Jos ovat yhtä härskejä kuin Ilkka Kanervalla on Vanhasen tehtävä poliittiset johtopäätökset ja erottava!
Vanhasen sähköpostit julkaistava
8
764
Vastaukset
- erota, hänellä
on enemmän aikaa halontekoon - ja Sirkalle.
- Matin käskystä!
Matti on D-O-R-K-A, jos itse on säästänyt vistit ja pyytänyt sitä naista tuhoomaan KAIKKI mailit. Kannattas Matin laittaa FORMAT C: ja firman kone vaihtoon kans.
- on aivan
ilikiä lehti. En hanskat käjesäkkään koske moiseen.
Kirijottas joskus oikiaa asiaa, vaan ku hakemalla hakkee sensaatiota ja joku aina rahan perässä kertoo olemattomia.Pthyi.- totuuden
ja se koira älähtää,kehen kalikka kolahtaa...sannoopi vanha sananlaskukin. Olishan tuo Vanhanen voinnu olla kommentoimatta jonnin joutavvaa,jos ei siinä ois mitään perää ollu.
- ja niino hesarikin
totuuden kirjoitti:
ja se koira älähtää,kehen kalikka kolahtaa...sannoopi vanha sananlaskukin. Olishan tuo Vanhanen voinnu olla kommentoimatta jonnin joutavvaa,jos ei siinä ois mitään perää ollu.
Hesari ei kelpaa enään edes wc paperiksi, selalsta sdp paskaa ei voi terve ihminen lukea
- Matti Vanhanen
Minä tulen olemaan pääministeri vielä seuraavat 10 vuotta ja vaalitulokselle Minä nauran niin että räkä lentää. Minä olen se mikä minä olen. Taivaskin vaikenee kun Minä puhun. Amen.
- vielä kovempi
luu kuin "Mooses" Lipponen.
- Tomppa09
No nyt tuli kerrankin totuus esiin tässäkin jutussa. Taas kerran Wannabe-julkimo saanut haluamansa ja yhtä syytöntä poliitikkoa haukuttu syyttä mielin määrin. Kyllä nämä julkisuudenkipeät kusettajat pitäisi laittaa maksamaan vähintään sakkoja ihmisten elämän tahallisesta häiritsemisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872