Kerroin toimittajalle kaiken mitä tiedän kaupan esivalmisteluista, ym.
Kertomus kesti noin 30 min,toimittaja uskoi mitä kerroin mutta sanoi jos tämän laitan lehteen olen entinen toimittaja.
Eli lehteen tulee kevyempi versio?
Hesari teki puhelinhaastattelun
9
420
Vastaukset
- kiva haastattelu
haastateltiinkohan Taipaletta, Persu Fillaria vai Adressi Mänttäriä.
- noista on,
kun on noin hauska haastattelu.
- J.Taipale
Laajakoskesta haastattelu, ei ollut minun. mutta ei tiedä jos vaikka niin vielä käy, sillä olen kyllä sinne lähettän jo n1.5kk sitten sähköpostia aiheesta, melko kattavalla selvityksellä.
Joku muu on tuossa asiassa ollut enemmin esillä kun esim minä, joten,,,
Minua on kyllä HS haastatellut Kervisen asian ympäriltä, enkä silloin säästellyt sanojani tai asiasta olevaa tietoa. Olen myös sinne lähettänyt tiedotuksia silloin tällöin, että tietävät missä asia suurinpiirtein kulkee.- tapahtui niin
että ne otti Kervisen asioista selvää, joten juttu jäi siihen.
- varmaan kävi.
tapahtui niin kirjoitti:
Kuinkakohan moneen paikkaan sitä Kervisjuttua on yritetty työntää. Oiskohan se nyt Wonttefullin kanssa menossa Eu:hun?
- ..................
tapahtui niin kirjoitti:
olihan siitä juttu HS lehdessä ja kuulemma hesan metrossakin siitä on puhuttu!
- nimeä myöten
tapahtui niin kirjoitti:
Taipale nimi oli myös mainittu siellä metrossa, ja perussuomalainen puolue.
- olla tarkkana
nimeä myöten kirjoitti:
Taipale nimi oli myös mainittu siellä metrossa, ja perussuomalainen puolue.
kun menee metroilemaan, mitä ne siellä oikein tietää näistä Kotkan salaisistakansioista.
- presidentille
kirjoittaa Kervisestä. Voisi armahtaa Askon.Tarja on tosin demari,mutta humaani ihminen. Tiedän yhden kotkalaisen joka on kirjeenvaihdossa Tarjan kanssa,nimeä en paljasta. Ei ole demari,aikuisen oikeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780