Trophy 2002 Wa Ruotsista!

Beikku-mies

Olen suunnitellut kala ja retkiveneeksi Trophy 2002 Wa ostoa Ruotsista:

esim.

http://www.blocket.se/vi/20707892.htm?ca=11_s

Tarkoitus olisi tilata Englannista veneeseen elektroniikkaa seuraavasti:

NAVMAN VHF 7200   150,00e
Raymarine c-70 näyttö 2kw tutka   1200,00e
Navman autopilot   1200,00e
Laittaisin perään 9,9hp nelitahtijammun

Menisi varmaan vetoautokin uusiksi esim.

http://www.blocket.se/vi/19798442.htm?ca=11_s

Mitenköhän henkilöautomaisempi Subaru Legacy esim 2,5l tai 2l turbodiesel jaksaisi kiskoa tota pakettia vai pitäiskö nykysen auton ja ostais vetoautoksi paku-verollisen toyota landcruiser tms.

http://www.blocket.se/vi/19981713.htm?ca=11_s&last=1

Kommentit tervetulleita!

10

2326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripa

      Tämä on amerikkalainen trailerivene, ja jos siihen käyttöön ostat, varmasti ok.

      Kyseinen vene ei ole itse-tyhjenevä, joten kannattaa vakavasti harkita, kannattaako ko venettä ostaa, jos aiot pitää sitä venepaikalla vedessä. Tämä on amerikkalainen trailerivene, ja jos siihen käyttöön ostat, varmasti ok.

      • beikku-mies

        kiitos tiedosta, vene tulee olemaan trailerilla ja etsin yksilöitä jossa traileri sisältyy hintaan.


      • toffeegh

        Siis täh kyllä se on itsetyhjentyvä.


      • Ovenripa

        "Kyseinen vene ei ole itse-tyhjenevä, joten kannattaa vakavasti harkita, kannattaako ko venettä ostaa, jos aiot pitää sitä venepaikalla vedessä."

        Siis tarkoitatko, että jos tätä venettä pitää venepaikalla, niin se uppoaa, koska sadevesi menee pilssiin. On kyllä sitten todella kehnoa suunnittelua jopa Baylinerilta, vaikka ne "asiantuntijoitten" mukaan paskoja ovatkin. No provohan tuo taisi olla, mutta jotkut vaan saattavat näitä uskoa.


      • beikku-mies
        Ovenripa kirjoitti:

        "Kyseinen vene ei ole itse-tyhjenevä, joten kannattaa vakavasti harkita, kannattaako ko venettä ostaa, jos aiot pitää sitä venepaikalla vedessä."

        Siis tarkoitatko, että jos tätä venettä pitää venepaikalla, niin se uppoaa, koska sadevesi menee pilssiin. On kyllä sitten todella kehnoa suunnittelua jopa Baylinerilta, vaikka ne "asiantuntijoitten" mukaan paskoja ovatkin. No provohan tuo taisi olla, mutta jotkut vaan saattavat näitä uskoa.

        Uskon, että tuo Trophy 2002 lyö laudalta kaikki suomessa tehtävät/myytävät saman HINTALUOKAN veneet, veikkaan että tossa on venettä 20 vuodeksi...


      • Ripa
        Ovenripa kirjoitti:

        "Kyseinen vene ei ole itse-tyhjenevä, joten kannattaa vakavasti harkita, kannattaako ko venettä ostaa, jos aiot pitää sitä venepaikalla vedessä."

        Siis tarkoitatko, että jos tätä venettä pitää venepaikalla, niin se uppoaa, koska sadevesi menee pilssiin. On kyllä sitten todella kehnoa suunnittelua jopa Baylinerilta, vaikka ne "asiantuntijoitten" mukaan paskoja ovatkin. No provohan tuo taisi olla, mutta jotkut vaan saattavat näitä uskoa.

        Jos tätä venettä pitää venepaikalla, niin se pysyy vedestä tyhjänä, koska siinä on automaattinen pilssipumppu. Ikävä puoli on se, että pilssipumppu toimii niin kauan kuin akussa on virtaa. Sitä en tiedä uppoaako vene lopulta - todennäköisesti ei - mutta kyllä sinne paljon vettä kertyy joka tapauksessa.

        Minulla oli tällainen vene, ja vaikka vene muuten on hyvä, niin siinä oli ominaisuuksia, jotka ei minulle sopineet.


      • Usko pois
        Ripa kirjoitti:

        Jos tätä venettä pitää venepaikalla, niin se pysyy vedestä tyhjänä, koska siinä on automaattinen pilssipumppu. Ikävä puoli on se, että pilssipumppu toimii niin kauan kuin akussa on virtaa. Sitä en tiedä uppoaako vene lopulta - todennäköisesti ei - mutta kyllä sinne paljon vettä kertyy joka tapauksessa.

        Minulla oli tällainen vene, ja vaikka vene muuten on hyvä, niin siinä oli ominaisuuksia, jotka ei minulle sopineet.

        No sinulla sitten ilmeisesti olivat sadevesiputket tukossa, jos kaikki pilssiin meni. Tokihan sinne aina jostain hiukan pääsee, mutta pääosa poistuu ihan siististi siihen tarkoitetuista sadevesiviemäreistä. Niitä on muuten veneen perässä neljä kappaletta.


      • Beikku-mies
        Usko pois kirjoitti:

        No sinulla sitten ilmeisesti olivat sadevesiputket tukossa, jos kaikki pilssiin meni. Tokihan sinne aina jostain hiukan pääsee, mutta pääosa poistuu ihan siististi siihen tarkoitetuista sadevesiviemäreistä. Niitä on muuten veneen perässä neljä kappaletta.

        Milläköhän pelillä tollasta kannattaisi vetää perässään. Haluisin yhdistää normaalit arkiajot ja välttää 2 auton hommaamisen. Vetäiskö Octavia Scout! tai Subaru Legacy Diesel?


      • noissa kuvissakin sadevesityhjennyksen aukotkin.


      • hkk saltholmen
        jrsj kirjoitti:

        noissa kuvissakin sadevesityhjennyksen aukotkin.

        Niin itsetyhjentyhjäntyviähän nuo ovat. Heheh jos sadevedenmäärä ylittää useaksi tunniksi poisto reikien poistokyvyn voi vene olla loppujenlopuksi köysiä myöten.

        Beikun trophyt ovat varmaan aliarvostetuimpia kala veneitä suomessa mutta käytössä todella toimivia!

        Todellisuudessa ruotsista saa alhaisen kurssin vuoksi tällä hetkellä hyvinkin pidettyjä veneitä erilaisiin tarpeisiin halvalla. Tosin niin saa myös ympäri europpaa. Mikäli kiinostaa apu veneenhankinnassa Ruotsista niin mail: autotruotsista(at)luukku.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe