Moi!
Osaisikohan kukaan arvioida summittaisesti, paljonko maksaa kahdenistuttavan sohvan päällystäminen uudelleen? Jokin irtopussukkakin voisi tulla kyseeseen, en niin tiedä aiheesta. Selviäisikö muutamalla satasella vai tonnejako täytyy budjetoida? Tuolla aiemmissa ksekusteluissa joku sanoi, että tulee halvemmaksi ostaa uusi - no, aina sekään ei ole houkutteleva vaihtoehto. Kankaan hintahan vaikuttaa tietysti myös, mutta mikähän olisi sellainen lähtöhinta itse työlle?
Sohvan uudelleenverhoilu
2
1623
Vastaukset 2
- kkkkkkkkkkkkkk
tuntitaksa tekijästä riipuen noin 25-45 euroa ja sohvaan (pieni yksinkertainen)menee 8-10 tuntia.
Tämä on siis KARKEA arvio TYÖN osuudesta.
Kangas, täytteet, jouset ym. maksaa erikseen, samoin jos tulee tereitä tai napituksia.
Ammatitaitoinen Verhoilija ei lähde sohvaa huonosta kankaasta tekemään (se repeilee jo kiristysvaiheessa), joten kankaasta joutuu maksamaan 40-160 e metri ja pieneen sohvaan mennee 6-8 metriä (lisäksi aluskangas, vanut ym).- HIRSINÖÖRI
Jos meinaa verhoilla vanhan ,niin kagas pitää olla hyvää ,sillä huonolla kankaalla ei saa mitään muuta kuin huonon mielen.Edelliseen viitaten niin hinta on tuossa haarukassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502