Onko kenelläkään kokemusta riihivuoren vuokra mökeistä. Olen vuokraamassa riihirinne mökin ja haluaisin tietää vähän mökin/laskettelupaikan tasosta. Onko paikka kuollut. Kiitoksia jo etukäteen.
Riihivuori
4
1160
Vastaukset
- dop
eipä siellä riihivuoressa mitään iltaelämää ole, parempi mennä jyväskylään kuin odottaa ihmeitä tapahtuvan. mökit ovat ihan mukavia, ja nuo n. 4 hengen rinnemökit ovat muutamien kymmenien metrien päässä rinteestä, eli ihan mukava sinänsä.
- Tunturisopuli
No joo...Kai se vahan kullut paikka on.Itse kayn Jyvaskylan Laajavuoressa.Siella on ehka vahemman rinteita,mutta iltaelamaa:)
Laajavuori on tosi hyva snoukkaajille silla siella on alyttoman paljon hyppyreita,reileja jne...Sen kokoon verrattuna
Siinahan on Jyvaskyla vieressa jossa voi hyvin rattoisasti viettaa iltansa.. - laskija
Riihivuoren laskettelukeskus on yksi eteläsuomen parhaista vaikka ei pidäkkään itsestään suurta ääntä, vastaahan siellä rinteistä ja vuokraamosta muutaman vuoden takainen nopeuslaskun maailaman kärkimies joten sillä puolella on varmasti tietoo..
- Aktiivi
Itse kyllä suosittelen Laajavuorta... On lähellä keskustaa joten löytyy myös muuta aktiviteettiä illanviettoon. Riihivuoressa ei ole sitten yhtikäs mitään ja jos bilettään meinaa lähtee niin ei muutakuin mittari alle ja Jyväskylään, kun Muuramekaan ei tarjoa puitteita biletykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491578Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881074- 89986
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188924Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98863Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20861- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70799