hitto,en pysty ajaan ladalla koska siinä ei oo abs jarruja ja ajonvakausjuttuja ja tehostimia ja ilmastointia...ja se on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN VARALLIINENNNNKINNN!!! voi että!!!!!! jotkut sanoo neiteilyksi tätä mutta mä en vaan pysty ajaa ladalla ku se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinn surkeeeeeeeee!miten ne ennen on pystyny? voi että!
ei pysty ajaan
5
288
Vastaukset
- kun toi jaloillaan nimimerkki
tosi törppö tapaus,jos nyt on selvinkään päin
- 9. vuosi omistajana
Minä olen maailman paras kuski! Olen pystynyt ajamaan maailman vaarallisimmalla Lada 110 yhdeksän vuotta ilman kolaria! Tähän pystyy vain huippukuski! Jos Ferrari saa tiettää tästä, antavat he Kimille potkut ja palkaavat minut tilalle.
- tunnustat
Kun tunnustaa sen että Lada on täysin paska auto on helpompi alkaa harkita ihan oikean auton ostamista. Monet Lada-kommunistit yrittävät vieläkin uskotella itselleen että Lada on ihan kelvollinen auto mitä se ei ole kuten sinäkin juuri kerroit.
- kuinka voimakkaita
kiksejä, kun käytit mielestäsi inhottavimpia sanoja Lada ja kommunisti. Ovatko mielestäsi nämä sanat sellaisia, että enää ihmistä halventavia sanoja ei olekkaan. Olet luultavasti justiinsa "Homotteluiän" ohittanut ja tutin poistanut taskusta komeron ylimmälle hyllylle. Joko tulevana Jouluna kirjoitat Joulupukille, että pitäisi saada jonkunlainen aparaatti, jolla voisi poistaa ylähuuleen tarttunutta untuvaa. Jos käsin yrittää käypi kipeästi. Mikä on seuraava nimittelykausi edellisten jälkeen. Olisiko se tyttöjä alentavaa nimittelyä. Autoista sinä et tunnu ymmärtävän ja tietävän muuta kuin, että niitä ei saa kivittää eikä naarmuttaa.
- CLK
kuinka voimakkaita kirjoitti:
kiksejä, kun käytit mielestäsi inhottavimpia sanoja Lada ja kommunisti. Ovatko mielestäsi nämä sanat sellaisia, että enää ihmistä halventavia sanoja ei olekkaan. Olet luultavasti justiinsa "Homotteluiän" ohittanut ja tutin poistanut taskusta komeron ylimmälle hyllylle. Joko tulevana Jouluna kirjoitat Joulupukille, että pitäisi saada jonkunlainen aparaatti, jolla voisi poistaa ylähuuleen tarttunutta untuvaa. Jos käsin yrittää käypi kipeästi. Mikä on seuraava nimittelykausi edellisten jälkeen. Olisiko se tyttöjä alentavaa nimittelyä. Autoista sinä et tunnu ymmärtävän ja tietävän muuta kuin, että niitä ei saa kivittää eikä naarmuttaa.
Minusta tuo oli ihan asiallinen vastaus. Sehän oli nimenomaan rehellinen ja suora kannanotto ja sisälsi täyttä asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958