esimerkkinä otan, etelä Afriikassa asuu miljardia ihmisiä, samoin Aasian maissa, jotka ihmiset eivät edes tiedä missä Suomi on.
Mutta.
Ja edelleen mutta????????
Suomi, pieni maa, jota ei muu maailma edes tiedä olevan.
Löytyy lappalaisista Suomesta LLL kansa. Siirtyen Ouluun. Jota ei tiedetä Afriikan mantereella kukaan.
" VAIN ME KANSA"
Onkohan Jumala näin oikaissut asiat?
Ollaanko oikeassa LLL uskossa? Ja lapin siinä? Mistä kukaan maapallolla ei tiedä mitään.
Voin epäillä!
Voiko vl-olla varma uskossaan
15
446
Vastaukset
- poes!
Nii se vuan on, että henki löhöttelee Oulu-Haapavesi -akselilla eik siit minkään liikahda.
- ...tyhmä aloitus.
Mitä mahtaakaan aloittaja tarkoittaa?
T. A.M.
- Oleskelija
Muutoinkin kirjoitat aika sekoa, mm:
-etelä Afriikassa asuu miljardia ihmisiä
-Aasian maissa, jotka ihmiset eivät edes tiedä missä Suomi on
-Jota ei tiedetä Afriikan mantereella kukaan
Kannattaisiko ensin lukea, mitä on kirjoittanut ja vasta sitten klikata lähetysnäppylää?- se.
VL vastus?
- eräässä kirjoituksessaan
että pyhää henkeä on myös muualla!!! joten pelstusta on siis muissakin uskoissa.
Tämä saattaa olla linja mutos vl,opissa?!.
no toivotaan että pimeyden verho rakoilisi vl.yhteisössä ja armosta pääsisi osaksi myös vl.väki- heti perään
tuon lausunnonsa ja sanoi, että väärässä uskonnossa
ei vahingossakaan voi pelastua!
Ja koska kaikki muut, kuin vl-läiset ovat vääriä,
ei kukaan muu voi pelastua, kui vl:llät!
Se oli vai näppärä silmänkääntötemppu, kun Weha
uhkasi joutua koville väärän oppinsa kanssa. - mene näin?
heti perään kirjoitti:
tuon lausunnonsa ja sanoi, että väärässä uskonnossa
ei vahingossakaan voi pelastua!
Ja koska kaikki muut, kuin vl-läiset ovat vääriä,
ei kukaan muu voi pelastua, kui vl:llät!
Se oli vai näppärä silmänkääntötemppu, kun Weha
uhkasi joutua koville väärän oppinsa kanssa.Muille kansoille on annettu etsikkoaikansa, mutta he eivät ole sitä käyttäneet. Ainoastaan lapin lestadiolaiset ottivat sen uskon vastaan, mistä Lars Levi saarnasi.
- ole avannut vielä
mene näin? kirjoitti:
Muille kansoille on annettu etsikkoaikansa, mutta he eivät ole sitä käyttäneet. Ainoastaan lapin lestadiolaiset ottivat sen uskon vastaan, mistä Lars Levi saarnasi.
SRK:lle ovia lähetystyöhön.
He ovat odottaneet vasta yli sata vuotta, mutta
eihän evankeliumilla ole mikään kiire.
- omakohtainen
Minä uskon vilpittömästi, että MINUN autuuteni on tässä uskossa. Jos joku etsii Jumalan valtakuntaa ja tulee luokseni, minä kerron hänelle omasta rauhastani, ja tästä seurakunnasta. Kerron, että synnit on lunastettu Golgatalla, ja on lupa uskoa ne anteeksi. Saa lähteä meitä ja Herraa Jeesusta seuraamaan.
Mutta... en halua olla kenenkään toisen taivastoivoa pois ottamassa. Minä uskon vain omasta puolestani. Kuinka voisin sanoa vaikkapa erilailla eläneen sukulaiseni haudalla: mene sinun herrasi ikuiseen tuleen! En halua tuomita nyt eläviä enkä kuolleita.
Herralta olen uskoni lahjaksi saanut. Raamatun edessä olen hämillään ja eksyksissä. Oikeasti ajatusteni taustalla on rippikouluiässä tehty päätelmä: en todennäköisesti saa sielulleni rauhaa (täällä ajassa) mitenkään muuten uskomalla. Siksi tahdon jatkaa tässä aljetussa uskossa. Seurakuntaelämästä ajattelen myös hyvin maanläheisesti. Salaa toivon, että kaikki uskonnot olisivat väärässä, ja minkäänlaista tuonpuoleista ei olisi.- uskosi aitoutta, mutta
kun Raamatun mukaan vain usko Herraan Jeesukseen pelastaa!!!!
Ap 16:31
SRK on lisännyt tähän kaikenlaisia omia lisäyksiään,
avainten vallasta ja sitomis- ja päästämisoppi, ym
ihmiskeskeisiä oppeja.
Jos sinun autuusi perustuu SRK:hon, niin valitetta-
vasti olet harhassa.
Sanot, että olet Raamatun edessä hämilläsi ja eksyksissä!!!
Sehän johtuu juuri tuosta saamastasi opetuksesta,
ja et ole viitsinyt/osannut tarkistaa Raama-
tusta, onko sinua opetettu oikein!
Tuo viimeinen lauseesi paljastaa, että sydämes-
stäsi puuttuu vielä pelastusvarmuus:
"Salaa toivon, että kaikki uskonnot olisivat väärässä, ja minkäänlaista tuonpuoleista ei olisi."
Raamattu kuitenkin sanoo:
Room 8:16
"Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että
olemme Jumalan lapsia."
Koska sinulta puuttuu tämä Hengen todistus, jou-
dut jatkuvasti tekemään parannusta SRK:lla.
Jos olisit rakastunut Jeesukseen, niin tokihan haluaisit tavata hänet kerran taivaassa.
Sinun turvasi on vain vl-seurakunta, joten ymmär-
rän epävarmuutesi. - omakohtainen
uskosi aitoutta, mutta kirjoitti:
ihmiskeskeisiä oppeja.
vasti olet harhassa.
"Salaa toivon, että kaikki uskonnot olisivat väärässä, ja minkäänlaista tuonpuoleista ei olisi."
olemme Jumalan lapsia."
Jos olisit rakastunut Jeesukseen, niin tokihan haluaisit tavata hänet kerran taivaassa.
rän epävarmuutesi.Tulkitset väärin salaisen toiveeni. Oikeasti ajattelen, että jos tuonpuoleista ei ole, kukaan ei joutuisi kadotukseen.
Mitä SRK:hon tulee, uskon että SRK on Suomen yhdistyslain mukainen rekisteröity yhdistys, jolle on ilmoitettu toiminnaksi hengellinen toiminta. Uskon, että SRK:n toiminta on laillista, ja siitä olen täysin varma että taivaaseen ei pääse yksikään y-tunnukellinen tai y-tunnukseton yhteisö. Taivassa ei ole patentti- ja rekisterihallitusta, joka säätelee yritys- ja yhdistystoimintaa. En siis usko SRK:hon hengellisessä mielessä. Se on taho, jota tarvitaan näinkin suuren yhteisön toiminnan järjestämiseen. - omakohtainen
uskosi aitoutta, mutta kirjoitti:
ihmiskeskeisiä oppeja.
vasti olet harhassa.
olemme Jumalan lapsia."
rän epävarmuutesi.lainaus: Sanot, että olet Raamatun edessä hämilläsi ja eksyksissä!!!
tusta, onko sinua opetettu oikein!(lainaus päättyy)
Esimerkiksi Jobin kirjassa kerrotaan Jumalan käyvän dialogia Saatanan kanssa. Kysyn, miksi? Toisaalla (en tiedä missä l. seuroissa olen oppinut) neuvotaan ihmisiä olemaan istumatta siellä missä pilkkaajat istuvat.
Jos joku ihminen tulee ja kertoo tuntevansa hyvin Raamatun ja ymmärtävänsä sitä, en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Olipa kyseessä vl tai joku muu. - että Jeesus Kristus
omakohtainen kirjoitti:
lainaus: Sanot, että olet Raamatun edessä hämilläsi ja eksyksissä!!!
tusta, onko sinua opetettu oikein!(lainaus päättyy)
Esimerkiksi Jobin kirjassa kerrotaan Jumalan käyvän dialogia Saatanan kanssa. Kysyn, miksi? Toisaalla (en tiedä missä l. seuroissa olen oppinut) neuvotaan ihmisiä olemaan istumatta siellä missä pilkkaajat istuvat.
Jos joku ihminen tulee ja kertoo tuntevansa hyvin Raamatun ja ymmärtävänsä sitä, en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Olipa kyseessä vl tai joku muu.on Herra? Fil 2:11
"Jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän, Jumalan edessä, että Jeesus Kristus on Herra."
En ole kuullut vielä yhdenkään vl-läisen sitä
tekevän.
Ompa sinulla erikoinen periaate:
"Jos joku ihminen tulee ja kertoo tuntevansa hyvin Raamatun ja ymmärtävänsä sitä, en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Olipa kyseessä vl tai joku muu"
Jumalan Sanahan kehoittaa meitä tutkimaan Sanaa
päivin ja öin!
Sinun laisiasi on helppo johdattaa harhaan.
Tuo kohtahan, jota et löytänyt, on Psalmi 1
"Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa, eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,
vaan rakastaa Herran lakia,
JA TUTKISTELEE HÄNEN LAKIANSA PÄIVÄT JA YÖT."
Ilmeisesti sinä et sitten ole autuas? - omakohtainen
että Jeesus Kristus kirjoitti:
on Herra? Fil 2:11
"Jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän, Jumalan edessä, että Jeesus Kristus on Herra."
En ole kuullut vielä yhdenkään vl-läisen sitä
tekevän.
Ompa sinulla erikoinen periaate:
"Jos joku ihminen tulee ja kertoo tuntevansa hyvin Raamatun ja ymmärtävänsä sitä, en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Olipa kyseessä vl tai joku muu"
Jumalan Sanahan kehoittaa meitä tutkimaan Sanaa
päivin ja öin!
Sinun laisiasi on helppo johdattaa harhaan.
Tuo kohtahan, jota et löytänyt, on Psalmi 1
"Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa, eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,
vaan rakastaa Herran lakia,
JA TUTKISTELEE HÄNEN LAKIANSA PÄIVÄT JA YÖT."
Ilmeisesti sinä et sitten ole autuas?Tunnustan omin sanoin. Uskon, että Jeesus kuoli ristillä ihmisten syntien lunastukseksi. Uskon, että olen pelastettu hänen käsittämättömän armonsa tähden. Hän täytti Jumalan ihmisille antaman lupauksen ja hän maailman valo.
En pysty kuvittelemaan, etteikö jokainen uskovainen (lue miten haluat TAI vl) tunnustaisi Jeesusta pelastajakseen, herrakseen (itseään ylempänä olevaksi) ja mestarikseen (opettaja). - sinua! Noin juuri
omakohtainen kirjoitti:
Tunnustan omin sanoin. Uskon, että Jeesus kuoli ristillä ihmisten syntien lunastukseksi. Uskon, että olen pelastettu hänen käsittämättömän armonsa tähden. Hän täytti Jumalan ihmisille antaman lupauksen ja hän maailman valo.
En pysty kuvittelemaan, etteikö jokainen uskovainen (lue miten haluat TAI vl) tunnustaisi Jeesusta pelastajakseen, herrakseen (itseään ylempänä olevaksi) ja mestarikseen (opettaja).Raamattukin kehoittaa uskomaan!
Mutta etkö vieläkään ymmärrä, että SRK:ssa VAADITAAN
synninpäästö toiselta vl-läiseltä, ennenkuin
he hyväksyvät tämän uskovaksi.
Olen itse kokenut tämän. Minua ei hyväksytä usko-
vaksi, koska en ole saanut vl-synninpäästöä!!!
Sinä et siten ole aito vl-läinen, jos uskot, että
muuallakin, kuin SRK:ssa voi pelastua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse93782SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2113699Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1303382Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713362Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222237Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251788- 341555
- 321481
- 921423
- 151343