Entisenä bulimikkona kiinnostaisi tietää, ovatko hammaslääkärissä huomauttaneet hampaiden huonosta kunnosta? Viimeksi kun lohkesi pala, hammaslääkäri kysyi ihan suoraan, että mitä sulle on käynyt kun muistakin hampaista lohkeillut paloja. Nolona höpöttelin, että kun harrastukseni on semmoinen, että voi tulla osumaa naamaan...Varmaan luuli, että mua on mottastu, tai sitten laski, että 1 plus 1 on kaksi... Kai sen näkee mitä vatsahapot ja vitamiinien puute voi saada aikaan... :(
Olen miettinyt, että menisin tekemään jonkun suunnitelman mun hampaiden korjaamisesta. En todellakaan halua, että hampaani murenevat ja lohkeilevat pois... Olen miettinyt, että tekevätköhän ne edes mitään ja tarviiko mun kertoa minkä takia mun hampaat on tällaiset kun on..? Voiko ne kieltäytyä korjaamasta noita vaurioita? Kuulostaapa typerältä, mutta kai nekin miettii kannattaako, vai onko mun hampaat samassa jamassa viiden vuoden kuluttua...
Olisi niin kiva hymyillä taas normaaleilla hampailla, kun kerran on aihetta hymyillä. =)
Hauraat hampaat :(
3
404
Vastaukset
- hammas keiju
hei...en yleensä kirjoita tänne palstalle mitään mutta juttusi osuu niin tismalleen omaani niin....on huomauttanut huonosta kunnosta ...multa lohkes kome hammasta ja kaikki on saatu korjattua! käyn yksityisellä hammaslääkärillä...sen jälkeen kävin vielä hampaiden tarkastuksessa ja multa todettiin vaikka kuinka monta reiänalkua...sen jälkeen hammaslääkäri ihmetteli et mistä noi on tullut ...sanoin että juon tosi paljon happopitoisia juomia ja sokeria(en tietenkään kehdannut tai pystynyt sanomaan oikeaa syytä) ja samalla totesin että elämäntavat pitää vain muuttaa..tottakai ainakin kunnon hammaslääkärit hoitavat hampaasi kuntoon etkä sä ole millään lailla niille tilivelvollinen mistä reikäs on tullut eikä ne kiellä niitä korjaamasta:) se on niitten duunia...kannattaa hoitaa hampaat kuntoon eikä murehtia
- superme
kuinka kauan sairastit bulimiaa ? ja kuinka usein oksensit ?
- aloittaja :)
En nyt ihan tarkalleen muista... Pari vuotta varmaankin? Koko aika ei ollut aktiivista oksentelua, vaan myös järjettömiä paastokausia...:/ En todellakaan saanut tarvitsemiani vitamiineja ja vatsahapot ovat tehneet tehtävänsä... Minulla on kellertävät ja lohkeilleet, erittäin hauraat hampaat... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770