Jos saisin edes hetken joskus olla sylissäsi... Jos voisin näyttää sinulle miten paljon tunnen, miten nauttisin kosketuksestasi ja siitä, että vihdoin saisin koskettaa sinua... Tahtoisin helliä sinua, tuntea kehosi lämmön...
Kun joskus saisin nukahtaa viereesi ja herätä aamulla hellään suudelmaan... Se olisi kaunein yö koskaan...
Haluan
25
3314
Vastaukset
- haluan...
naida sinua pian, senkin kiimapylly XD
- kahdella ei
aloittajalla ja sulla, ole kyllä pahemmin tulevaisuutta :P
- oli..
epäreilua ,noin kauniiseen viestiin:)
- ap.
oli kauniisti vastattu, kiitos =D
Naimisesta ei nyt ollut kuitenkaan kyse, ymmärsit väärin :) - minulla...
olla vähän väsymystäkin, mutta repesin kyllä täysin tuosta vastauksesta:D ...ei tainnut teidän ajatukset mennä ihan yksiin..
- ko ..??
minulla... kirjoitti:
olla vähän väsymystäkin, mutta repesin kyllä täysin tuosta vastauksesta:D ...ei tainnut teidän ajatukset mennä ihan yksiin..
Mietihän uudelleen - eiköhän ne sentään menneet hyvinkin yksiin !!
Aloittaja kirjoitti .." haluan sinua " .. ja tuo
vastaaja halusi naida aloittajaa ...!! Vai etkö vielä ymmärrä sanojen merkitystä ?? Ne tarkoittavat täysin samaa asiaa :)
Vino hymy sulle :) - ???
minulla... kirjoitti:
omituinen viesti. repesit täysin ,, miksi ihmeessä ?
- nyt..
ko ..?? kirjoitti:
Mietihän uudelleen - eiköhän ne sentään menneet hyvinkin yksiin !!
Aloittaja kirjoitti .." haluan sinua " .. ja tuo
vastaaja halusi naida aloittajaa ...!! Vai etkö vielä ymmärrä sanojen merkitystä ?? Ne tarkoittavat täysin samaa asiaa :)
Vino hymy sulle :)oli kuitenkin HIUKAN eri tyyliset kirjoitukset:) Ja sain ainoastaan naurut tuosta vastauksesta, ei siinä ole katkeruudella mitään tekemistä. Mistä näitä edes tietää kuka ja kenelle kirjoittaa:))
- paitsi..
nyt.. kirjoitti:
oli kuitenkin HIUKAN eri tyyliset kirjoitukset:) Ja sain ainoastaan naurut tuosta vastauksesta, ei siinä ole katkeruudella mitään tekemistä. Mistä näitä edes tietää kuka ja kenelle kirjoittaa:))
ap. vastasi että tuli väärinymmärrys:)
- luehan ..
paitsi.. kirjoitti:
ap. vastasi että tuli väärinymmärrys:)
ap:n viimeinen vastaus.. ei edelliset.
- mitä..
luehan .. kirjoitti:
ap:n viimeinen vastaus.. ei edelliset.
siitä. Ei se tarina mihinkään muuttunut. Edelleenkään hän ei puhunut naimisesta:)
- on jollain
mitä.. kirjoitti:
siitä. Ei se tarina mihinkään muuttunut. Edelleenkään hän ei puhunut naimisesta:)
jäänyt levy päälle...:) älä ota suotta noin tosissasi näitä.
aiheesta se palaute sulle tuli:)
annetaan jokaisen pitää mielipiteensä, ok :) - on jäänyt
on jollain kirjoitti:
jäänyt levy päälle...:) älä ota suotta noin tosissasi näitä.
aiheesta se palaute sulle tuli:)
annetaan jokaisen pitää mielipiteensä, ok :)levy päälle..päälle..päälle..päälle?:)
- :):):)
on jäänyt kirjoitti:
levy päälle..päälle..päälle..päälle?:)
multa oli vaan tuo edellinen missä totesin sulta jääneen levyn päälle, monta päivää jaksat jauhaa
jotakin kommenntia:)
sorry vaan:)
iisisti, iisisti vaan,, kyllä sullakin viä joskus
noin ... älä viitti jaksaa olla kade :)
kesäaikaa sulle :)
tuun kattoon vieläkö kateilet :) - palstalla
on jäänyt kirjoitti:
levy päälle..päälle..päälle..päälle?:)
tapaa harvoin tällaista ihmistä. Ei osaa päästää
irti omista sanoistaan. - ihmettä...
:):):) kirjoitti:
multa oli vaan tuo edellinen missä totesin sulta jääneen levyn päälle, monta päivää jaksat jauhaa
jotakin kommenntia:)
sorry vaan:)
iisisti, iisisti vaan,, kyllä sullakin viä joskus
noin ... älä viitti jaksaa olla kade :)
kesäaikaa sulle :)
tuun kattoon vieläkö kateilet :)te oikein selitätte:) Toi ensimmäinen vastaus vaan nauratti minua. Sovitaan nyt sitten, että minä olin väärässä, mutta mielipidettäni en silti ole muuttamassa. En vaan enää jaksaisi teille vastailla. Mulle on kuitenkin ihan sama keneltä kenelle kuvittelette viestin olevan. Minun hymyäni ei nimittäin enää hyydytä mikään, kun olen saanut tietää, että minun ja ihastukseni (n) välillä tunteet on molemminpuoliset:) Hyvää jatkoa teillekin.
- tiedoksesi :
ihmettä... kirjoitti:
te oikein selitätte:) Toi ensimmäinen vastaus vaan nauratti minua. Sovitaan nyt sitten, että minä olin väärässä, mutta mielipidettäni en silti ole muuttamassa. En vaan enää jaksaisi teille vastailla. Mulle on kuitenkin ihan sama keneltä kenelle kuvittelette viestin olevan. Minun hymyäni ei nimittäin enää hyydytä mikään, kun olen saanut tietää, että minun ja ihastukseni (n) välillä tunteet on molemminpuoliset:) Hyvää jatkoa teillekin.
Näihin kommentteihin ei tarvitse vastata!!
Et tosiaan tiennyt??
- olla..
hukkaamatta tuota tunnetta näiden sivujen takia, kenelle ikinä kirjoitatkaan.
- tiedän tunteen
Ehkäpä joskus saamme kokea sen. Yksikö vain,haluan enemmän, tiedät sen.Suukkoja rakas.
- ap.
siihen yhteen sen tahtoisi jäävän...
- vaan menoksi
ap. kirjoitti:
siihen yhteen sen tahtoisi jäävän...
Vai mikä estää? Koko elämä on edessä ei tuhlata enää päivääkään. Jookos? Rakas.
- ap.
vaan menoksi kirjoitti:
Vai mikä estää? Koko elämä on edessä ei tuhlata enää päivääkään. Jookos? Rakas.
kuulostamaan niin helpolta... Menisin kyllä jos voisin :) Eikä minulla mitään esteitä olisi sitä toteuttaa... tietysti olisi kiva saada jonkinlaista varmuutta tiettyihin asioihin ennen sitä, mutta tämä odotus ja haaveilu on kyllä raastavaa... ja nimenomaan tuhlausta... ;)
- sitten voi?
ap. kirjoitti:
kuulostamaan niin helpolta... Menisin kyllä jos voisin :) Eikä minulla mitään esteitä olisi sitä toteuttaa... tietysti olisi kiva saada jonkinlaista varmuutta tiettyihin asioihin ennen sitä, mutta tämä odotus ja haaveilu on kyllä raastavaa... ja nimenomaan tuhlausta... ;)
Niin on tuhlausta juuri, odotan !! Riennä rakkaani.
- järki hoi
näinhän se on. Kissatkin naukuu maaliskuussa . Toisin sanoen tuulipukukansan hormoonit jyllää,heh heh.
Naurattaa seurata sivusta ihmisiä jotka ei tajuu mistä intohimo johtuu.- on naukunut
kohta vuoden ympäriinsä ? Kuinkas sen selität- vai onko PAHA HORMOONIHÄIRIÖ ? Ja naukuu vaan yhteen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938