Kyllä hävettää viimme lauantai kun ei muista mitään siis join kolme olutta baarissa enkä muista edes miten olen päässyt kotiin. Selasin tässä puhelinta ja kääk ei ole todellista olen soittanutkin jollekkin henkilölle kelle ei enää pitänyt ikinä soittaa hävettää pirusti.
Noloa
kännäämistä
2
737
Vastaukset
- sellaset
numerot, mihin ei pidä enää ikinä soittaa. Yksinkertaista.Ja mitä sitten kännäämisestä, et varmaan ole ainut ääliösoittojen tekijä tässämaassa.
- se liika alko
saattaa teetättää, opettele juomaan kohtuullisesti tai lopeta kokonaan juominen, selvinkin päin on kivaa elämässä ja ei tarvitse nolostella ja hävetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013