bmw jarrulevyn

maalaus?

millä maalilla ootte maalanneet bemarin jarrulevyt et ne näyttää punasilt vanteen takaa,mä maalasin tavallisella ja kuumakestolla mut ei taho levyssä pysyy millään,joillain on kuulema pysyny ja nähnykki punaset jotka tosi siistit.

18

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan kylmästi

jarrutella ne punaisiksi niin kuin formuloissakin on.

• ole...

pysyvää. Eiköhän se maalaus ole paras tapa.

• Vaan laitat
        ole... kirjoitti:

pysyvää. Eiköhän se maalaus ole paras tapa.

huulipunaa jarrupalojen ja levyn väliin. En tiedä mikä huulipuna on parasta, kannattaa kysyä audipalstalta ne pojat tietää paremmin näistä...

• noin?
        Vaan laitat kirjoitti:

huulipunaa jarrupalojen ja levyn väliin. En tiedä mikä huulipuna on parasta, kannattaa kysyä audipalstalta ne pojat tietää paremmin näistä...

Jos oikein muistan niin Rellu ja BMW oli todella hyvin loistanut homoauto äänestyksessä. Kyllä täältä saa parhaimmat huulipuna vihjeet, myönnä pois.

• onko...
        noin? kirjoitti:

Jos oikein muistan niin Rellu ja BMW oli todella hyvin loistanut homoauto äänestyksessä. Kyllä täältä saa parhaimmat huulipuna vihjeet, myönnä pois.

siinä jotain pahaa?
        -Pärre, 125i cabrio-

• että näistä tietäisin
        noin? kirjoitti:

mutta jos kerran itse pyörit ja tutkit niin eikö sinun itse pitäs tietää... Muistelet vaan.

• varmaan
        että näistä tietäisin kirjoitti:

mutta jos kerran itse pyörit ja tutkit niin eikö sinun itse pitäs tietää... Muistelet vaan.

sitten homosivu. Tänne oli linkitetty se äänestys, että näin.

• muisti tosiaan...
        varmaan kirjoitti:

sitten homosivu. Tänne oli linkitetty se äänestys, että näin.

Luulen sinulla olevan dementia! Varmasti muistat kun kollaat audin hansikaslokerosta kaikki huulipunat että mikä oli parasta... Luulen myös että muistisi pätkii toisessakin asiassa eli kyseisessä linkissä, tutki sivuhistoriaasi, luulenpa ettet muista sitäkään kun olet sitä itse tänne linkittänyt...

• ...................
        muisti tosiaan... kirjoitti:

Luulen sinulla olevan dementia! Varmasti muistat kun kollaat audin hansikaslokerosta kaikki huulipunat että mikä oli parasta... Luulen myös että muistisi pätkii toisessakin asiassa eli kyseisessä linkissä, tutki sivuhistoriaasi, luulenpa ettet muista sitäkään kun olet sitä itse tänne linkittänyt...

Viestissäsi ei ole mitään tolkkua. Ensinäki en aja Audilla, enkä todellakaan käytä huulipunaa (sinusta en ole varma) toisekseen miten minulla voi olla huono muisti jos kerran muistin että se linkki on tänne laitettu. Taitaa se huono muisti vaivata sinua.

• että muisti
        ................... kirjoitti:

Viestissäsi ei ole mitään tolkkua. Ensinäki en aja Audilla, enkä todellakaan käytä huulipunaa (sinusta en ole varma) toisekseen miten minulla voi olla huono muisti jos kerran muistin että se linkki on tänne laitettu. Taitaa se huono muisti vaivata sinua.

lähtee heti kun on jotain tehnyt. Eli muisti voi toimia hyvin kaksikin päivää oireitta ja muistat mistä linkin aina löytää... Esim kirjainmerkeistä?
        Jos tuntuu että muistisi on kumminkin hyvä ja tunnet itsesi olevan "normaali" mikä ei välttämättä kuitenkaan pidä paikkaansa, verraten esimerkiksi alkoholismi jota sairastavat ei useinkaan tunnusta sairautta... Neuvonkin ottamaan yhteyttä http://kemi.terve.com/mielenterveyspalvelut/mielenterveys_palvelut

Toivottavasti ongelmasi löydetään, vaikka ei niin on siellä kumminkin ammattiapu lähellä.

• se sinä
        että muisti kirjoitti:

lähtee heti kun on jotain tehnyt. Eli muisti voi toimia hyvin kaksikin päivää oireitta ja muistat mistä linkin aina löytää... Esim kirjainmerkeistä?
        Jos tuntuu että muistisi on kumminkin hyvä ja tunnet itsesi olevan "normaali" mikä ei välttämättä kuitenkaan pidä paikkaansa, verraten esimerkiksi alkoholismi jota sairastavat ei useinkaan tunnusta sairautta... Neuvonkin ottamaan yhteyttä http://kemi.terve.com/mielenterveyspalvelut/mielenterveys_palvelut

Toivottavasti ongelmasi löydetään, vaikka ei niin on siellä kumminkin ammattiapu lähellä.

olet joka tarvitsee apua. Luulotauti kun ei ole mikään lievä sairaus.

• Dementiaa voi
        se sinä kirjoitti:

olet joka tarvitsee apua. Luulotauti kun ei ole mikään lievä sairaus.

verrata alkoholismiin... Jos joku kertoo totuuden mitä ei itselleen halua myöntää "että minussa on vikaa" vastaa hän yleensä hyökäten ja syyttelemällä muita.

• muuten
        Dementiaa voi kirjoitti:

verrata alkoholismiin... Jos joku kertoo totuuden mitä ei itselleen halua myöntää "että minussa on vikaa" vastaa hän yleensä hyökäten ja syyttelemällä muita.

itse tasan samaa. Eli sinä olet vainoharhainen ja minä dementikko, ok. En jaksa kinata tuollaisen kanssa. voit nyt keskustella itsesi kanssa jos huvittaa.

• Jo työni puolesta
        muuten kirjoitti:

itse tasan samaa. Eli sinä olet vainoharhainen ja minä dementikko, ok. En jaksa kinata tuollaisen kanssa. voit nyt keskustella itsesi kanssa jos huvittaa.

huomaan ongelmat ihmisissä vaikka he ei sitä itse tiedosta. En siis ole mikään "vittuilia" vaan olen positiivinen ihminen ja ajattelen muiden hyvinvointia, yrittämällä auttaa... En siis tarkoita että otat heti yhteyttä kyseiseen linkkiin vaan koitat miettiä ensin että olisiko tosiaa aihetta,... Tarkoitan miettimällä että tutkit itseäsi mikä on normaalia ja mikä ei, eikä ole häpeän asia kun yhteyttä otat... Se on askel parenpaan mutta kaikki alkaa myöntämisellä.

• hei...

iha sika siidet. Mä maalasin myös mun e36:n levyt punaseks. ajattelin kyl vaihtaa levyt rumpuihin kun niissä pysyy paremmin maalit.

• juuri nettikeskusteluissa

että voi ihan vahingossa vastailla omiin viesteihin, koska ei muista itse kirjoittaneen sitä...

• Kaikki kestää

Siis maalat jarrulevyt.
      Voiko enää tyhmempää yritystä olla???
      Voi varmaan.

• kaksi eri

persoonaakin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe