Parvekkeeni on myös alaosastaan lasinen ja se on ulkopuolelta rimoitettu. Laseja ei pääse pesemään ulkopuolelta ja siksi me näyttävät aina likaisilta. Olisiko vinkkejä niiden maalaamiseen tai muuhun käsittelyyn sisäpuolelta, ettei likaisuus näkyisi ja parvekkeella olisi mukavampi oleskella.
Parvekelasien maalaus/peittäminen
5
3163
Vastaukset
- hpj
Parveke ja sen kaidelasitus on taloyhtiön omaisuutta, joten niitä laseja ei pidä mennä maalailemaan ilman taloyhtiön lupaa.
Esimerkiksi bambuverhot, tai joku vastaava rakennelma, voisi olla ratkaisu ongelmaanne. - sama ongelma
ja laitoin markiisikankaan siihen alaosaan.
- voivoivoiii
Kuka ne partsilasit sulle laittoi? Miksei se tehny niistä avattavia?
Mikä tumpelo se oli?
Mulla on alalasit irroitettavissa pesua varten!
- näköesteisiin
Bambuverhosta saa hyvän suojan, eikä tarvii edes välttämättä kiinnittää - levittää vain vaakasuorassa
lattialle alaosan lasien eteen (bambuverhoa voi leikata halutun kokoiseksi). Toinen mahdollisuus, mitä itse käytin, on laittaa itsekiinnittyvä tarranauha parvekkeen kaiteeseen yms.:een ja kiinnittää siihen haluamasi verhokangas, johon olet kiinnittänyt tarran toisen puolen. Ei tarvii ompelua, kun on liimapinnat. - Bauhausiin!
Ostamaan kuviollista kontaktimuovia! Valikoimat on todella hyvät, saat edullisesti laseista "tiffanymaiset", kauniit, ja helppohoitoiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247