halvalla lähtee

30 prossaa

halvalla lähtee 08 ceed 2.0crdi sporty wagon forssalaisesta liikkeestä 15900 ekee pyynti eli näyttäs siltä kun kilometrejä kertyy niin arvo romahtaa,ei hyvä ostos vuodessa tullut reilut 30 prossaa alas.

11

1540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2008
      • vertailukohde

valitsit väärän vertailukohdan,kalliit bensakoneiset autot ovat aina pudottaneet euroissa hintaa rajusti,vertaa ceediä esim corolla versoon tai golf farkkuun,corolla tiputti hintaa vuodessa 4000 ekeä (18 prossaa) ja golf farkku parisen tonnia (10 prossaa)

• vertailu ja vertailu
        vertailukohde kirjoitti:

valitsit väärän vertailukohdan,kalliit bensakoneiset autot ovat aina pudottaneet euroissa hintaa rajusti,vertaa ceediä esim corolla versoon tai golf farkkuun,corolla tiputti hintaa vuodessa 4000 ekeä (18 prossaa) ja golf farkku parisen tonnia (10 prossaa)

Laguna ei liene kallis auto. Vertailla voi miten omasta näkökulmasta parhaiten sopii. Jos menet vaihtamaan omaa vuoden vanhaa Golf-farkkuasi merkkiliikkeeseen, huomaat ettet takuulla saa tommosta hintaa.

• ceeedi?

Paljo siinä on kilsoja? Jos sata tonnia mittarissa, nii ei kai kukaan siitä uuden hintaa maksa.

• diesel-paskatti 2008

Suunnilleen samoilla kilometreillä (80 tkm) diesel-paskat varianttia (vm 2008) tarjotaan 23900 Veho Treella.

Taitaapa kansanauto tippua enemmän -- sekä prosenteissa että varsinkin euroissa.

2008 Golfia ei noilla kilometreillä ole tarjolla
      (autotalli.com).

• passatti

vastaavan uuden passatin saa alle kolmenkympin joten ei sen hinnan alennus yllä lähellekkään ceediä.

• on hankkinut

80000 km:n kilometrikorvauksilla jo koko auton hinnan ja vaihtanut sen uuteen.
      Ei kukaan huvikseen 80000 km vuodessa ajele.
      Joillekin auto on hyvä sijoitus.

• Outoukko

Ihmettelen kamalasti tuota keskustelua, paljonko saa käytetystä autosta. Ihan kuin se auto ostettaisiin sitä varten, että voitaisiin äkkiä vaihtaa, hyvän hinnan toivossa, tosin sitä varmaan tapahtuu. Minä olen ostanut uuden vasta sitten kun edellinen alkaa olla huonommassa kunnossa kuin minä (paljon ajettu). Edellisellä ajoin 420 tuhatta eikä siinä isompia vikoja ollut ja hyvityshinnallahan ei enää tuossa vaiheessa ole väliä, kulkinehan on aikansa palvellut. Eli tässä tapauksessa auto on aina ostettu käyttöä eikä vaihtoa varten.

• 1vsaan

"Ihan kuin se auto ostettaisiin sitä varten, että voitaisiin äkkiä vaihtaa, hyvän hinnan toivossa,"

kyllä minulla se on yksi suuremmista perusteista,
        vaikka vaihdan autoa 5-8 v välein,
        ensin ajamme itse ja siten siirtyy vanhemmillemme, jne,

"Edellisellä ajoin 420 tuhatta "

paljonpa ajat, täällä kyllä kaikki ajaa, olen huomannut.

• Outoukko
        1vsaan kirjoitti:

"Ihan kuin se auto ostettaisiin sitä varten, että voitaisiin äkkiä vaihtaa, hyvän hinnan toivossa,"

kyllä minulla se on yksi suuremmista perusteista,
        vaikka vaihdan autoa 5-8 v välein,
        ensin ajamme itse ja siten siirtyy vanhemmillemme, jne,

"Edellisellä ajoin 420 tuhatta "

paljonpa ajat, täällä kyllä kaikki ajaa, olen huomannut.

Että enää en aja kovin paljon kun tuo eläke napsahti kiinni, niin se 'matkamies maan' on rauhoittunut. Aika hauska ilmaisu: siirtyy vanhemmillemme, jne. No hehän voivatkin ajaa sillä vanhalla autolla kun itsellä uusi ja turvallisempi.

• 1vsaan

kaikilla ei viitsikään aja noin paljoa,
      toiseksi,
      aina verrataan hintaa "Alkaen hintaan", eikä koskaan saa paljoa enempää vaikka olisikin hyvin varusteltu ja suurempi moottori.

perusmallin ja sen huvinvarustellun hintaero putoaa kaikilla alle puoleen ekan vuonna, ja jos on kyseessä pikkuauto ja tehopakkaus, sellaiselle ei paljon ole ostajia,
      ostetaanhan niitä uutenakin alle 10 % kokonaismyyntistä.

Et varmaan tiedä sitäkään, perusmallin ostaessa saa alennusta 4-6 %, kun tuollaisen kalliin mallin ostaessa alennusprosentti kaikkien autojen kohdalla on 2-3 % enemmän,
      eli alennukset alkavat 7 % ylöspäin, koska ne eivät ole alkujaan niin tiukasti hinnoiteltuja,
      kuin juuri alkaen mallit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2551
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe