kokematon, huono itsetunto

nuori.bi.nainen

Mä oon siis vähä kokematon nuori nainen, joka tykkää sekä naisista että miehistä. naisen kanssa en oo ikinä ollu sängyssä, mutta miesten kans jonku verran.
mun ongelma on siis se ku en hyväksy itteeni koska tykkään molemmista sukupuolist ja oon kauheen kokematon, plus en oo sujut kroppani kans.
mä ajattelin jos täältä saisin jonkun keskustelukaveriks ja tueks?

älkääkä pliis tulko haukkumaan mua, ei oo muutenkaa helppoo. :/

5

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu..

mulla on hieman samanlainen "ongelma".. tosin oon ollu naisen kanssa.. mutta se tästä elämästä vaikeeta tekeekin.. ois niin mukava joskus päästä juttelemaan näistä asioista jonkun "saman henkisen" ihmisen kanssa, joka ymmärtäis ja jaksais kuunnella.. kun en tiedä ketään kenen kanssa vois oikein puhua mitään... huoh. ei ole elämä aina helppoa....

• 20vnainen

empä yleensä myönnä että itsetuntoni on huono - kaikki aika kuluu sen peittämiseen ja itseni arviointiin. mutta sitä se on..
      haaveena on oma kumppani, tyttö sellainen. en koe tarvetta kerätä nais- tai mitään muutakaan kokemuksia ihmisistä.

.. toivon vaan että joskus vastaan tuleepi joku semmonen joka saa mut tuntemaan itteni hyväks, kaikesta piittaamatta.

• ------

Osoitteessa [email protected] Olen jo vanhempi, paljon elämää nähnyt ja joskus särkynytkin huonosta minäkuvasta ennen kärsinyt mies. Tykkään toki seksistä, mutta en ole vonkari hörhö. Niin ja olen ehdottoman luotettava, sinkku

• Vähän Vanhempi

Kokemattomuus on aina epävarmaa, se vaan kuuluu elämään (vaikka itse en haluaisi kuulla tätä). Olen kokenut 3 "kosketusta" naiseen vaikka elän miehen kanssa. Pidin siitä kovasti ja haluan sen kokea uudelleen. Olen 40 vuotias ja huomasin 30 vuotiaana miten mukavalta naisen kosketus tuntuu. Eri ihmisillä asiat tapahtuvat eri aikoina. Nyt odotan taas hetkeä naisen kanssa.
      Anna itsellesi mahdollisuus kokeilla eri asioita ja todeta itsellesi paras mahdollinen tapa elää. Älä anna ympäristön vaikuttaa.
      Hyvää elämää sinulle !!

• leeeeena

kyllä sieltä joku vielä saapuu. ei ole helppoa olla kärsivällinen, mutta sillon kun vähiten odottaa niin löytyy ihminen joka helpottaa. puhun kokemuksesta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe