Ei voi ymmärtää, että ihmiset täällä haikailee jonkun perään joka on ollut ottamatta yhteyttä
2-8 kuukauden ajan. Ettekö te jo siinä vaiheessa tosiaankaan ymmärrä ettette merkitse yhtään mitään sille henkilölle. Jos tunteita olisi, niin ikävä vaivaisi myös tätä toista osapuolta, ja siinä tapauksessa hän olisi jo ottanut yhteyttä sinuun. Usko huviksesi, jos et muuten.
Sinulle
20
1152
Vastaukset
- ulkopuolinen.
Kyllä minä tiedän tapauksia, joissa ihminen olisi halunnut ottaa yhteyttä mutta kun ei uskaltanut kasvojen menettämisen pelossa.
Jotkut eivät osaa pyytää anteeksi tai antaa anteeksi, mutta silti kaipailevat.
Älä nyt kaikkien ihmisten puolesta puhu. Ei se ole sinulta pois, jos joku tänne kirjoittelee. - taidat olla aika
nuori ja elämänkokemusta puuttuu, koska teet tuollaisia yksinkertaistettuja oletuksia.
Ei asiat ole noin yksinkertaisia ollenkaan.
Täällä pyörii ihmisiä, jotka eivät ole ottaneet yhteyttä tai joihin ei ole otettu yhteyttä VUOSIIN tai jopa KYMMENIIN vuosiin!
En itsekään ole ottanut yhteyttä, vaikka tunteita on. Toisen osapuolen tunteita en mene arvailemaan, mutta se ettei ole ottanut yhteyttä, ei kerro yhtään mitään.
Joten en usko huvikseni enkä usko muutenkaan. Turhaan kirjoiti tuonkin viestin, koska varmaan hyvin harvaa se koskettaa mitenkään. - sille ihmiselle
todellakaan merkitse mitään, sanoihan hän itsekin niin ettei tunne enää mitään. Mut tänne on hyvä purkaa kaikki häntä kohtaan olleet tunteet ikävästä- kiukkuun -vihaan,kaikki ne sanomattomat sanat, jotka haluaisi tuolle ihmiselle osoittaa, kunnes järki voittaa,ja ei todellakaan itsekään kaipaa, oliko hyvä perusteltu selitys?
- kirjoittaminen ei
ole kovin hyväntahtoista. Etenkin jos painiskelee sellaisten ajatusten kanssa, että välittääkö se ihminen. Jos ei ihan tiedä.
Tahallasi luot negatiivisia ajatuksia.... - ikiaikainen
Mutta eipäs halutakaan pilata ikävää tapaamisella tai yhteyksillä.
- olet...
sorry:) Itse ainakin tiedän jo "meidän" kohdalta, että tunteet on molemminpuoliset. On vaan pieniä hankaluuksia yhteydenotossa, mutta asia tulee selviämään:) T:Pitkään ikävöinyt
- teitä..
onnellisia kyyhkyläisiä:)
kuka on se onnellinen ..kerro..tai älä kerro ..en halua pettyä taas:)
onnea kuitenkin matkaan.. - taida..
teitä.. kirjoitti:
onnellisia kyyhkyläisiä:)
kuka on se onnellinen ..kerro..tai älä kerro ..en halua pettyä taas:)
onnea kuitenkin matkaan..kertoa en:)
- olet oikessa..
mutta kun jää jälkeen se ikävä ja kaipaus tähän henkilöön, ja juuri sitä varten on tämä palsta ,ettei tarvitse sitä ihmisriepua enään vaivata, mistä sä sen voit tietää mitä toiseen ikävää ja kaipaukseen voi liittyä ,ehkä sun pitää kesittyä omaan elämään ja jos se sun elämäsi on mielestä tasapainossa ja ei ole ikävä enään ketään,niin jatka matkaasi äläkä vaivaa enään päätäsi kenenkkään vuoksi ,anna muut vaan ikävöidä rauhassa !
usko vaan huviksesi ettei ettei täällä mikään viesti ole sulle edes tarkoitettukaan ,vaan tämä on yleinen palsta ja ne viestit haihtuu pikku hiljaa taivaan tuuliin ,niinkuin myös ikävä ja kaipaus. - sua pientä reppanaa !!
Enempää et voisi sitten metsään mennä kuin nyt menit.
Näköjään sulle ei oo paljookaan selvinnyt viä
tästä elämästä!
Ja ihan totisella naamalla naputtelit??
Kasvahan kaikessa rauhassa ja ehkä kerran huomaat
itekin miten hölmöjä oot joskus tänne kirjoitellut.
Naurut sulle :)- ulkopuolinen.
Nuoret ihmiset eivät osaa ajatella että yksi vuosi aikuisen ihmisen elämässä menee tosi nopeasti.
Ei siinä ajassa joku tosi ihastus vielä unohdu, välttämättä.
Nuorilla on ihan eri juttu. En minäkään joskus teininä muistellut edellisen viikon tapahtumia, elämä oli silloin vain toisenlaista.
- ehkä..
olet oikeassa ,mun varmaan pitäisi lopettaa turha kaipailu ,ehkä hän ei ikävöikkään minua enään,niinkuin olen kuvitellut.
Voisitko kertoa kenelle viestisi oli tarkoitettu n vain m ,jos se olen minä ketä tarkoitat, olisin siitä kiitollinen ja jäätäisin tämän palstan lopullisesti taakseni?
olen ollut noin 3kk..täällä? - paras..
tyhmyydenosoitus!!
- sentään --__--
on se vaan niin hyvä juttu että täällä on tämmönen kotitarvepyssoloki joka näin vaan suit
sait neuvoo meitä muita näissä syrämmen asioissa.
Kuinkahan helvatan kauvan minäkii sitä Helunaa
oisin mielessäni märehtinny, mutta nyt sitten
nakkasin sen miälestäni tonne kevättuulen vietäväksi.
Koskas oisii seuraava vastaanottoaikaa?- kun..
lämmitti mieltä ,oli niin osuvasti sanottu:)
- Etellinen.
kun.. kirjoitti:
lämmitti mieltä ,oli niin osuvasti sanottu:)
mutta vittuuksissanihan tuon kirjootin ja Helunankin otin takaisn ikävöitymään.
Ikävä kattos toisen ihmisen tykö ei kysy aikaa.
- Toinenkin ajattelee
Niinkuin sinä ajattelet täällä olevista?
- antaa..
mulle hieman enempi tuota aikaa 2-8kk...liian lyhyt ,tarvis viellä ainakin 2kk.. .lisää sit on kesäääääää..jippiiiiiiii..ja sen jälkeen olet menneen talven lumia .
- ilkee..
mä en tykkää susta enään.
- menee..
niin että sitä saa mitä tilaa!
Lopeta itte nuo typerät idiiiiiiiiiiiottimaiset LURITUKSET ekana,ja kirjoita seuravaaksi se oma kirjoittamasi teksti siihen aloitukseen senkin paskiainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938