Afganistan?

Turvailijana ollut

Mitäs sanotte tuleeko Afganista suomalaisten pelle-sotilaiden "asuttamia" ruumispusseja kunhan vaalit alkavat? Itse veikkaan että suomi-pellet ovat leirivartijoinnissa kun muut turvaavat vaalien onnistumista. Vai mitä? Me ollaan ihan pellejä koko asuomen armeija. Meillä on p0aska taso intissä ja siellä on naisiakin joista ei ole mihinkään!! Ja jätkät täysiä hinttejä!

Itsekritiikki olis tarpeen!

6

1981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korvenkontio

sitähän tuossa näyttikin tulevan. Oletko jostain katkera vai onko periytyvää sorttia sieltä "käpypuolelta".

• korkea

No, olipas reilu ja perusteltu yhteenveto.

Alemmuus kompleksi johtaa usein tuonlaisiin reaktioihin.

• Sissi-K

Noin hurjasti kun avaudut...taitaa olla silleen että ite et pärjänny 6kk Parolan EHK:ssa

• UNTS!

"Meillä on p0aska taso intissä ja siellä on naisiakin joista ei ole mihinkään!! Ja jätkät täysiä hinttejä!"

Taijat puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä...

• sama hemmo

Rt-tehtävissä, mikäli sitä pelleisyä sellaiseksi voi kutsua, olen ollut ja intti käytynä, eli olen nähnyt ja tiedän mistä puhun ! Voin sanoa että taso on suoraan perseestä ja hävrttää ihan ne lapset! Maassamme olisi oikeita sotilaitakin, kunhan ei niitä säkylän pellejä päästetä jylläämään ja laskemaan motivaatiota!

• HML1980
        sama hemmo kirjoitti:

Rt-tehtävissä, mikäli sitä pelleisyä sellaiseksi voi kutsua, olen ollut ja intti käytynä, eli olen nähnyt ja tiedän mistä puhun ! Voin sanoa että taso on suoraan perseestä ja hävrttää ihan ne lapset! Maassamme olisi oikeita sotilaitakin, kunhan ei niitä säkylän pellejä päästetä jylläämään ja laskemaan motivaatiota!

Jos tosiaan pääsit RT hommiin niin taisit lentää ulos sieltä sattuneesta syystä kun noit katkera olet. Olisko viina ollut syynä, kuulinkin juuri kaverilta että sinunlaisesi rääväsuu sai Kosovosta lähtöpassit ja vieläpä ilmaisen saattueen kotimaahan takaisin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1874
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe