Pituutta löytyy 165cm, ikää 13vuotta ja painoa 58kg..
Oonko ylipainonen? en kyllä ulkopuolelta näytä 'läskiltä' tai mitään, mutta himassa sitä saan kuulla veljeltä joka päivä..
joo ois kivaa jos vastaisitte ja ei vittuiluja, kiitos!
en kai oo ylipainonen?
17
1085
Vastaukset
- ...
Minun mielestä olet hieman ylipainoinen, mutta tämä on minun mielipide. Odottele tietenkin muita vastauksia!
- että..
veljesi on tyhmä
- sillä sinä kasvat vielä
Painoa katsomalla ei ylipainoa juuri huomaa.
- SINÄ LÄSKI!!!
Ei kuule... olen saman painoinen kuin sinä ja minua kutsutaan aina laihaksi =)
Et ole lihava, vaan veljesi on (niin kuin jo sanottu) tyhmä. - DDDDDDDDDDDDDDDDDDddd
Jumaliste, sä oot just normaalipainonen, et lähellekkään ylipainoinen, haistata veljelles paskat
- ja valaistukaa
- on...
21.3, eli ei oo ylipainoa. Kun et päästä nousemaan, niin hyvin menee...
- minäpävaan...
kuulemma jos painoindeksi on siinä 21 tienoil nii se ois just hyvä. eli jatka samalla linjalla, sitä paitsi painoindeksiä ei voida periaatteessa edes sovittaa suhun kun oot vasta 13. sun kroppas kehittyy vielä, suuntaan ja toiseen joten äläs ole huolissas. kun muistat liikkuu päivittäin ja syädä terveellisesti niin paino myös pysyy normaalissa.
minkä ikäinen se sun veljes on? katsos kun sisaruksilla on tapana kiusata toisiaan, toisinaan hieman loukkaavastikin.
oma isoveljeni sanoi minua sumopainijaksi kun olin vasta 7-8 vuotias vaikka olin ihan normaali kokoinen ikäiseni lapsi, ihan saman näköinen kuin kaikki muutkin.
se vaan tykkää susta mut ei kehtaa näyttää sitä "imelällä" tyylillä, dont care
- sadsadsda
Et sä ny ylipainonen ole todellakaa, hyvis mitois itseasias;). Pakko sanoo et pikkase outo veli sulla;( paljo sil sit ikää on?
- aloittaja
broidi on 14
- ballosalama
sulla on täydelliset mitat. Tuommosta veljeä pitäis vähän kouluttaa...
- ujuhgjhk
Normaalipainoinen olet. Se oletko lihava on taas sitten eri asia, sitä me emme voi päätellä.
- ole ylipainoinen
niin se on
- asdfdsaddsdsff
oot kyllä aika ihrakasa
- 16....
ole läski! läheskään... sä oot ihan normaali! Kadehdin sun mittojas...
Mun painoindeksi on siinä 25 paikkailla... lievästi ylipainoinen. Yritän saada nämä ylimääräiset pois... hyvin oon vuoden aikana jo saanutkin kiloja pois. Jos olet tyytyväinen niin et ole.
- nj
no et tod oo ylipainonen ite oon 43 152 enkä mäkää oo, sun pitäs lihoo noin 8-10 kiloo ni oisit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926