Havainto..
Nuorena kaiken tietää ja herkästi tuomitsee.
Usein ensin tekee ja sitten vasta ajattelee.
Vanhana havaitsee vain vähän tietävänsä.
Ajattelee ensin ja jättää usein tekemättä.
Nuorena kaiken..
4
503
Vastaukset
- kaikkiin
Anoppini taitaa olla tämän perusteella sellainen "ikinuori".
Hän on kyllä vanha, mutta on vahvasti sitä mieltä, että tietää kaikesta kaiken, eikä ainakaan ajattele ensin eikä jälkeenkään mitä suustaan päästelee.
Hänen nuoret lapsenlapsensakin ovat paaaaljon järkevämpiä ja suvaitsevaisempia kuin hän vanhus. - meillä ainakaan
Ikä ei automaattisesti tuo mitään viisautta mukanaan.
- odotellaan
jospa vain odotellaan ;D
- pitää
paikkansa. Isovanhempi-iässä olevana epäilen harkintakykyäni ainakin saamastani palautteesta johtuen.
Työkseni olen joutunut toisten asioita ohjailemaan ja se on verissä. Kommentoin herkästi ympärilläni tapahtuvaa. Arvelen, ja joskus osun oikeaan, joskus en.
Sikäli erikoista meillä, kun suvun tyylinä on ollut ruotia muiden asioita. Minä vain en saisi mitään sanoa. Ehkä osun arkaan kohtaan?
Pahaa mieltä vaan tulee ilmeisesti puolin ja toisin.
Oman lapsen yrmintä tuntuu pahalle. Enää puuttuu eristäminen, vaikka hyvällä alulla se jo on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664783Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803227- 362643
- 472523
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971590
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69988
- 99938