Onko mahdollista saada useampi rgb-kuva cmykiksi samanaikaisesti? On niin monta kuvaa ettei viitsisi yhtä kerrallaan muuntaa. Kiitos paljon vastauksista!
useamman kuvan muuntaminen cmykiin samanaikaisesti
5
669
Vastaukset
- Jaska Perusjaska
Ensin teet muunnoksesta macron.
Action-paletti. New action. Record. Sitten Edit -> convert to profile -> haluamasi cmyk-profiili.
Voit tehdä myös muita säätöjä tässä vaiheessa.
Sitten painat action-paletista stoppia.
Nyt voit image processorilla tai batchilla käydä läpi kansioittain kuvat, ajaa tekemäsi macron niihin ja tallentaa.
Molemmat löytyvät file-valikon alta. En tiedä mitä käytännön eroa tässä noilla kahdella on tässä tapauksessa on. Muistaakseni batch avaa kuvat photoshoppiin ja tekee muutokset siinä, joten image processor on ehkä vähän nopeampi.- Kiittävä123
Säästit minut paljolta vaivalta :)
- :-_____--____
Montakohan kymmentä tuhatta kuvaa lie kyseessä, vaiko vain laiskuus.
Tee makro jos et viitsi hetkeä istua koneella. Mutta käsin nekin o talletettava, kuva kerrallaan.- Kysyvä123
Mutta päälle 200 kuvassa toi säästää jo vähäsen aikaa ja vaivaa.
- -JohannaR-
Kyllä makroon saa tallennuksenkin. Itse käytän sitä töissä, kun pitää tehdä rgb/jpg -> cmyk/tiff. Hyvin onnistuu. Makro tallentaa sen samalle nimelle, mutta eri formaattiin. Silloin aluperäinenkin kuva säilyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741