Mitäs sanotte tuleeko Afganista suomalaisten pelle-sotilaiden "asuttamia" ruumispusseja kunhan vaalit alkavat? Itse veikkaan että suomi-pellet ovat leirivartijoinnissa kun muut turvaavat vaalien onnistumista. Vai mitä? Me ollaan ihan pellejä koko asuomen armeija. Meillä on p0aska taso intissä ja siellä on naisiakin joista ei ole mihinkään!! Ja jätkät täysiä hinttejä!
Itsekritiikki olis tarpeen!
Afganistan?
6
1909
Vastaukset
- Korvenkontio
sitähän tuossa näyttikin tulevan. Oletko jostain katkera vai onko periytyvää sorttia sieltä "käpypuolelta".
- korkea
No, olipas reilu ja perusteltu yhteenveto.
Alemmuus kompleksi johtaa usein tuonlaisiin reaktioihin. - Sissi-K
Noin hurjasti kun avaudut...taitaa olla silleen että ite et pärjänny 6kk Parolan EHK:ssa
- UNTS!
"Meillä on p0aska taso intissä ja siellä on naisiakin joista ei ole mihinkään!! Ja jätkät täysiä hinttejä!"
Taijat puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä...- sama hemmo
Rt-tehtävissä, mikäli sitä pelleisyä sellaiseksi voi kutsua, olen ollut ja intti käytynä, eli olen nähnyt ja tiedän mistä puhun ! Voin sanoa että taso on suoraan perseestä ja hävrttää ihan ne lapset! Maassamme olisi oikeita sotilaitakin, kunhan ei niitä säkylän pellejä päästetä jylläämään ja laskemaan motivaatiota!
- HML1980
sama hemmo kirjoitti:
Rt-tehtävissä, mikäli sitä pelleisyä sellaiseksi voi kutsua, olen ollut ja intti käytynä, eli olen nähnyt ja tiedän mistä puhun ! Voin sanoa että taso on suoraan perseestä ja hävrttää ihan ne lapset! Maassamme olisi oikeita sotilaitakin, kunhan ei niitä säkylän pellejä päästetä jylläämään ja laskemaan motivaatiota!
Jos tosiaan pääsit RT hommiin niin taisit lentää ulos sieltä sattuneesta syystä kun noit katkera olet. Olisko viina ollut syynä, kuulinkin juuri kaverilta että sinunlaisesi rääväsuu sai Kosovosta lähtöpassit ja vieläpä ilmaisen saattueen kotimaahan takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984