila Wa Leilaa myös!
Ajattelin myös, että hotellista lähtiessä laitan t-paidan ja pidemmän hameen, niin kukaan ei vaivaudu ainakaan minun takiani!
Sitä vielä utelisin, että miten turvallista tuo näiden hotellien ruoka on? Ainakin on kehuttu, että All Inclusive ruoat olisivat ihan hyviä ja ruokaa on riittämiin, mutta uskaltaako sitä ihan hyvin mielin syödä? Olen ymmärtänyt, että hotellien ravintolat ovat kuitenkin niitä turvallisimpia vaihtoehtoja.
Kiitokset teille :) - aqua vista
molemmille! kirjoitti:
Me otimme nyt Hispanian kautta sitten viikon matkan, ei voitu tähän väliin ottaa pidempää, vaikka hiukan houkuttelikin :)
Valittiin Aqua Vista ja All Inclusive, vaikuttaa oikein hyvältä. Katseltiin sitä Alf Leila Wa Leilaa myös!
Ajattelin myös, että hotellista lähtiessä laitan t-paidan ja pidemmän hameen, niin kukaan ei vaivaudu ainakaan minun takiani!
Sitä vielä utelisin, että miten turvallista tuo näiden hotellien ruoka on? Ainakin on kehuttu, että All Inclusive ruoat olisivat ihan hyviä ja ruokaa on riittämiin, mutta uskaltaako sitä ihan hyvin mielin syödä? Olen ymmärtänyt, että hotellien ravintolat ovat kuitenkin niitä turvallisimpia vaihtoehtoja.
Kiitokset teille :)Oltiin muutama viikko sitten Hurghadassa, Aqua Vistassa. Todella hyvä hotelli oli ja onnistunut loma! :) Hotellin ruoka oli hyvää, oli kiva vaihdella ravintoloita kun neljähän niitä siinä hotellissa on. Vaikkakin...kaikki hotellissa olleet suomalaiset kärsi jonkin asteisesta mahataudista. Kannattaa tosiaan syödä vaikka maitohappobakteereja jo etukäteen ja siellä, meillä ne ainakin jonkin verran helpotti ripulia..lisäksi minun piti kuitenkin hakea paikallinen antibioottikuuri, että sain taudin loppuumaan.
Matka oli muuten onnistunut ja mahatauti ei lannistanut lomatunnelmaa :)
Mukavaa matkaa!! - Ihana kuulla :)
aqua vista kirjoitti:
Oltiin muutama viikko sitten Hurghadassa, Aqua Vistassa. Todella hyvä hotelli oli ja onnistunut loma! :) Hotellin ruoka oli hyvää, oli kiva vaihdella ravintoloita kun neljähän niitä siinä hotellissa on. Vaikkakin...kaikki hotellissa olleet suomalaiset kärsi jonkin asteisesta mahataudista. Kannattaa tosiaan syödä vaikka maitohappobakteereja jo etukäteen ja siellä, meillä ne ainakin jonkin verran helpotti ripulia..lisäksi minun piti kuitenkin hakea paikallinen antibioottikuuri, että sain taudin loppuumaan.
Matka oli muuten onnistunut ja mahatauti ei lannistanut lomatunnelmaa :)
Mukavaa matkaa!!Kiitokset! Tosi kiva kuulla, että teillä meni matka siellä hyvin!
Oliko vatsatauti lähinnä ripulia? Sellainen ei nimittäin minun menoani haittaa :) Vatsan sekoaminen ei menoa haittaa!
Ilmeisesti täytyy hiukan varoa sitten ruoissa jsut salaatteja ja jäitä ja kaikkea muuta sellaista. - Tähän...
Ihana kuulla :) kirjoitti:
Kiitokset! Tosi kiva kuulla, että teillä meni matka siellä hyvin!
Oliko vatsatauti lähinnä ripulia? Sellainen ei nimittäin minun menoani haittaa :) Vatsan sekoaminen ei menoa haittaa!
Ilmeisesti täytyy hiukan varoa sitten ruoissa jsut salaatteja ja jäitä ja kaikkea muuta sellaista.Eli mistä sait ne lääkkeet? Onko niitä hotellissa? Helpottaa jännitystä kun tietää etukäteen :)
- apu löytyy
Tähän... kirjoitti:
Eli mistä sait ne lääkkeet? Onko niitä hotellissa? Helpottaa jännitystä kun tietää etukäteen :)
En ole sama vastaaja, mutta kerron omat kokemukseni. Joka hotellilla on lääkäri käytössä,toisissa ympäri vuorokauden ja toisissa se tilataan potilaan luo tarpeen vaatiessa (respaan vaan kertomaan, että nyt tarvitaan lääkäriä).Matkavakuutushan korvaa sinulle kulut sitten Suomessa.Lääkäreillä on kyllä hyvät lääkkeet vatsatautien parantamiseen. Mutta myös apteekeista saat apua,kerrot vaan mitä vaivaa ja antavat hyvät lääkkeet, tietty rahaa vastaan.Monethan hakevat jo varalle heti vatsalääkettä ( esim.Antinal= 5-10 puntaa) ja aloittavat heti oireiden ilmetessä syömään niitä.Mutta älä jännitä suotta, tauti tulee jos tulee, mutta niiden lääkkeet tehoaa ja nopeasti.Mukavaa lomaa!
- Sinulle!
apu löytyy kirjoitti:
En ole sama vastaaja, mutta kerron omat kokemukseni. Joka hotellilla on lääkäri käytössä,toisissa ympäri vuorokauden ja toisissa se tilataan potilaan luo tarpeen vaatiessa (respaan vaan kertomaan, että nyt tarvitaan lääkäriä).Matkavakuutushan korvaa sinulle kulut sitten Suomessa.Lääkäreillä on kyllä hyvät lääkkeet vatsatautien parantamiseen. Mutta myös apteekeista saat apua,kerrot vaan mitä vaivaa ja antavat hyvät lääkkeet, tietty rahaa vastaan.Monethan hakevat jo varalle heti vatsalääkettä ( esim.Antinal= 5-10 puntaa) ja aloittavat heti oireiden ilmetessä syömään niitä.Mutta älä jännitä suotta, tauti tulee jos tulee, mutta niiden lääkkeet tehoaa ja nopeasti.Mukavaa lomaa!
Kiitokset vastauksestasi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760