Oletteko saaneet painonne pysymään kurissa lääkkeestä huolimatta vai lihottaako se joka tapauksessa?
Minulla on kyllä sen verran itsekuria että pystyn olemaan erossa ruuasta ,mutta pelottaa jos lääke lihottaa silleen itsekseen. Jos jokapäivä käyn lenkillä niin eikai se aineenvaihduntakaan kovin voi hidastua?
Kokemuksia? Myös muiden lääkkeiden käyttäjät voivat kertoa kokemuksiaan.
seroquelin käyttäjät/käyttäneet
10
691
Vastaukset
- huanopäivä
.. itsekin syömishäiriöinen (bulimia) etten muuten vain tällä palstalla kysele. BMI tällä hetkellä 19 ja yhtään ylemmäs paino ei saisi ruveta menemään päinvastoin...
- Nimetön
itse olen syönyt seroquelia kolmisen vuotta ja ei se mulla mielestäni painoon oo vaikuttanut.
bmi tuolla 16 ja tais olla enemmän sillon kuin aloitin. ja menee montaa muutakin lääkettä, mutta ei kyl mikään oo saanu mua syömään enempää/lihomaan tms. mutta ne auttaa järjen rippeitä pysymään kasas :) - huanopäivä
Nimetön kirjoitti:
itse olen syönyt seroquelia kolmisen vuotta ja ei se mulla mielestäni painoon oo vaikuttanut.
bmi tuolla 16 ja tais olla enemmän sillon kuin aloitin. ja menee montaa muutakin lääkettä, mutta ei kyl mikään oo saanu mua syömään enempää/lihomaan tms. mutta ne auttaa järjen rippeitä pysymään kasas :)kiitos vastauksesta. Olet ainoa tällä hetkellä kuka on vastannut ettei vaikuttanut suuresti painoon.
Minua kuitenkin pelottaa niin valtavasti.. En halua olla sellainen lääkepöhö.. ymmärrätte varmaan.. - comment
huanopäivä kirjoitti:
kiitos vastauksesta. Olet ainoa tällä hetkellä kuka on vastannut ettei vaikuttanut suuresti painoon.
Minua kuitenkin pelottaa niin valtavasti.. En halua olla sellainen lääkepöhö.. ymmärrätte varmaan..Ei se niinkään aineenvaihduntaa hidasta, mutta lisää ruokahalua ja sitä kautta lihottaa. Ja toisaalta myös väsyttää monella, makoilussa ei paljon kaloreita kulu.
Itse olen lihonut pari kiloa kuussa tuolla lääkkeellä. En ole ikinä ollut näin nälkäinen. Tosin olen vieläkin alipainoinen, mutta ei kai tätä voi loputtomuuksiin katsoa.
- käyttäjä
eli minulle määrättiin seroquelia masennukseen joskus kun olin 13? painoa tuolloin ennen lääkitystä oli 52kg, ja vuoden syötyäni lääkettä oli painoa 76kg!!!! eli lääkekyllä ainakin lihotti! pituutta mulla on siis sen 172-4cm että näin... mutta sit kyllä paino tuli alas jonkin ajan päästä...x) tosin bulimiaan lääke ei kyllä voikuttanut koska sairastuin vielä lääkettä syödessäni... nyt kun olen lopettanut on bulimiakin kadonnut. en tiedä onko näillä yhteyttä.... sellaista.
- anasince97
mä oon syöny tätä lääkettä vuodesta 2006... mulla menee niinkin paljon kuin 800mg päivässä!! nyt kun TODELLA tarviin saada painoa alas taidan ite vähentää annosta... en kyl suosittele muille tekemään näin... :/
- kokemusta helkkari...
anasince97 kirjoitti:
mä oon syöny tätä lääkettä vuodesta 2006... mulla menee niinkin paljon kuin 800mg päivässä!! nyt kun TODELLA tarviin saada painoa alas taidan ite vähentää annosta... en kyl suosittele muille tekemään näin... :/
Joo,siis seroquelia vedän edelleeen, ei auta muuten , mut eihän mulle ees kerrottu et se lisää ruakahalua!
No lihoin 38 kgstä 41 kgseen ;(
- vaikuttanut.
Minua ei ole lihottanut (annos on vaihdellut 25-50mg), tai siis se ei ole vaikuttanut ruokahaluihin (syöminenhän se lihottaa, ei lääke).
- sunfien
Minä käytän seroguelia yhteensä 400mg ja se on minulla nostanut painoa, aika paljonkin.
- ,,..hfjfs..
oon syönyt vuoden seroquelia annoksella 700 mg enkä ole lihonnut yhtään. Eli kuten vastausksista huomaat, se on hyvin henkilökohtaista että lihooko vai ei ja millä annoksella. kyllä sitä lihoo jos on hyvin masentunut ja makaa vaan sohvalla, mutta en usko että lääke itsessään ketään lihottaa monia kiloja. kyse on muista elämäntavoista ja omasta vireystilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163