Sen verran taustaa, että oon tällä hetkellä hoidossa psyk. osastolla. Syömishäiriö yks monista ongemista..
Pituutta 161cm ja paino tällä hetkellä n.48.5kg. Mulle yritetään täällä vakuutella, että mä en oo lihava, että oon ihan sopivan kokonen ja hyvä kroppanen jne jne. Mutta ku mä vihaan omaa vartaloani ja tarkotus ois tästä laihtua! Viime kesänä painoin 42kg ja siihen ois tarkotus nytkin päästä. Ku oon hitto vieköön talven aikana päästäny itteni lihomaan. Ollu pitkiä pahoja bulimia kausia.
Sanokaa joku rehellisesti olisinko liian laiha jos painasin taas 42kg? Mä en haluais muuta ku olla laiha! En halua olla normaalipainonen (mitä oon nyt, tai siis alarajalla) se ei vaan riitä mulle! Mä tunnen itteni niin isoksi ja lihavakssi ja on epämukava olo ja peilistä katsoo takasin valas :o(
Lihava!?!
6
653
Vastaukset
- munn
unelmamitoissa!!!!!!!!!!
- Sara*
et ole lainkaan lihava! Olisit takuulla liian laiha, jos painaisit 42 kg. Tässä asiassa ei ainakaan sinulle valehdessa osastolla!
- vaakaan
tuijottelu ja keskity kiinteytykseen/lihasmassan hankkimiseen.
Et todellakaan ole lihava,mutta jos nykyinen kroppa ahdistaa koita noita edellämainittuja.Senttejä lähtee ja paino voi nousta,mutta kroppa on silti "laihempi"- Delusions
Paino ei oikeasti tosiaan ole mikään mittari sille kuinka hyvässä kunnossa kukakin on. Aloittaja voisi yhtä hyvin painaa melkein 60 kiloa ja olla silti erittäin hoikassa kondiksessa kun se massa tulee siitä paremmasta kudoksesta. Vuosien treeniähän se toki vaatii.
Tätä ei vain tunnu syömishäiriöiset useinkaan ymmärtävän/sisäistävän.. Vaikka tosin joidenkin mielestä se tuntuu oikeasti olevan kovinkin kaunista kun luut törröttää kropasta, mikä hämmästyttää itseäni kovasti. Hoikka ruumiinrakenne naisella on minusta miehenä varsin viehättävää, mutta siinä vaiheessa kun kroppa koostuu pelkästään lähinnä nahasta, luusta ja sisäolimistä niin oksettavaltahan se lähinnä näyttää.
- ducard
Et ole lihava. Tiedän kuitenkin tunteen jo vuosia syömishäiriötä sairastaneena. Jos aiot laihduttaa itsesi kuntoon 42 kiloa, siitä tulee helposti ajatus, että olen vieläkin läski, vielä muutama kilo. Ei kannata aloittaa, se menee vain helvetiksi. Olet jo hyvin hoikka.Pidä itsesi sellaisena (en kehota lisäämään painoakaan, koska ei se asiaakaan auttaisi) ja opettele ajattelemaan ja näkemään itsesi kauniina juuri nyt.
- epätoivoinen..
njoo.. oon sairastanu syömishäiriötä jo yli 10 vuotta, et ei tää kaikki ja nää ajatukset ihan hetki sitte oo alkanu.. Mulla vaan aina käy niin että pahimpina bulimia-aikoina/jaksoina lihon jotain kiloja ja sittehän ne on pakkomielteisesti saatava korkojen kera pois.. Tällä hetkellä tunnen olevani todella lihavassa kunnossa ja mun on vaan pakko laihtua.. Mä en voi sille mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251