Havainto..
Nuorena kaiken tietää ja herkästi tuomitsee.
Usein ensin tekee ja sitten vasta ajattelee.
Vanhana havaitsee vain vähän tietävänsä.
Ajattelee ensin ja jättää usein tekemättä.
Nuorena kaiken..
4
513
Vastaukset
- kaikkiin
Anoppini taitaa olla tämän perusteella sellainen "ikinuori".
Hän on kyllä vanha, mutta on vahvasti sitä mieltä, että tietää kaikesta kaiken, eikä ainakaan ajattele ensin eikä jälkeenkään mitä suustaan päästelee.
Hänen nuoret lapsenlapsensakin ovat paaaaljon järkevämpiä ja suvaitsevaisempia kuin hän vanhus. - meillä ainakaan
Ikä ei automaattisesti tuo mitään viisautta mukanaan.
- odotellaan
jospa vain odotellaan ;D
- pitää
paikkansa. Isovanhempi-iässä olevana epäilen harkintakykyäni ainakin saamastani palautteesta johtuen.
Työkseni olen joutunut toisten asioita ohjailemaan ja se on verissä. Kommentoin herkästi ympärilläni tapahtuvaa. Arvelen, ja joskus osun oikeaan, joskus en.
Sikäli erikoista meillä, kun suvun tyylinä on ollut ruotia muiden asioita. Minä vain en saisi mitään sanoa. Ehkä osun arkaan kohtaan?
Pahaa mieltä vaan tulee ilmeisesti puolin ja toisin.
Oman lapsen yrmintä tuntuu pahalle. Enää puuttuu eristäminen, vaikka hyvällä alulla se jo on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli379291"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn323811Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi802413Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1182350Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on251925Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.331646Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151580Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311396- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721032