Tekninen johtaja.

kaikki tietävä...

Jos sattuupi olemaan sellainen asia, mitä en satu tietämään, niin puhelin soitto kunnan tekniselle johtajalle, niin olen yhtä asiaa viisaampi. Niinhän se lehdessäkin lukee, että lisätietoja antaa teknillinen johtaja AW. Mutta toisinaan jään vastausta vaille, kun (kaikki tietävä, kaukaa viisas ja kaikki valtias) ei vastaa puhelimeen, vaikka paivän jos toisenkin soittelis. TÄYTYY VARMAAN KOMMUNIKOIDA TELEPATIALLA.

10

1996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan ok

Onko kivaa ampua puskasta? Tuntuuko hyvältä?

• Laaksoviitta

Ei se vastaa mullekkaan enään,yhteenaikaan soittelin sinne päivittäin ja monesti olin niin kännissä etten muistanut että olin soittanut.Hermostu koko mies kun samoista asioista kyselin.Turha sille on soitta

• Liikennemerkin kääntö.

Kuulehan Antti jos sulla jää aikaa, kävisitkös kääntämässä liikennemerkin oikeinpäin, sieltä uuden kauppakeskuksen pihasta.

• kuules antti

Sinä et todellakaan vastaa puheluihin. Minä tiedän ja Sinä tiedät.

• nimelläsi
        kuules antti kirjoitti:

Sinä et todellakaan vastaa puheluihin. Minä tiedän ja Sinä tiedät.

Kirjoitit: "Sinä et todellakaan vastaa puheluihin. Minä tiedän ja Sinä tiedät".    

Tässä on epäkohteliasta juuri se, että Sinä olet rohkeasti ANONYYMI, mutta Antin pistit julkiseen häpäisyyn...Onko nyt kivaa? Tuliko sulle?

Minusta tuo on rintamakarkureiden hommia. Ole mies ja vittuile omalla nimelläsi! Ellet pysty niin ole hiljaa, hiton puskasta ampuja.

• alkaa
        nimelläsi kirjoitti:

Kirjoitit: "Sinä et todellakaan vastaa puheluihin. Minä tiedän ja Sinä tiedät".    

Tässä on epäkohteliasta juuri se, että Sinä olet rohkeasti ANONYYMI, mutta Antin pistit julkiseen häpäisyyn...Onko nyt kivaa? Tuliko sulle?

Minusta tuo on rintamakarkureiden hommia. Ole mies ja vittuile omalla nimelläsi! Ellet pysty niin ole hiljaa, hiton puskasta ampuja.

"Tässä on epäkohteliasta juuri se, että Sinä olet rohkeasti ANONYYMI", vaikka me kaikki tässä tiedämme, että etunimesi alkaa Vinoilun ekalla kirjaimella..

• reilua
        alkaa kirjoitti:

"Tässä on epäkohteliasta juuri se, että Sinä olet rohkeasti ANONYYMI", vaikka me kaikki tässä tiedämme, että etunimesi alkaa Vinoilun ekalla kirjaimella..

Kun mollaat ihmistä julkisesti, niin tee se reilusti omalla nimellä!

• mollaaminen
        reilua kirjoitti:

Kun mollaat ihmistä julkisesti, niin tee se reilusti omalla nimellä!

eihän mollaaminen ole oikein täällä netissä, edes nimellä.

• Puhelinterroristi

Ala-arvoista haukkua nimettömänä ja aiheettomasti asiallista ja oikeudenmukaista virkamiestä. Tekstistäsi päätellen olet henkilökohtaisesti kaunainen henkilölle.

• joopa joo

Persereiästä koko äijä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6406
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4021
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      39
      3355
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2750
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      618
      1340
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      743
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      63
      728
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      719
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      718
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      709
    Aihe