Kirje oikeusministerille

liittyen edelliseen

Hei Tuija. Lähestyn sinua ja muita tahoja täysin käsittämättömän ja pitkäaikaisen piinan takia. Olin syytetyn todistajana vuosia sitten (n. 5v) kyseessä oli xxxxxx huijaukset, jossa minua pyydettiin todistamaan miten xxxxxx toimii ylipäätään. Vuosia myöhemmin törmään Gogle hakupalvelussa tähän todistukseeni. Minusta löytyy satoja hakukontakteja. Olen kiinteistöalalla ja joutunnut työttömäksi, kiitos vallitsevan systeemin, olenhan 40 v. Minua on syytetty xxxxx asioista, ja niistä suomen valtio joutunee maksamaan korvaukset minulle, kunhan EU ihmisoikeustuomioistumen prosessi päättyy. Joka tapauksessa, on täysin käsittämätöntä että oikeus.fi osoitteessa ilmoitetaan todistajat. Ette näköjään tunne siellä nykyisen internet sukupolven logiikkaa, kerran mainittu internetissä aina siellä, ja edes te arvoisa ministeri ette niitä saa sieltä pois! Suuremmalla kulmalla katsottuna, kukaan ei saisi olla todistajana syyttäjän, tai syytetyn puolesta, jos ei halua elinikäistä merkintää virtuaalimaailmaan, joku voisi sanoa että mitä sitten, minä tiedän kuinka pienestä voi olla työpaikka kiinni, varsinkin jos on asioista epäilty ollut joskus kymmeniä vuosia sitten. No kun ette tätä tajua, osoitan miten herkästi tässä 2000 luvun mediassa vaikutetaan. Todistajien määrää pystyn helposti pienentämään merkittävästi vuorokauden aikana, katso ja ihmettele!

7

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v.......

Laitonta massapostitusta. Olet postannut saman tekstin useaan kohtaan.
      Käräjäveijari, puutu tähän!!

• julki tulee

mikäs suo poju pelottaa, ai niin kandina tälläistä paskaa et halua julki tai olen ....

• veijari olen minä

ei kun vuo vituttaa kun ihmiset valittaa jostain oikeusturvasta, tää on yhteiskunta, ja joskus syyttömät joutuu hirteen, se siitä

• pääsee julkisuuteen

No ihan miten vain, tuo edellinen en ollut minä. Vaan todistakaa jos haluatte päästä internetin ikuiseen muistiin, lupaan, vannon ja valitettavasti tiedän miten asia valitettavasti menee, ei mulla ole luurankoja kaapissa, mutta ei varaa olla epäluotettavakaan. Jos teillä on vara, todistakaa ihmeessä, oikein se on, mutta jos haluatte tehdä töitä ilman epäilyksiä, älkää todistako mitään, kenellekkään, koskaan.

• olla puolueton
        pääsee julkisuuteen kirjoitti:

No ihan miten vain, tuo edellinen en ollut minä. Vaan todistakaa jos haluatte päästä internetin ikuiseen muistiin, lupaan, vannon ja valitettavasti tiedän miten asia valitettavasti menee, ei mulla ole luurankoja kaapissa, mutta ei varaa olla epäluotettavakaan. Jos teillä on vara, todistakaa ihmeessä, oikein se on, mutta jos haluatte tehdä töitä ilman epäilyksiä, älkää todistako mitään, kenellekkään, koskaan.

Poliisi sanoo että ei tässä mitään hätää ole, tee velvollisuutesi, ja sitten kun se on kirjoitettu jättää sut oman onnen varaan oikeus kirjaa sun nimen ja tiedot julkisiksi...jep todista vaan jos olet vahva ja iso..isompi kuin ne toiset

• on 123

kokemuksesta tieddän, ettei todistaja/syytetty statusta saa pois millään internetistä, ja jos näin on että valtio ilmoittaa todistajat netissä, siellä on ja pysyy. Voiko olla näin, ei helvetti voi? Onhan se ihme touhua, ja samalla halutaah suojella toisen puolen todistaja, eihän tämä voi mennä näin?

• niin se menee

Tuo ministerin kirje oli nerokas, lähtihän se oikeasti? Falktaahan tuo tyyppi kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe