Uskaltaako korvata kesärengasarjasta yhden renkaan takakontista löytyvällä yli 10v vanhalla vararenkaalla? Rengas on täysin käyttämätön ja ihan normaali kesärengas samanlaisella peltivanteella. Ei mikään rimpula.
On vaan yksi neljästä päässyt kulumaan muita enemmän niin mietin tällaista...
vararenkaan käyttöönotto
5
335
Vastaukset
- mek.1981
kyllä se vararengas on paree pitää hädän varalla varsinkin noin vanha, mutta muista tarkistaa välillä senkin kunto ettei ole vain turhana painona mukana.
selvitä syy miksi se yksi on kulunut niin paljon enemmän, korjaa vika ja osta uusi sarja.
Hyvät renkaat on halpa henkivakuutus.- säästäjä....
edellinen omistaja/renkaidenasentaja on varmaankin ollut laiska/huolimaton renkaita kierrättäessään kulmasta toiseen. Sehän on ihan normaalia etuvetoisissa että eturenkaat kuluu enemmän, ja nimenomaan se oikea eturengas.
- Hyvillä renkailla ajava
"Hyvät renkaat on halpa henkivakuutus."
Siinä on täyden kympin arvoinen lausahdus ja sen pitäisi lukea jokaisen rengasliikkeen ovessa ja seinillä. Lause voisi lukea myöskin jokaisen rengasmainoksen yhteydessä, niin ehkäpä porukka rupeaisi ihan tosissaan asiaa ajattelmaan.
Terveisin:
Hyvillä renkailla ajava
PS. Välttäkää kiinalaisia renkaita - Auto Masentaja 2
Hyvillä renkailla ajava kirjoitti:
"Hyvät renkaat on halpa henkivakuutus."
Siinä on täyden kympin arvoinen lausahdus ja sen pitäisi lukea jokaisen rengasliikkeen ovessa ja seinillä. Lause voisi lukea myöskin jokaisen rengasmainoksen yhteydessä, niin ehkäpä porukka rupeaisi ihan tosissaan asiaa ajattelmaan.
Terveisin:
Hyvillä renkailla ajava
PS. Välttäkää kiinalaisia renkaitasen panna alle jos ei ole halkeamia sivuissa tai kulutuspinnassa. Voithan tuota sitten joskus myöhemmin vilkaista, onko tullut halkeamia. Jos ei, niin aja pois. Niin minäkin olen tehnyt jo vuosikymmeniä!
- minä ainakaan
Auto Masentaja 2 kirjoitti:
sen panna alle jos ei ole halkeamia sivuissa tai kulutuspinnassa. Voithan tuota sitten joskus myöhemmin vilkaista, onko tullut halkeamia. Jos ei, niin aja pois. Niin minäkin olen tehnyt jo vuosikymmeniä!
Vaikka pintaa olisi täydet niin se on vaarallinen rengas.
On maannut peräkontissa kuumassa ja kylmässä, ollut kuiva ja märkä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770