Soitin tässä hiljan ja jäi mietityttään,kun ties aika hyvin asian jota mietin. Hän oli ainut joka näki kyseisen asian. Muuten kyllä puhui aika ympäripyöreitä. Asiaa kyllä,mut semmosta "perustietoo".
Moneen oon kyl pettynyt. AnuQ myös kiinnostaa näkijänä?! Kokemuksia!!
onko kokemuksia Unelmapolku -ennustajasta
10
1950
Vastaukset
- kelpaa
tuo Ani Gav?
- _Ninnukka_
Mulla ihan hyviä kokemuksia. Tosin siitä on niin vähän aikaa kun siihen unelmapolku-numeroon soitin, ettei ole kummemmin vielä ehtinyt tapahtuun. Mut saattas hyvinkin mennä kun sanoi. voin siis kommentoida paremmin vasta jonkun ajan kuluttua.
- _Ninnukka_
Soittelin tosiaan tuonne unelmapolun hennalle joskus maaliskuun alkupuolella. Muistui tämä ketju nyt mieleen, kun ajattelin tuolloin kertovani jos tulee jotain konkreettista. Jäi ihan hyvä mieli ennusteesta. Ainut juttu mitä sillon ihmettelin kovasti oli, että hän näki mulle uuden työpaikan. Se ei oikein istunut kuvaan, sillä mulla oli vakituinen työ, eikä sillä sektorilla muutenkaa ollu odotettavissa mitään ihmeellistä. Rakkaus ja muut sen hetkiset kuviot näki hyvin muuttoo myöten. Ja tuo rakkauskuvio on jälkeen päin mennykki ihan juuri niin kun kertoi. No nyt sitten elokuun lopussa sattui semmonen juttu, että tuli vastaan mielenkiintoinen työjuttu. Hakemuksen jätettyäni minut kutsuttiin jo työhaastatteluun. Nyt on irtisanomisaika vanhasta meneillään ja uudet tuulet alkamassa. Että näin sitten tämä vähän epätodennäköisempikin juttu toteutui. Ihan hyvin näki siis mulle.
- kirsikkankukka390
_Ninnukka_ kirjoitti:
Soittelin tosiaan tuonne unelmapolun hennalle joskus maaliskuun alkupuolella. Muistui tämä ketju nyt mieleen, kun ajattelin tuolloin kertovani jos tulee jotain konkreettista. Jäi ihan hyvä mieli ennusteesta. Ainut juttu mitä sillon ihmettelin kovasti oli, että hän näki mulle uuden työpaikan. Se ei oikein istunut kuvaan, sillä mulla oli vakituinen työ, eikä sillä sektorilla muutenkaa ollu odotettavissa mitään ihmeellistä. Rakkaus ja muut sen hetkiset kuviot näki hyvin muuttoo myöten. Ja tuo rakkauskuvio on jälkeen päin mennykki ihan juuri niin kun kertoi. No nyt sitten elokuun lopussa sattui semmonen juttu, että tuli vastaan mielenkiintoinen työjuttu. Hakemuksen jätettyäni minut kutsuttiin jo työhaastatteluun. Nyt on irtisanomisaika vanhasta meneillään ja uudet tuulet alkamassa. Että näin sitten tämä vähän epätodennäköisempikin juttu toteutui. Ihan hyvin näki siis mulle.
Minä maksoin ja tilasin häneltä ennustuksen sähköpostiin ,mutta koko ennusta ei ole tullut sähköpostiin ja nyt on maksusta mennyt kohta kuukausi-Kyselin ennustukseni perään ja hän lupaili laittaa ennustuksen sähköpostiin.Jota ei ole kuintenkaan tullut.
Haluan varoittaa teitä,että älkää ottako hänen palveluita,ettei käy niin kuin minulle. - unelmat voivat toteu
kirsikkankukka390 kirjoitti:
Minä maksoin ja tilasin häneltä ennustuksen sähköpostiin ,mutta koko ennusta ei ole tullut sähköpostiin ja nyt on maksusta mennyt kohta kuukausi-Kyselin ennustukseni perään ja hän lupaili laittaa ennustuksen sähköpostiin.Jota ei ole kuintenkaan tullut.
Haluan varoittaa teitä,että älkää ottako hänen palveluita,ettei käy niin kuin minulle.Minä olen tilannut häneltä soitto-ajan viime syksynä.
Hyvin näki sen hetkisen tilanteen ja osa silloin kerrotuista tulevaisuuden tapahtumistakin on jo toteutunut.Minä olen ainakin ihan tyytyväinen hänen palveluunsa. - Älä viitsi
unelmat voivat toteu kirjoitti:
Minä olen tilannut häneltä soitto-ajan viime syksynä.
Hyvin näki sen hetkisen tilanteen ja osa silloin kerrotuista tulevaisuuden tapahtumistakin on jo toteutunut.Minä olen ainakin ihan tyytyväinen hänen palveluunsa.Tottakai olet tyytyväinen omaan palveluusi, olethan itse kyseinen yrittäjä.
- odottava edelleen
Älä viitsi kirjoitti:
Tottakai olet tyytyväinen omaan palveluusi, olethan itse kyseinen yrittäjä.
Minäkin tilasin ajan kesäkuussa ja maksoin, en ole kuitenkaan saanut palveluani! Enkä liioin yhteyden ottoa.
- luottohenkilö
odottava edelleen kirjoitti:
Minäkin tilasin ajan kesäkuussa ja maksoin, en ole kuitenkaan saanut palveluani! Enkä liioin yhteyden ottoa.
Hei, Unelmapolun Henna ei ole mikään huijari. Olen aina avun saanut häneltä, jopa pikaisesti. Ehkä hänellä on omia henkilökohtaisia asioita ja ei voi ottaa vastaan tms. kuten kaikille joskus tulee eteen! Aion jatkossakin luottaa häneen ja hänen apuunsa. Voimia Henna, jos tämän luet! Enkeleitä.
- luottohenkilö
luottohenkilö kirjoitti:
Hei, Unelmapolun Henna ei ole mikään huijari. Olen aina avun saanut häneltä, jopa pikaisesti. Ehkä hänellä on omia henkilökohtaisia asioita ja ei voi ottaa vastaan tms. kuten kaikille joskus tulee eteen! Aion jatkossakin luottaa häneen ja hänen apuunsa. Voimia Henna, jos tämän luet! Enkeleitä.
Vielä lisäys, on muuten harvassa Hennan kaltaiset auttajat jotka ovat vilpittömiä. Niin täydellisesti ja vilpittömästi on minua auttanut ja tukenut! Kiitos Henna kaikesta siitä, mitä olet meitä auttanut tällä matkalla.
- luottohenkilö
Hei, onko kukaan tavoittanut Hennaa? En ole saanut häneen yhteyttä pitkään aikaan.Kiitos jos joku tietäisi ja kertoisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827