Kuinkas te olette poistanut nuo vanhat ajurit kun päivitätte uudet atin ajurit? Ite oon aina vaan menny lisää/poista sovellukseen ja sieltä poistanu sen ati uninstaal utility ja sitten siitä jättänyt poistamatta sen sirusarjaohjelmiston. Teinkö oikein?
Vai pitäisikö laitahallinnasta poistaa vanha oahjain vai sitten poistaa myös se sirusarjaohjelmisto?
Niin kun jostain syystä viime päivityksen jälkeen ei ole enää Media centerin tv toiminut. Ei ole voinut katsoa tallennuksia kun valittaa jostain kiirrisestä virheestä, eikä voi myöskään katsoa live-tv:tä.
Ati ajureiden päivitys
nnvidia
3
450
Vastaukset
- olen
ladannut uudet ja asentanut niiden vanhojen päälle. Ja kaikki toimii kuten pitääkin. Molempia tapoja olen kokeillut (vanhat pois uudet tilalle) mutta lopputulos on sama. Että sen voi tehdä ihan kummin vaan haluaa.
- antiseptinen tummeli
yks ja kaks oli syytä poistaa atin ajurit ja kansiot jotka viittas ajureihin, mutta nykyään olen vetänyt vaan 'päälle' eikä mitään isompaa ongelmaa ainakaan ole ollut, pelit toimii ynnä muut
- isguef
DriverCleanerPro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760