Havainto..
Nuorena kaiken tietää ja herkästi tuomitsee.
Usein ensin tekee ja sitten vasta ajattelee.
Vanhana havaitsee vain vähän tietävänsä.
Ajattelee ensin ja jättää usein tekemättä.
Nuorena kaiken..
4
505
Vastaukset
- kaikkiin
Anoppini taitaa olla tämän perusteella sellainen "ikinuori".
Hän on kyllä vanha, mutta on vahvasti sitä mieltä, että tietää kaikesta kaiken, eikä ainakaan ajattele ensin eikä jälkeenkään mitä suustaan päästelee.
Hänen nuoret lapsenlapsensakin ovat paaaaljon järkevämpiä ja suvaitsevaisempia kuin hän vanhus. - meillä ainakaan
Ikä ei automaattisesti tuo mitään viisautta mukanaan.
- odotellaan
jospa vain odotellaan ;D
- pitää
paikkansa. Isovanhempi-iässä olevana epäilen harkintakykyäni ainakin saamastani palautteesta johtuen.
Työkseni olen joutunut toisten asioita ohjailemaan ja se on verissä. Kommentoin herkästi ympärilläni tapahtuvaa. Arvelen, ja joskus osun oikeaan, joskus en.
Sikäli erikoista meillä, kun suvun tyylinä on ollut ruotia muiden asioita. Minä vain en saisi mitään sanoa. Ehkä osun arkaan kohtaan?
Pahaa mieltä vaan tulee ilmeisesti puolin ja toisin.
Oman lapsen yrmintä tuntuu pahalle. Enää puuttuu eristäminen, vaikka hyvällä alulla se jo on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2037016
- 594632
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384278- 713249
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237