Opettaja mittasi tänään terveystiedon tunnilla kaikilta rasvaprosentit. Kun hän oli mitannut minun rasvaprosenttini, niin alkoi huutamaan siitä. Sitten muut oppilaat kuulivat sen ja nyt kaikki kiusaa minua.
Mitä minun kannattaisi tehdä?
opettaja mittasi
11
1693
Vastaukset
- ei näinnn.
ei voi muuta sanoa että onpa tyhmä opettaja.
- sfujfdof49jfd
Ei opettajat saa tuollaista henkilökohtaista tietoa sanoa ääneen. Saa varsin huomattavan varotuksen ja näin lama-aikana se saattaa johtaa opettajan irtisanomiseen.
- jannu..
(tosin syytä on hieman sinussakin, kun olet päästänyt itsesi tuohon kuntoon) Sinulla ei ole nyt muuta mahdollisuutta, kun joko elää asian kanssa ja tehdä itsestäsi "yleinen pelle"; suosittu kyllä, mutta jota kukaan ei ota vakavasti - Tai sitten teet valituksen rehtorille. Yritä saada liittolaisia virallisista tahoista, joilla saat kaivettua maata opettajasi alta. Kenties hän on vain temperatiivisella kaudella, jolloin saatat onnistua hankkimaan hänelle POTKUT.
- batterist
Tietenkin voisit harkita sitä prosenttimäärän pudottamista. Vosit myös valittaa opettajallesi, että mitä hän on käytöksellään sinulle aiheuttanut.
- samantapaisen kokenut
Kaikille löytyy pomo. Itselläni kävi niin että kun minua kiusattiin hienhajusta ja menin rehtorille siitä niin hän alkoi puhumaan aineenvaihdunnasta minulle kiusaajien kuullen. Eli nolasi minut täydellisesti. Käski pessä takkia useammin jne jne. Ja ne kiusaajat olivat sellaisia jotka olivat kiusanneet monituista vuotta. Vasta myöhemmin sen tajuaa että olisi pitänyt viedä asia pidemmälle. Tehkää te niin jotka vielä voitte!
- oihj
Kaikilla on joku juttu mistä puut puhu vähän aikaa.
Sitten se loppuu.
Ja myöhemmin itsekin vitsailee sillä.- ins_verderben
Tällänen saattaa hyvinki olla monien vuosien juttu, josta todella kärsii. Tällästä ei pidä sietää, potkut tollasille opettajille!
- joojj
no mitäs siinä kitiset. Ketä oikeasti kiinnostaa sinä ja sun läskisi? ei ketään, ehkä yrittävät vain avittaa sua laihduttamaan. lihavana on paksa elää kun tulee kuittailuja, tietenkin vain silloin jos ottaa itseensä niistä.
- ole syytä hävetä,
vaan huonolla opettajalla ja kiusaajilla. Kyllä mielestäni voit kehottaa vaikka kouluterveydenhoitajaa pitämään puhuttelun opettajalle, terkkarin pitäisi kehottaa opettajaa myös sanomaan luokan kuullen, että hän toimi väärin ja niin myös kiusaavat oppilaat. Ei tuo juttu varmasti yhtä intensiivisenä loputtomiin jatku, vaikka nyt onkin pinnalla.
Keksittäisiinpä sellainen testi, joka mittaa luonteen ja käytöksen tyhmyyttä. Silloin ei näitäkään ihmisiä paljon naurattaisi...- fdkjfdkhfd943fddf
Ei opettajat saa tuollaista henkilökohtaista tietoa sanoa ääneen. Saa varsin huomattavan varotuksen ja näin lama-aikana se saattaa johtaa opettajan irtisanomiseen. =
- Aneeminen
fdkjfdkhfd943fddf kirjoitti:
Ei opettajat saa tuollaista henkilökohtaista tietoa sanoa ääneen. Saa varsin huomattavan varotuksen ja näin lama-aikana se saattaa johtaa opettajan irtisanomiseen. =
Opettaja kiusasi sinua, ei opettaja saa oppilaidensa koosta huomautella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760