ajoittain kirjoittajia, jotka kertovat kovasta vihasta vanhempiaan kohtaa.
Miten tämä aihe liittyy biopalstalle, emme me ole heitä kasvattaneet.
Murkkuiässähän kaikki tekevät irrottautumista vanhemmistaa ja sehän on normaala. Se ei kuitenkaan ole normaalia, että murrosikä vihan kera jää päälle lopuksi elämää.
Vanhempiaan vihaavat lapset
3
251
Vastaukset
- ne vahvasti kuuluu
jos biovanhempiaan vihaa, heidän oma biohan heidät kasvattanut, ja tolla ajattelutavalla ei kyllä kuuku ADHD, koulukiusaus tapaukset y.m muutkaan tänne kuulu kiusataanko siellä koulussa kenties teitä biovanhempia? minä itse yritän kyllä niin olla lasteni kanssa yhteydessä ja aina tapaamiset pitää näyttää rakkautta ja huolenpitoa ettei, kun kotiin tulevat, heillä ainakaan viha ole päälinmäisenä kun minua ajattelee.
- kirjailla lähinnä
naapuripalstalle, niin ei hänen korkealentoisia sieluntuotoksiaan tarvitsisi täällä katsella.
- totisesti ihmettelen
miksi täällä syytetään joitan nimimerkillä kirjoittavia vastauksia, että kaikki olisivat heidän kirjoittamia juttujaan!
Täällähän voi kuka vain kirjoittaa ilman nimim. ja te aina luulette niiden olevan joidenkin nimim. kirjoittavien juttuja!
Luulo ei ole tiedon väärti eli lopettakaa turha arvailunne, biot!
Minäkin lueskelen juttujanne, ei ole osaa eikä arpaa enää kumpaakaan suuntaan, mutta olen huomannut kuinka alhaiseksi toistenne kiusaus ja syyttely (turhaan) on mennyt!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1257139Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234934L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664276TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153463Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242271Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2761701- 671465
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221446Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581428Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394